Indonezia

Cuprins proiect Cum descarc?

I. Prezentarea tarii 3
II. Sistemul economic general 4
2.1. Situatia generala a economiei 4
2.2. Sanatatea climatului de afaceri 6
III. Standardul general de viata 9
3.1. Niveluri ale veniturilor 9
3.2. Detinerea de locuinte si bunuri de folosinta indelungata 9
IV. Analiza tarii 11
4.1. Structura pietei la nivelul comerciantilor cu amanuntul 11
4.2. Canale de distributie folosite in mod curent 13
4.3. Modele si comportamente de cumparare 14
4.4. Infrastructura de marketing 14
4.4.1. Sisteme de transport 14
4.4.2. Medii de reclama 16
4.4.3. Institutii financiare 16
4.5. Geografia si clima: impactul lor asupra comportamentului de cumparare si al consumului ...16
4.6. Legi si reglementari guvernamentale cu impact direct asupra activitatii de marketing 18
4.6.1. Standarde de produse 18
4.6.2. Orar de lucru 20
4.6.3. Costul mediu de trai 20
V. Concluzii si recomandari 22
VI. Surse de informatii 23


Extras din proiect Cum descarc?

I. Prezentarea tarii
Indonezia, oficial Republica Indonezia este o tara insulara amplasata in Asia de Sud-Est, aceasta cuprinde 17.508 insule si treizeci si trei de provincii cele mai importante sunt Borneo (Kalimantan), Sumatra Celebes (Sulawesi), Jawa. Avand peste 238 de milioane de locuitori, este a patra cea mai populata tara a lumii, fiind si tara cu cel mai mare numar de musulmani. Indonezia este o republica prezidentiala cu un parlament si presedinte ales. Indonezia are o istorie lunga incepand cu perioada preistorica, cand primul locuitor al arhipelagului a fost Omul Java (Pithecanthropus erectus), in urma cu un milion de ani. Cultura Dong Son venita din China si Vietnam acum 4000 de ani este una dintre primele popoare care si-a pus amprenta puternic in cultura si civilizatia indoneziana, mai tarziu si alte popoare din Asia au migrat in scopul comertului.
Europenii au ajuns in Indonezia mai tarziu, in anii 1600, colonia olandeza fiind cea care a controlat economia tarii timp de 3 secole, introducand cultura piperului , pana la sfarsitul celui de al doilea razboi mondial, cand Indonezia si-a declarat independenta in 1945. Dezvoltarea economica a fost in crestere pana in anii '80-'90, datorita exploatarii resurselor naturale si imbunatatirea serviciilor. Cu toate acestea clasa de mijloc a inceput sa se dezvolte considerabil, dar populatia saraca inca este in numar mare. Indonezia a trecut si printr-o criza economica in 1997, in acelasi timp existand si schimbari majore in politica, in care presedintele Suharto a fost demis dupa ce a condus tara timp de 30 de ani intr-un regim dictatorial. Alegeri democratice au loc incepand cu anul 1999.
In Indonezia traiesc 250-300 grupuri etnice. Majoritatea au propria limba si dialect, dar Bahasa Indonesia este limba nationala, vorbita in intreg arhipeleagul. Gruprurile etnice majoritare sunt: Minangkabau, Melayu, Jawa, Sunda, Madura, Bali, Bugis, Makassar, Minahasa si Ambon. In afara de acestea, alaturi de localnici mai traiesc si alte rase, cum ar fi arabi, chinezi si indieni. In Sumatra, grupurile etnice majoritare sunt: Aceh, Minangkabau, Batak si Melayu. In Kalimantan traiesc peste 200 de triburi Dayak. Acestia sunt cu adevarat "oamenii junglei". In Sulawesi traiesc Bugis, Makassar si Toraja. Religia cea mai raspandita este islamul, urmata de cresti-nism, catolicism, hindu, bu-dism si confucianism. Dupa 2001, guvernul a deschis portile influentelor chineze, care fuse-sera interzise in 1965.
II. Sistemul economic general
2.1. Situatia generala a economiei
Indonezia devine o tara cheie pe harta lumii din punct de vedere economic. Indonezia este mai mult decat Bali, este o democratie care, conform analistilor, ar putea deveni cea de-a 7-a putere economica mondiala in fata Germaniei, Marii Britanii sau a Frantei. Resursele naturale precum petrol, gaz, carbune, cupru, aur, nichel confera bogatie tarii iar cantitatile sunt de-a dreptul impresionante. Infrastrustrura si coruptia sunt factorii care ingreuneaza procesul de prelucrare a resurselor. Indonezia a cunoscut o puternica crestere economica in ultimii ani. Cu aproximativ 250 000 000 locuitori, piata a devenit o tinta sigura pentru companiile multinationale. Cu toate acestea, aproximativ jumatate din populatie inca traieste cu mai putin de 10 lei/zi. Indonezia este cea mai mare tara musulmana din lume, insa islamismul nu este extremist aici.
Indonezia este o tara cu un potetial economic in continua dezvoltare, insa nu foarte cunoscuta in mediul de afaceri romanesc. Avand o pozitie strategica fiind membra a gruparii economice ASEAN, Indonezia este in prezent o destinatie avantajoasa din punctul de vedere al comertului si al investitiilor.
Economia este bazata pe agricultura si industria miniera. PIB: 15% din agricultura, 43% din industrie, 42% din servicii. Se extrage petrol, minereuri de fier, staniu, mangan si bauxita, carbune, gaze naturale etc. Dispune de mici intreprinderi industriale (cauciuc, ciment, zahar, ulei de palmieri, tesaturi, textile, produse alimentare). Este dezvoltat mestesugaritul. Principalele culturi agricole sunt arborii de cauciuc, de cafea si cacao, palmierii, trestia de zahar, orezul, porumbul, maniocul, batati, soia, arahide. Se cresc bovine, ovine, caprine, porcine. Pescuitul este practicat intens. Indonezia exporta cauciuc natural, petrol, gaze naturale, staniu, tutun, ceai, cafea, cacao, zahar, copra, peste, bauxita, mirodenii. Importa masini si utilaje industriale, materii prime si semifabricate, autovehicule, marfuri de larg consum. Comert extern cu SUA, Japonia, Singapore, Germania, Marea Britanie s.a. Cai ferate: 6.583 km. Cai rutiere: 145.000 km.
-  PIB (paritatea puterii de cumparare):
2017: 3.243 trilioane de dolari 
2016: 3.084 trilioane de dolari
2015: 2.937 trilioane de dolari


Fisiere in arhiva (1):

  • Indonezia.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. http://www.indonezia.ro/romana/tarasiom.html
2. http://fs.unm.edu/Indonezia.pdf
3. https://www.jw.org/ro/biblioteca/carti/anuar-2016/indonezia/prezentare/
4. https://ro.wikipedia.org/wiki/Indonezia
5. http://www.infoturism.ro
6. http://www.diplomatie.gouv.fr/fr/dossiers-pays/indonesie/presentation-de-l-indonesie/
7. http://www.lemoci.com/fiche-pays/indonesie/fiscalite-social/
8. http://www.coface.com/fr/Etudes-economiques-et-risque-pays/Indonesie
9. https://www.wikiwand.com/ro/Geografia_Indoneziei
10. https://www.triptailor.ro/destinatii/oferte-indonezia/
11. https://costulvietii.com/preturi-si-salarii-in-indonezia-tara/
12. https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Indonesia&displayCurrency=EUR&fbclid=IwAR03WgdWl3bjW7K7QiPY76cQRzP_7QFD-dfl9mJ2LLJXx1egsQ5SepWaA7M
13. http://www.coface.com/fr/Etudes-economiques-et-risque-pays/Indonesie
14. https://www.worldbank.org/en/search?q=indonezia
15. https://www.indonesia-investments.com/culture/economy/item177


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!