Extras din proiect
1. MARKETINGUL SI INOVAŢIA DE PRODUS LA
S.C. SCANDIA ROMÂNĂ S.A.
În perioada contemporană, produsul reprezintă o sumă de atribute si caracteristici tangibile, reunite într-o formă identificabilă
Componentele ce definesc un produs in accepţiunea de marketing pot fi grupate in componentele corporale şi acorporale, comunicaţiile privitoare la produs, imaginea produsului
Gama de produse reprezintă ansamblul de produse, definite in funcţie de o tehnologie sau de o piaţă
1. MARKETINGUL SI INOVAŢIA DE PRODUS LA
S.C. SCANDIA ROMÂNĂ S.A.
Gradul de noutate al unui produs este dat de complexitatea modificărilor pe care le prezintă in raport cu oferta existentă
Un produs nou reprezintă bunul sau ansamblul de bunuri care prezintă o însuşire nouă sau pune in valoare o însuşire ce nu a fost cunoscută
După locul de consemnare al noutăţii, produsele pot fi grupate in produse noi pentru companie, pentru piaţă sau produse absolut noi
1. MARKETINGUL SI INOVAŢIA DE PRODUS LA
S.C. SCANDIA ROMÂNĂ S.A.
S.C. Scandia Română S.A. comercializează o gamă largă de produse structurate pe game de produse astfel:
Conserve de carne
Conserve de pate de ficat
Conserve de mâncăruri
Conserve de pate vegetal
Dimensiunile gamelor de produse sunt evaluate
prin lărgimea, lungimea si profunzimea acesteia
Conținut arhivă zip
- Inovatia de Produs la SC Scandia Romana SA.ppt