Extras din proiect
Abstract
În domeniul marketingului online, o majoră problemă pentru unele firmele ce își promovează activitatea online o prezintă lipsa optimizării pe motoarele de căutare. Scopul acestui articol este de a prezenta importanța implimentării acestei metode de optimizare. În urma prezentarii ideilor și a metodelor de optmizare pe motoarelor de căutare am cercetat firma (Dr.Green). Ca rezultat în urma studiului am depistat că optimizarea motoarelor de căutare, are o influență foarte pozitivă într-o activitate online, această metodă de marketing ne oferă posibilitatea de lărgire a publicului țintă, creșterea cererii și posibilitatea unei accesări mai rapide.
Cuvinte cheie
Optimizare , motoare de căutare, promovare, website
Introducerea
Acest studiul își propune realizarea unei analize detaliate asupra importanței promovării unei companii în domeniul marketingului online prin optimizarea pe motoarele de căutare, în cazul acestei analize, am ales motorul cel mai des folosit ”Google” și ca un obiect de analiză, m-am bazat pe website-ul firmei Dr.Green (www.drgreen.ro). În cazul marketingului online, promovarea unei companii prin optimizarea motoarelor de căutare are o importanță enormă pentru activitatea acesteea, deoarece marketingul prin motoarele de căutare reprezintă un anasamblu de tehnici prin intermediul căreia o companie își exercită și realizează traficul de calitatea pe un website. Optimizarea pe aceste motoare de căutare ajută la creșterea poziției firmei și a produselor prin căutarea anumitor cuvinte cheie sau prin anumite fraze.
În lumea marketingului online, tehnica SEO1 este o strategie foarte eficientă care influențează creșterea numărului de vizitatori pe un website. Obiectivul acestei tehnici este de a face accesibil un website pentru clienții țintă. În moment ce clienții caută serviciile sau produsele pe platforma Google, rolul SEO este de a asigura ca majoritatea clienților să ajungă pe website-ul tău. Aici mai putem enumăra și următoarele avantaje: creșterea traficului a web site-ului, creșterea gradului de cunoaștere a mărcii, creșterea traficului pe website și creșterea vitezei de încărcare a paginii.
Pentru a percepe mai bine tehnica de optimizare pe motoarelor de căutare am elaborat un studiu de promovare în baza firmei Dr.Green, unde am folosit instrumente de analiză care ne demonstrează optimizarea acestui web site (www.drgreen.ro) pe motoarele de căutare.
Dr.Green este un magazin naturist care își desfășoară activitatea atât în mediul online, cât și în mediul offline. Acesta este prezent de 10 ani pe piața românească. În prezent, există 10 magazine fizice, 6 dintre acestea fiind localizate în Cluj-Napoca și 4 în municipiul Suceava. Prezența online este una mai recentă, aceasta datând din anul 2018. În cadrul magazinelor Dr.Green se regăsește o gamă variată de produse printre care se pot aminti: suplimente alimentare, alimente bio, produse alimentare vegane și vegetariene, produse apicole, cosmetice naturale, uleiuri esențiale etc. Produsele sunt atât autohtone, dar și importate din țări precum: Germania, Polonia, Ungaria, Marea Britanie. În plus, în magazinul Dr.Green există și produse sub mărci proprii.
Definirea metodelor de analiză în cadrul companiei Dr.Green.
În cadul companiei Dr.Green, SEO are un mare rol de sartisfacere prin optimizarea a unelor elemente a websit-ului acestei companii. Această metodă va duce la creșterea bazei de clienți, popularitatea și implicarea socială. Indiferent de aceste avantaje mai trebuie să luăm în considerare că concurența pe platforma oline este mereu activă, deci, putem spune că eforturile SEO nu se termină niciodată și această metodă este folosită și în continuare.
Pentru dezvoltarea de success a metodei de SEO în cadrul firmei Dr.Green, este nevoie de un șir de intrumente pe optimizarea motoarelor de căutare : gradul de conținut original, cuvinte cheie, optimizarea imaginii, certificatul SSL2 și ar trebui să ținem cont de unele criterii cum ar fi: gradul de ,,Bounce rate” 3, vizita și timpul mediu petrecut pe website. În urma analizei vom ține cont de aceste instrumente și le v-om analiza pe fircare în parte . Acestea sunt componentele care ne vor ajuta să obținem dovada rezultatele organice atât pozitve cât și negative în cadrul activității online Dr.Green.
Rezultatele organice față de cele plătite prezintă site-urile care sunt afișate în funcție de calitatea eforturilor a SEO. Rezultatele organice au o importanță mai mare față de cele plătite, deoarece au o eficiență mai mare. Din motiv că majoritatea utilizatorilor au o mai mare încredere în Google, acele website-uri care se poziționează în top trezesc o mai mare încredere. Rezultatele organice sunt de lungă durată față de cele plătite. Pentru o firmă începătoare sau pentru cei care își extend o afacere oline, această metodă reprezintă un mare avantaj. Dacă ne referim la optimizarea SEO a firmei Dr.Green, putem afirma că conținutul acestui website este făcut de calitate.
Bibliografie
Cărți:
David Meerman Scott , Editura ,, Publica” (2010) Ediția I, Noile reguli de marketing si PR
Caimin Jone, Editura ,, ACT si Politon” (2019) SEO pas cu pas Ghidul complet al începătorului pentru obținerea de trafic pe Google (Carte audio)
Website:
www.digitalcraft.ro
www.digitalmetrics.ro
www.seolium.ro
www.targetweb.ro
www.re7consulting.ro
https://www.drgreen.ro/produse.html
https://www.instagram.com/dr.green.shop/
www.drgreen.ro
www.drgreen.ro/blog
www.semrush.com
www.siteliner.com
www.alexa.com
www.789.ro
Preview document
Conținut arhivă zip
- Importanta promovarii online a unei companii prin optimizarea motoarele de cautare.pdf