Implementare produs nou

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 2938
Mărime: 314.19KB (arhivat)
Publicat de: Raluca C.
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Maxim Alexandru

Extras din proiect

Partea I - Cadrul Competitiv de Referință

Piața

Introducere

Analizând cererile de pe piață am hotărât să creăm un nou produs care să fie in concordanță cu nevoile fiecărui consumator. Ne dorim ca portofelul nostru să se distingă de celelalte aflate pe piață prin siguranța pe care o oferă obiectelor aflate în interior și prin durabilitate în timp.

1.Cine vor fi cumpărătorii?

Atunci când comercializăm un produs trebuie să avem în vedere care vor fi cumpărătorii. Pentru aceasta,vom contura piața produsului:

- consumatori: persoanele cu vârsta peste 14 ani. De obicei la această vârstă adolescenții încep să poarte asupra lor documente importante (carte de identitate - buletin, card de debit, bani, abonamente etc.)

- non-consumatori:

a) relativi: persoanele cu vârsta sub 14 ani, persoanele care nu sunt atrase de evoluția tehnologică si cele care locuiesc în mediul rural.

b) absoluți: perosanele cu dizabilități (cele cu ambele mâini amputate)

Pentru a ne face o imagine clară a produsului, am analizat și am clasificat criteriile de segmentare:

Segmentarea pe criterii socio-demografice

- după venit:

a) clienți obisnuiți: cei care își doresc să achiziționeze un portofel simplu și practic, accesibil ca și preț.

b) clienți premium: cei care își permit să plătească o sumă mai mare pentru un plus de siguranță și un design mai special.

- după criterii comportamentale:

a) clienți care doresc portofele obișnuite

b) clienți care doresc portofele mai deosebite care îi ajută să se diferențieze de cumpăratorii obisnuiți.

Segmentarea după avantajele căutate de consumatori la acest produs:

- să fie impermeabil și rezistent la apă;

- rezistent la deformarea fizică;

- implementarea unui sistem de tip GPS Tracker;

- deblocarea cu ajutorul amprentei/cheiței unice;

- folosirea foiței de plumb pentru compartimentul dedicat cardurilor.

Decuparea pieței în segmente specifice fiecărui avantaj:

- rezistent la apă: Acest avantaj ajută în special persoanelor ce lucrează/trăiesc în locuri cu un grad ridicat de umiditate, dar nu înseamnă că nu este folositor și celorlalte persoane deoarece oricui i se poate întâmpla să scape portofelul în apă sau să prindă o zi ploioasă;

- rezistent la deformarea fizică: Se adresează în special celor care lucrează în construcții pentru evitarea ruperii sau deformării actelor din interiorul portofelului;

- sistemul GPS tracker: Se adresează tuturor consumatorilor deoarece oricine are dorința de a-și găsi portofelul în urma pierderii sau furtului acestuia;

- deblocarea cu ajutorul amprentei/cheiței unice: Acest avantaj poate fi pe placul tuturor persoanelor care doresc să-și deschidă portofelul într-un mod simplu și rapid, evitând astfel situații cum ar fi: ruperea fermoarului sau căderea capsei. Totodată acest sistem asigură protejarea obiectelor din interior în deplină siguranță.

- blocarea semnalelor radio: Acesta se adresează exclusiv persoanelor ce utilizează și au asupra lor carduri. Sunt câteva cazuri în care s-au înregistrat furturi cu ajutorul unor sisteme speciale (asemănătoare dispozitivelor POS) ce au dus la sustragerea banilor de pe carduri fără ca deținatorul acestuia să își dea seama.

Preview document

Implementare produs nou - Pagina 1
Implementare produs nou - Pagina 2
Implementare produs nou - Pagina 3
Implementare produs nou - Pagina 4
Implementare produs nou - Pagina 5
Implementare produs nou - Pagina 6
Implementare produs nou - Pagina 7
Implementare produs nou - Pagina 8
Implementare produs nou - Pagina 9
Implementare produs nou - Pagina 10
Implementare produs nou - Pagina 11
Implementare produs nou - Pagina 12
Implementare produs nou - Pagina 13
Implementare produs nou - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Implementare produs nou.docx

Te-ar putea interesa și

Studiu Statistic al Oportunității Introducerii pe Piață a Laptelui Proaspăt de Consum Îmbuteliat în Recipiente de Sticlă

CAPITOLUL I INTRODUCERE 1.1 Justificarea temei Trăim într-o lume care se schimba în fiecare zi. De aceea trebuie sa ne adaptam mereu noilor...

Proiectarea produselor noi - înghețata cu iaurt și pere

1. DEFINIREA IDEII DE PRODUS NOU 1.1. Scurt istoric al firmei Secret Prod Activitatea firmei „Secret Prod” a început ca o afacere de familie...

Proiectarea unui produs nou - chipsurile cu gust de smântâna și usturoi

Capitolul I. Definirea tipului de produs nou 1.Introducere Istoria chipsurilor porneste inca din secolul al XIX-lea. In acea vreme, omul a...

Proiectarea unui produs nou. Gingășie - brânza proaspătă de vaci cu banane

I.1 Scurt istoric al firmei- S.A “JLC”-Societate pe Acțiuni Jardan Lapte Companie Industria laptelui ocupa un loc deosebit în industria alimentară...

Proiectarea și promovarea produselor noi - praline cu miere și scorțișoară

Etapa I: Definirea ideii de produs nou 1.1. Scurt istoric al firmei Kraft Foods Acum mai bine de o sută de ani, un tânăr întreprinzător cu un...

Berea cu aromă de ananas

I.1 Istoric firma Scurt istoric despre bere si intreprinderea “ Bere-Unitanc” Berea este una din cele mai vechi produceri. Se presupune ca inca...

Proiectare de Produse Noi - Iaurt cu Struguri

Capitolul I Definirea tipului de produs Istoricul iaurtului Cuvantul “iaurt” vine din limba turca , cuvantul “youghurmak” avand semnificatia “a...

Redd’s de coacăze pentru femei - proiectarea produselor noi

I.1 Scurt istoric al firmei - URSUS BREWERIES Industria berii din Romania se poate lauda cu o traditie indelungata a productiei de bere de aproape...

Ai nevoie de altceva?