Impactul prețului asupra pachetului turistic

Extras din proiect Cum descarc?

In urma cercetării realizate în luna martie 2010 în cadrul disciplinei Tehnica Operaţiunilor de Turism a fost supus studiului un eşantion de 290 de persoane din toate categoriile socialo-profesionale, neexistând restricţii în privinţa varstei, venitului, ocupaţiei sau mediului de provenienţă.
Scopul cercetării este determinarea impactului pe care îl are preţul în alegerea unui pachet turistic.
Metoda de cercetare: cercetare directă prin aplicarea de chestionare persoanelor din eşantionul selectat.
Rezultatele obţinute în cadrul cercetării vor fi analizate în raportul următor. 
Astfel mai mult de jumătate (un procent de 89%) din populaţia respondentă are domiciliul în mediul urban (un număr de 258 persoane din colectivitatea intervievată) şi numai 11% au declarat că locuiesc în mediul rural, un număr de 32 de respondenţi.
Număr respondenţi Variantă răspuns
258 urban
32 rural
Cele mai multe persoane care au participat la cercetare au fost reprezentantele genului feminin un număr de 176 persoane reprezentând un procent de 61% din volumul eşantionului, iar numai 39% din populaţia intervievată aparţinea genului masculin, un număr de 114 persoane.
Număr respondenti Variantă răspuns
114 masculin
176 frminin
Am ales spre analiză opiniile populaţiei din toate categoriile de varstă însă între persoanele intervievate cea mai mare pondere o deţine grupa de vârste 18-24 ani cu un procent de 59% din volumul eşantionului (un număr de 172 persoane respondente), urmată in ierarhie de reprezentanţii grupei de vârste 25-34 ani, un număr de 48 repondenţi reprezentând 17% din populaţia eşantionului, în timp ce persoanele cu vârste de peste 55 ani şi sub 18 ani întrunesc un procent de doar 4% din colectivitatea eşanionului, un număr de 11 persoane chestionate.
Număr respondenţi Variantă răspuns
2 sub 18 ani
172 18-24 ani
48 25-34
33 35-44
26 45-54
5 55-64
4 peste 65 ani
In privinţa statutului civil, marea majoritate a persoanelor supuse interviului sunt necăsătorite (un procent de 74% din colectivitate), întrunind un total de 215 persoane, 23% din populaţie (un număr de 65 persoane) sunt căsătorite, iar numai 3% dintre persoanele chestionate (un număr de 10 persoane) au declarat a fi divorţaţe sau văduve.
Număr respondenţi Variantă răspuns
215 necăsătorit(ă)
65 căsătorit(ă)
6 divorţat(ă)
4 văduv(ă)
Ultima şcoală absolvită de mare parte dintre cei intervievaţi, 166 persoane reprezentând 57% din volumul eşantionului, a fost liceul, urmat de procentul celor care au absolvit facultatea (36%) un număr de 105 persoane din totalul eşantionului. Un număr relativ nic din persoanele chestionate au absolvit şi studii postuniversitare (13 persoane) cumulând 5% din volumul eşantionului, iar 2% dintre respondenti au absolvit până în acest moment scoala generală, un număr de 6 persoane chestionate.


Fisiere în arhivă (2):

  • Chestionar.doc
  • Impactul Pretului asupra Pachetului Turistic.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!