Partea I - Cadrul Competitiv de Referinta Piata Introducere Analizand cererile de pe piata am hotarat sa cream un nou produs care sa fie in concordanta cu nevoile fiecarui consumator. Ne dorim ca portofelul nostru sa se distinga de celelalte aflate pe piata prin siguranta pe care o ofera obiectelor aflate in interior si prin durabilitate in timp. 1.Cine vor fi cumparatorii? Atunci cand comercializam un produs trebuie sa avem in vedere care vor fi cumparatorii. Pentru aceasta,vom contura piata produsului: - consumatori: persoanele cu varsta peste 14 ani. De obicei la aceasta varsta adolescentii incep sa poarte asupra lor documente importante (carte de identitate - buletin, card de debit, bani, abonamente etc.) - non-consumatori: a) relativi: persoanele cu varsta sub 14 ani, persoanele care nu sunt atrase de evolutia tehnologica si cele care locuiesc in mediul rural. b) absoluti: perosanele cu dizabilitati (cele cu ambele maini amputate) Pentru a ne face o imagine clara a produsului, am analizat si am clasificat criteriile de segmentare: Segmentarea pe criterii socio-demografice - dupa venit: a) clienti obisnuiti: cei care isi doresc sa achizitioneze un portofel simplu si practic, accesibil ca si pret. b) clienti premium: cei care isi permit sa plateasca o suma mai mare pentru un plus de siguranta si un design mai special. - dupa criterii comportamentale: a) clienti care doresc portofele obisnuite b) clienti care doresc portofele mai deosebite care ii ajuta sa se diferentieze de cumparatorii obisnuiti. Segmentarea dupa avantajele cautate de consumatori la acest produs: - sa fie impermeabil si rezistent la apa; - rezistent la deformarea fizica; - implementarea unui sistem de tip GPS Tracker; - deblocarea cu ajutorul amprentei/cheitei unice; - folosirea foitei de plumb pentru compartimentul dedicat cardurilor. Decuparea pietei in segmente specifice fiecarui avantaj: - rezistent la apa: Acest avantaj ajuta in special persoanelor ce lucreaza/traiesc in locuri cu un grad ridicat de umiditate, dar nu inseamna ca nu este folositor si celorlalte persoane deoarece oricui i se poate intampla sa scape portofelul in apa sau sa prinda o zi ploioasa; - rezistent la deformarea fizica: Se adreseaza in special celor care lucreaza in constructii pentru evitarea ruperii sau deformarii actelor din interiorul portofelului; - sistemul GPS tracker: Se adreseaza tuturor consumatorilor deoarece oricine are dorinta de a-si gasi portofelul in urma pierderii sau furtului acestuia; - deblocarea cu ajutorul amprentei/cheitei unice: Acest avantaj poate fi pe placul tuturor persoanelor care doresc sa-si deschida portofelul intr-un mod simplu si rapid, evitand astfel situatii cum ar fi: ruperea fermoarului sau caderea capsei. Totodata acest sistem asigura protejarea obiectelor din interior in deplina siguranta. - blocarea semnalelor radio: Acesta se adreseaza exclusiv persoanelor ce utilizeaza si au asupra lor carduri. Sunt cateva cazuri in care s-au inregistrat furturi cu ajutorul unor sisteme speciale (asemanatoare dispozitivelor POS) ce au dus la sustragerea banilor de pe carduri fara ca detinatorul acestuia sa isi dea seama.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.