Impactul prețului asupra pachetului turistic

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 8514
Mărime: 647.31KB (arhivat)
Publicat de: Ioana Andreea V.
Puncte necesare: 6
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCUREŞTI FACULTATEA DE MARKETING

Extras din proiect

In urma cercetării realizate în luna martie 2010 în cadrul disciplinei Tehnica Operaţiunilor de Turism a fost supus studiului un eşantion de 290 de persoane din toate categoriile socialo-profesionale, neexistând restricţii în privinţa varstei, venitului, ocupaţiei sau mediului de provenienţă.

Scopul cercetării este determinarea impactului pe care îl are preţul în alegerea unui pachet turistic.

Metoda de cercetare: cercetare directă prin aplicarea de chestionare persoanelor din eşantionul selectat.

Rezultatele obţinute în cadrul cercetării vor fi analizate în raportul următor.

Astfel mai mult de jumătate (un procent de 89%) din populaţia respondentă are domiciliul în mediul urban (un număr de 258 persoane din colectivitatea intervievată) şi numai 11% au declarat că locuiesc în mediul rural, un număr de 32 de respondenţi.

Număr respondenţi Variantă răspuns

258 urban

32 rural

Cele mai multe persoane care au participat la cercetare au fost reprezentantele genului feminin un număr de 176 persoane reprezentând un procent de 61% din volumul eşantionului, iar numai 39% din populaţia intervievată aparţinea genului masculin, un număr de 114 persoane.

Număr respondenti Variantă răspuns

114 masculin

176 frminin

Am ales spre analiză opiniile populaţiei din toate categoriile de varstă însă între persoanele intervievate cea mai mare pondere o deţine grupa de vârste 18-24 ani cu un procent de 59% din volumul eşantionului (un număr de 172 persoane respondente), urmată in ierarhie de reprezentanţii grupei de vârste 25-34 ani, un număr de 48 repondenţi reprezentând 17% din populaţia eşantionului, în timp ce persoanele cu vârste de peste 55 ani şi sub 18 ani întrunesc un procent de doar 4% din colectivitatea eşanionului, un număr de 11 persoane chestionate.

Număr respondenţi Variantă răspuns

2 sub 18 ani

172 18-24 ani

48 25-34

33 35-44

26 45-54

5 55-64

4 peste 65 ani

In privinţa statutului civil, marea majoritate a persoanelor supuse interviului sunt necăsătorite (un procent de 74% din colectivitate), întrunind un total de 215 persoane, 23% din populaţie (un număr de 65 persoane) sunt căsătorite, iar numai 3% dintre persoanele chestionate (un număr de 10 persoane) au declarat a fi divorţaţe sau văduve.

Număr respondenţi Variantă răspuns

215 necăsătorit(ă)

65 căsătorit(ă)

6 divorţat(ă)

4 văduv(ă)

Ultima şcoală absolvită de mare parte dintre cei intervievaţi, 166 persoane reprezentând 57% din volumul eşantionului, a fost liceul, urmat de procentul celor care au absolvit facultatea (36%) un număr de 105 persoane din totalul eşantionului. Un număr relativ nic din persoanele chestionate au absolvit şi studii postuniversitare (13 persoane) cumulând 5% din volumul eşantionului, iar 2% dintre respondenti au absolvit până în acest moment scoala generală, un număr de 6 persoane chestionate.

Preview document

Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 1
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 2
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 3
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 4
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 5
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 6
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 7
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 8
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 9
Impactul prețului asupra pachetului turistic - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Chestionar.doc
  • Impactul Pretului asupra Pachetului Turistic.doc

Te-ar putea interesa și

Operațiunile Tehnice și Organizarea Agenției de Turism

INTRODUCERE Dezvoltarea turismului implică asigurarea unei game largi de servicii şi facilităţi care sunt furnizate, direct sau indirect, de o...

Turismul Cultural

INTRODUCERE Turismul depinde într-o mare măsura de o “imagine” creată şi care se adresează în mod direct turiştilor. Consumatorii acestei...

Securitatea și Protecția Turiștilor în Calitate de Consumatori

Turismul organizat a apărut odată cu afirmarea turismului ca fenomen de masă. Tour-operatorii şi agenţiile de turism oferă o gamă largă de...

Înființarea unei agenții de turism

Cap. 1 Date generale. Pozitionarea agentiei de turism 1.1. Date generale „Colour Travel” este o agentie de turism tur-operatoare, tânara si...

Producerea, Comercializarea Produselor Turistice

INTRODUCERE Calatoriile au constituit înca de la începuturile umanitatii o preocupare cu multiple scopuri, oamenii manifestând nevoia de deplasare...

Raport Economia Turismului

Tema 1: Turismul-activitate economico-socială. 1.1.Conceptele de „turism” şi „turist”. 1.1.1.Repere istorice a turismului. 1.1.2.Abordari...

Programul de dezvoltare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață - agenție turism

1. DATE GENERALE 1. DATE GENERALE Titlul planului de investiții: Investitii in tehnologie pentru dezvoltare la SC AGENTIA DE TURISM SRL...

Constituirea agenției de turism - SC Yssa Dream Travel SRL

Capitolul 1 Constituirea agentiei 1 1 Brevetarea Agentia de turism SC YSSA DREAM TRAVEL SRL este o agentie de tip turoperatoare si are ca obiect...

Ai nevoie de altceva?