Abstract In domeniul marketingului online, o majora problema pentru unele firmele ce isi promoveaza activitatea online o prezinta lipsa optimizarii pe motoarele de cautare. Scopul acestui articol este de a prezenta importanta implimentarii acestei metode de optimizare. In urma prezentarii ideilor si a metodelor de optmizare pe motoarelor de cautare am cercetat firma (Dr.Green). Ca rezultat in urma studiului am depistat ca optimizarea motoarelor de cautare, are o influenta foarte pozitiva intr-o activitate online, aceasta metoda de marketing ne ofera posibilitatea de largire a publicului tinta, cresterea cererii si posibilitatea unei accesari mai rapide. Cuvinte cheie Optimizare , motoare de cautare, promovare, website Introducerea Acest studiul isi propune realizarea unei analize detaliate asupra importantei promovarii unei companii in domeniul marketingului online prin optimizarea pe motoarele de cautare, in cazul acestei analize, am ales motorul cel mai des folosit "Google" si ca un obiect de analiza, m-am bazat pe website-ul firmei Dr.Green (www.drgreen.ro). In cazul marketingului online, promovarea unei companii prin optimizarea motoarelor de cautare are o importanta enorma pentru activitatea acesteea, deoarece marketingul prin motoarele de cautare reprezinta un anasamblu de tehnici prin intermediul careia o companie isi exercita si realizeaza traficul de calitatea pe un website. Optimizarea pe aceste motoare de cautare ajuta la cresterea pozitiei firmei si a produselor prin cautarea anumitor cuvinte cheie sau prin anumite fraze. In lumea marketingului online, tehnica SEO1 este o strategie foarte eficienta care influenteaza cresterea numarului de vizitatori pe un website. Obiectivul acestei tehnici este de a face accesibil un website pentru clientii tinta. In moment ce clientii cauta serviciile sau produsele pe platforma Google, rolul SEO este de a asigura ca majoritatea clientilor sa ajunga pe website-ul tau. Aici mai putem enumara si urmatoarele avantaje: cresterea traficului a web site-ului, cresterea gradului de cunoastere a marcii, cresterea traficului pe website si cresterea vitezei de incarcare a paginii. Pentru a percepe mai bine tehnica de optimizare pe motoarelor de cautare am elaborat un studiu de promovare in baza firmei Dr.Green, unde am folosit instrumente de analiza care ne demonstreaza optimizarea acestui web site (www.drgreen.ro) pe motoarele de cautare. Dr.Green este un magazin naturist care isi desfasoara activitatea atat in mediul online, cat si in mediul offline. Acesta este prezent de 10 ani pe piata romaneasca. In prezent, exista 10 magazine fizice, 6 dintre acestea fiind localizate in Cluj-Napoca si 4 in municipiul Suceava. Prezenta online este una mai recenta, aceasta datand din anul 2018. In cadrul magazinelor Dr.Green se regaseste o gama variata de produse printre care se pot aminti: suplimente alimentare, alimente bio, produse alimentare vegane si vegetariene, produse apicole, cosmetice naturale, uleiuri esentiale etc. Produsele sunt atat autohtone, dar si importate din tari precum: Germania, Polonia, Ungaria, Marea Britanie. In plus, in magazinul Dr.Green exista si produse sub marci proprii. Definirea metodelor de analiza in cadrul companiei Dr.Green. In cadul companiei Dr.Green, SEO are un mare rol de sartisfacere prin optimizarea a unelor elemente a websit-ului acestei companii. Aceasta metoda va duce la cresterea bazei de clienti, popularitatea si implicarea sociala. Indiferent de aceste avantaje mai trebuie sa luam in considerare ca concurenta pe platforma oline este mereu activa, deci, putem spune ca eforturile SEO nu se termina niciodata si aceasta metoda este folosita si in continuare. Pentru dezvoltarea de success a metodei de SEO in cadrul firmei Dr.Green, este nevoie de un sir de intrumente pe optimizarea motoarelor de cautare : gradul de continut original, cuvinte cheie, optimizarea imaginii, certificatul SSL2 si ar trebui sa tinem cont de unele criterii cum ar fi: gradul de ,,Bounce rate" 3, vizita si timpul mediu petrecut pe website. In urma analizei vom tine cont de aceste instrumente si le v-om analiza pe fircare in parte . Acestea sunt componentele care ne vor ajuta sa obtinem dovada rezultatele organice atat pozitve cat si negative in cadrul activitatii online Dr.Green. Rezultatele organice fata de cele platite prezinta site-urile care sunt afisate in functie de calitatea eforturilor a SEO. Rezultatele organice au o importanta mai mare fata de cele platite, deoarece au o eficienta mai mare. Din motiv ca majoritatea utilizatorilor au o mai mare incredere in Google, acele website-uri care se pozitioneaza in top trezesc o mai mare incredere. Rezultatele organice sunt de lunga durata fata de cele platite. Pentru o firma incepatoare sau pentru cei care isi extend o afacere oline, aceasta metoda reprezinta un mare avantaj. Daca ne referim la optimizarea SEO a firmei Dr.Green, putem afirma ca continutul acestui website este facut de calitate.
Carti: David Meerman Scott , Editura ,, Publica" (2010) Editia I, Noile reguli de marketing si PR Caimin Jone, Editura ,, ACT si Politon" (2019) SEO pas cu pas Ghidul complet al incepatorului pentru obtinerea de trafic pe Google (Carte audio) Website: www.digitalcraft.ro www.digitalmetrics.ro www.seolium.ro www.targetweb.ro www.re7consulting.ro https://www.drgreen.ro/produse.html https://www.instagram.com/dr.green.shop/ www.drgreen.ro www.drgreen.ro/blog www.semrush.com www.siteliner.com www.alexa.com www.789.ro
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.