Cuprins
- Capitolul 1
- Prezentarea si descrierea activitatii curente
- 1.1 Nume si localizare.4
- 1.2 Forma juridical de constituire si capital social.5
- 1.3 Conducerea si personalul firmei.5
- 1.4 Oferta firmei.6
- 1.5 Dotarea tehnico-materiala.6
- Capitolul 2
- Mediul de marketing al firmei
- 2.1 Furnizorii.6
- 2.2 Cumparatorii.Segmentarea pietei+pozitionare.7
- 2.3 Raportul pret-calitate.8
- 2.4 Elemente de macromediu de marketing cu influenta asupra activitatilor firmei.9
- 2.5 Cotele de piata.10
- 2.6 analiza S.W.O.T.11
- Capitolul 3
- Strategii de restrangere sau de consolidare.12
- Capitolul 4
- Elaborarea planului de marketing (mix de marketing)
- 4.1 Politica de produs.13
- a) Analiza ciclului de viata a produsului.13
- b) Analiza B.C.G.14
- 4.2 Politica de pret.15
- 4.3 politica de distributie.16
- 4.4 Politica de comunicare si de promovare.16
- 4.5 Costurile implementarii planului de marketing.17
- 4.6 Rezultate preconizate in urma implementarii planului de marketing.17
Extras din proiect
ANALIZA ACTIVITATILOR LA NIVELUL FIRMEI “S.C MEDICO AP S.R.L”
Profilul societatii SC MEDICO AP SRL
Societatea comerciala MEDICO AP SRL are sediul orasul Brasov, Strada Carpatilor, Nr.51, Judetul Brasov.
Denumirea societatii provine de la aparatura medicala pe care aceasta o are ca obiect de vanzare.
Tipurile de activitati realizate in principal de societatea comerciala MEDICO AP SRL, sunt urmatoarele :
• Activitatea de comert exterior, care consta in importul de aparatura medicala.
• Activitatea de distributie pe piata interna a aparaturii medicale.
Pentru realizarea obiectului sau de activitate, societatea detine urmatoarele departamente :
• departamentul de achizitii;
• departamentul service;
• departamentul de vanzari ;
• departamentul financiar – contabil;
• departamentul logistic.
Societatea comerciala MEDICO AP SRL, detine un grup de specialisti cu inalta calificare, cu experienta atat in comertul international, cat si in distributie, cunoscatori de limbi straine, operativi si plini de imaginatie comerciala.
CAPITOLUL 1
PREZENTAREA FIRMEI SI DESCRIEREA ACTIVITATII CURENTE
1.1 Nume si localizare
Societatea are un punct de lucru in Brasov, Strada Carpatilor ,Nr 51, avand unitati locale de activitate pe intreg teritoriu al tarii.
Prin statutul sau juridic societatea poate infiinta sucursale si filiale, atat in tara cat si in strainatate.
Principala activitate de desfacere a produselor si de prestare a serviciilor societatii se desfasoara in Romania, urmand ca in viitor sa realizeze o dezvoltare pe intreaga regiune de est a Europei.
SC MEDICO AP SRL isi desfasoara activitatea conform legislatiei in vigoare si are deschis cont atat in lei cat si in valuta la o banca de prestigiu ING BANK SA, Sucursala Brasov. Majoritatea operatiunilor de incasari si plati se fac prin intermediul acestei banci, atat pentru clientii si furnizorii interni, cat si pentru cei externi.
1.2 Forma juridica de constituire si capital social
SC MEDICO AP SRL este o societate cu capital exclusiv privat.
Forma juridica este S.R.L deoarece este o societate cu raspundere limitata in fata legii si fata de proprietarii acesteia.
Clientii firmei sunt persoane fizice, medici si persoane juridice - unitati medicale (cabinete medicale, clinici, policlinici, spitale etc., valoarea acestora depasind 80 % ). Cererea pe piata externa inregistreaza o crestere de aproximativ 20% pe an, iar pe piata interna se mentine aproximativ constanta.
Produsele si serviciile oferite de partenerii externi sunt compatibile din punct de vedere calitativ cu cele ale firmelor cele mai competitive in domeniu, fapt pentru care acestea se bucura de aprecierea generala a clientilor. Pentru mentinerea si ridicarea acestui nivel calitativ, societatea face eforturi permanente in ceea ce priveste achizitionarea si operationalizarea unor tehnologii de ultima ora, cat si pentru pregatirea corespunzatoare a personalului.
1.3. Conducerea si personalul firmei
SC ABC SRL dispune de un numar de 18 angajati. Varsta medie a personalului este in jur de 34 de ani, barbatii avand o pondere de circa 70%.
In perioada 2004 – 2008, sub sistemul resurselor umane si strategiei de dezvoltare aplicate, societatea a prezentat o tendinta crescatoare din punct de vedere numeric.
Organigrama firmei se prezinta astfel:
Administrativ:
Director General -1 persoana
Resurse umane - 1 persoana
Contabilitate - 3 persoane
Import Manager – 1 persoana
Agent transport marfa importuri si achizitii – 1 persoana
Departament IT – 1 persoana
Service :
Sef Departament Service – 1 persoana
Inginer Tehnician Service - 2 persoane
Inginer Receptie calitativa si cantitativa – 1 persoana
Vanzari:
Director Vanzari – 1 persoana
Agent Distribuitor Zonal – 5 persoane
Evolutia productivitatii inregistreaza un trend pozitiv cu cresteri de circa 20% la nivelul fiecarui an al perioadei analizate.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Infiintarea unei Firme.docx