Înființarea unei afaceri

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2452
Mărime: 31.36KB (arhivat)
Publicat de: Matei Nechita
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ionel Dumitru
conceptul de afacere se refera la organizarea de evenimente (petreceri pentru copii)

Cuprins

  1. CUPRINS
  2. 1. Prezentarea conceptului de afacere.2
  3. 2. Definirea misiunii, viziunii si a obiectivelor&2
  4. 3. Analiza S.W.O.T. si alegerea strategiei de piata3
  5. 3.1. Analiza mediului extern&.3
  6. 3.2. Analiza mediului intern&.6
  7. 3.3. Alegerea strategiei de piata&.7
  8. 4. Proiectarea strategiei dezvoltarii de baza &7
  9. 5. Proiectarea strategiei de marketing  Mixul de marketing &8
  10. 6. Bugetul estimativ de marketing&.11
  11. 7. Evaluarea sanselor de success
  12. ( metode de control asupra planului de marketing).11

Extras din proiect

Plan de marketing

1. PREZENTAREA CONCEPTULUI DE AFACERE

Compania noastra ofera clientilor posibilitatea de a organiza o petrecere lipsita de griji si stres in spatiul nostru special amenajat. Acestia pot de asemenea sa beneficieze de serviciile noastre de divertisment la sediul firmei , la promotii , la gradinita , scoala , acasa sau orice alte locatii. Acestia pot opta pentru unul din pachetele noastre de divertisment care pot cuprinde: clovni, pirati , personaje de poveste , printese , zane , cadouri speciale, premii , jocuri, concursuri, dans, karaoke, decoratiuni cu baloane , articole de petrecere, activitati tematice , baloane modelate in zeci de forme, baloane din sapun , pictura pe fata, magie pentru copii , teatru de papusi, vata de zahar, fantana cu ciocolata si alte surprize.

2. DEFINIREA MISIUNII, VIZIUNII SI A OBIECTIVELOR

Misiunea

Misiunea firmei noastre este sa devenim prima alegere a unui client atunci cand doreste sa organizeze o petrecere pentru copilul sau, un eveniment pentru copiii angajatilor sai, o serbare sau carnaval. Vrem sa reprezentam un reper al calitatii in domeniul serviciilor de divertisment si a organizarii de evenimente pentru copii.

Viziunea

Printr-o perceptie revolutionara a ceea ce inseamna divertismentul pentru copii , nevoile acestora , preocuparile si interesul acestora intr-o permanenta miscare , complexitatea de elemente care trebuie sa asigure distractia si interactivitatea unui eveniment , urmarim sa ne evidentiem ca fiind lideri in acest segment de piata.

Vrem sa fim considerati pionieri in ceea ce priveste implementarea de noi standarde de calitate si profesionalism in toate aspectele amenajarii unui spatiu special pentru copii, de la marketing, decor, amenajare , calitate certificata a serviciilor de divertisment, comfortul si excelenta serviciilor adresate parintilor, pana la felul in care copiii continua sa mentina o legatura de prietenie cu personajele indragite ale clubului nostru, al carui membru de onoare devine odata cu participarea la petrecere.

Prin consecventa , seriozitate, profesionalism, distractie grozava pentru copii si fara compromisuri in ceea ce priveste calitatea serviciilor, vom ocupa un loc de lider pe un segment de piata in continua dezvoltare, in care cererea este in continuare mai mare decat oferta.

Obiective generale

a) Obiective de natura financiara

- evolutia valorii si volumului vanzarilor sa aibe un trend crescator ( in preturi comparabile )

- atingerea unei rate a profitului de 20%

b) Obiective de natura nefinanciara

- dezvoltarea abilitatilor salariatilor

- responsabilitatea sociala fata de clientii companiei

3. ANALIZA S.W.O.T. SI ALEGEREA STRATEGIEI DE PIATA

3.1. Analiza mediului extern

a) Analiza macromediului

- Mediul demografic

Mediul demografic reprezinta unul din factorii formativi ai cererii de servicii pentru firma noastra.

In general, pe ansamblul economiei se constata o usoara scadere a populatiei, datorita scaderii natalitatii, a casatoriilor la varste mai inaintate si tendintei generale de a pune pe prim plan cariera, dar si datorita factorilor ce tin de stilul de viata si atitudinea fata de viata personala.

- rata natalitatii de 10 nasteri/1000 locuitori

- sporul natural al populatiei de -0,500 in mediul urban si  4,660 in mediul rural

- Mediul economic

Cuprinde totalitatea factorilor din economie care influenteaza capacitatea firmei de a concura in domeniul sau de activitate, dar si posibilitatea si disponibilitatea consumatorilor de a cumpara diverse bunuri si servicii. Intre factorii care influenteaza puterea de cumparare se numara rata inflatiei, evolutia preturilor, modelele de consum ale populatiei, rata somajului, veniturile reale.

- rata de crestere a produsului intern brut de 4,9%

Preview document

Înființarea unei afaceri - Pagina 1
Înființarea unei afaceri - Pagina 2
Înființarea unei afaceri - Pagina 3
Înființarea unei afaceri - Pagina 4
Înființarea unei afaceri - Pagina 5
Înființarea unei afaceri - Pagina 6
Înființarea unei afaceri - Pagina 7
Înființarea unei afaceri - Pagina 8
Înființarea unei afaceri - Pagina 9
Înființarea unei afaceri - Pagina 10
Înființarea unei afaceri - Pagina 11
Înființarea unei afaceri - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Infiintarea unei Afaceri.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Marketing - Deschiderea unui Restaurant

SCURTA INTRODUCERE Motto : A mânca diferit este întotdeauna ceea ce cautam când împingem usa unui restaurant O conjunctura acceptabila, o reala...

Plan de Afaceri

INTRODUCERE A mânca diferit este întotdeauna ceea ce căutăm când împingem uşa unui restaurant. A deschide un restaurant înseamnă a da dovadă de...

Plan de marketing Grădinița Super Kids

1. Introducere Alegerea celei mai bune grădiniţe face parte dintre grijile de toamnă ale părinţilor cu copii preşcolari. Urmând tendinţele...

Plan de afaceri - firmă organizare evenimente

1. DESCRIEREA AFACERII Deoarece stim cat de dificil este sa organizezi un eveniment important din viata ta, tocmai de aceea ne-am gandit sa...

Deschiderea unei afaceri proprii

MOTIVAREA AFACERII Aparitia constanta de noi institutii de invatamant atat in municipiul Ploiesti cat si in tara. Cererea produselor de...

Înființarea unei noi afaceri

Rezumat introductiv Firma noastra SC PRACTIKA urmeaza a se lansa la începutul anului 2006, cu un capital social de 30.000¬ si 15 de angajati....

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Plan de afaceri - înființarea unei cabane în Băile Herculane Județul Caraș-Severin

1. Introducere Baile Herculane este cea mai veche statiune din Romania si una dintre cele mai vechi din lume fiind cunoscuta inca de pe vremea...

Plan de afaceri - înființarea unei prese de ulei

1.Introducere Planul de afaceri este o lucrare complexă care se întocmeşte atunci când apare o afacere nouă, o investiţie importantă, când este...

Înființarea unei afaceri de distribuție lenjerie intimă

MICROMEDIUL DE MARKETING Pentru o firma, mediul sau de marketing reprezinta ansamblul fortelor si factorilor din exteriorul si interiorul sau,...

Elaborarea planului de afaceri pentru înființarea unei firme de struți

Date generale despre struti Struţul este un animal intrigant. Este o pasăre dar nu poate zbura. Face parte alături de Emu, Rea, Cazuar (Noua...

Motivații în Înființarea unei Mici Afaceri

Introducere În întrega lume, o importanta din ce în ce mai mare o reprezinta noile programe legate de afaceri ceea ce presupune a organiza si a...

Înființarea unei afaceri - covrigi

Capitolul I Motivaţia alegerii produsului Piaţa produselor de patiserie ( unde se încadrează şi covrigii) înregistrează o creştere constantă, atât...

Plan de Afaceri - Înființarea unei Pensiuni

PREZENTAREA GENERALĂ A S.C. 3 BRAZI S.R.L. Date generale Denumirea societăţii este S.C. 3 BRAZI S.R.L., aceasta având în prezent trei asociaţi....

Plan de afaceri - înființarea unei ferme ecologice de vipere

1. Motivaţie Am realizat acest concept pentru înfinţarea unei ferme de şerpi veninoşi în primul rând din motive financiare, această afacere la...

Ai nevoie de altceva?