Infiintarea unei Noi Afaceri

Extras din proiect Cum descarc?

Rezumat introductiv
Firma noastra SC PRACTIKA urmeaza a se lansa la inceputul anului 2006, cu un capital social de 30.000! si 15 de angajati. Proiectul este finantat de un program special al bancii Raifaissen Bank. 
Piata Iasului este definita printr-o concurenta forte, dar noi consideram ca exista loc pentru oricine doreste cu adevarat sa obtina succes. Tratam cu respect concurenta, insa suntem siguri pe succes, fiindca avem o echipa de profesionisti, spirit de initiativa, multa incredere in ceea ce facem si cel mai sigur aliat: PERFORMANTA.
Principalul obiectiv de activitate este producerea si comercializarea papucilor sport DESIGN. Produsele firmei vor fi distribuite prin magazinele proprii din orasul IASI.
In marea oferta de produse, clientii sunt derutati. In acest sens, persoane calificate vor veni in sprijinul potentialilor clienti cu sfaturi profesioniste; asa incat tinuta aleasa pentru o zi va deveni o amintire pentru o viata.
Papucii sunt creati pentru oamenii cu personalitate, care au stil, originalitate si respecta calitatea. Orice pretentie va fi satisfacuta de designerii nostri, persoane receptive la tot ce este nou in domeniu.
In primele trei luni de la lansare urmarim informarea publicului cu marca si produsele noastre. In realizarea acestui obiectiv mizam pe o campanie publicitara de succes. Pe termen lung urmarim extinderea pietei de desfacere in zona Moldovei.
In continuare vor fi prezentate pe larg piata produsului, configurarea acestuia, stabilirea pretului, modalitatile de promovare si reteaua de distributie.
Capitolul 1 
Categorie a economiei de schimb in acceptiunea cea mai frecventa, piata desemneaza un ansamblu coerent, un sistem sau retea de relatii de vanzare-cumparare intre parti contractante care sunt de o parte, unite prin legaturi de interdependenta si pe de alta parte se afla in raporturi de opozitie.
Piata determina intr-o proportie ridicata si comportamentele agentilor economici ocupand un loc esential in mecanismele de functionare a unei economii moderne.
Piata este locul si timpul in care cererea intalneste oferta, este sfera circulatiei marfurilor.
Crearea, proiectarea si lansarea unui nou produs are in vedere o serie de criterii in functie de care clientul se decide sau nu sa-si achizitioneze respectivul produs.
1.1 Identificarea pietei (descriere, evolutie, perspective de dezvoltare, structura)
Obiectivul de activitate al firmei SC PRACTIKA il constituie producerea si comercializarea pantofilor sport DESIGN . Produsul va fi realizat in urma unei perioade de cercetare a pietei. In urma acestei perioade de cercetare s-a constatat posibilitatea lansarii cu succes a acestui produs. Produsul nostru se adreseaza tuturor categoriilor de persoane, indiferent de varsta, sex si situatia financiara care doresc comoditate si calitate garantata.
Firma noastra doreste atingerea unei cote de 10% din totalul vanzarilor din zona de NE a Moldovei. In urmatorii 3 ani SC PRACTIKA urmareste cresterea vanzarilor si extinderea retelei de magazine in alte zone ale tarii. Cresterea vanzarii estimeaza ca se va putea realiza prin castigarea a 6% din piata actuala a concurentei precum si 4% din consumatori relativi.
Piata produsului:
1. Nonconsumatorii absoluti-in ceea ce priveste produsul nostru, nu cred ca putem intalni aceasta categorie de nonconsumatori deoarece acesta nu impune nici o restrictie, totul depinde de preferintele consumatorului;
2. Nonconsumatori relativi-acest gen de nonconsumatori ar cumpara produsele noastre, dar nu detin informatii privind calitatea produsului si confortul pe care il ofera acest produs. Printre ei vor fi copii cu varsta mai mica de 2 ani si batranii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Infiintarea unei Noi Afaceri.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!