Inovatia de Produs la SC Scandia Romana SA

Extras din proiect Cum descarc?

1. MARKETINGUL SI INOVATIA DE PRODUS LA 
S.C. SCANDIA ROMANA S.A.
In perioada contemporana, produsul reprezinta o suma de atribute si caracteristici tangibile, reunite intr-o forma identificabila
Componentele ce definesc un produs in acceptiunea de marketing pot fi grupate in componentele corporale si acorporale, comunicatiile privitoare la produs, imaginea produsului
Gama de produse reprezinta ansamblul de produse, definite in functie de o tehnologie sau de o piata
1. MARKETINGUL SI INOVATIA DE PRODUS LA 
S.C. SCANDIA ROMANA S.A.
Gradul de noutate al unui produs este dat de complexitatea modificarilor pe care le prezinta in raport cu oferta existenta
Un produs nou reprezinta bunul sau ansamblul de bunuri care prezinta o insusire noua sau pune in valoare o insusire ce nu a fost cunoscuta
Dupa locul de consemnare al noutatii, produsele pot fi grupate in produse noi pentru companie, pentru piata sau produse absolut noi
1. MARKETINGUL SI INOVATIA DE PRODUS LA 
S.C. SCANDIA ROMANA S.A.
S.C. Scandia Romana S.A. comercializeaza o gama larga de produse structurate pe game de produse astfel:
Conserve de carne 
Conserve de pate de ficat
Conserve de mancaruri
Conserve de pate vegetal 
Dimensiunile gamelor de produse sunt evaluate
prin largimea, lungimea si profunzimea acesteia


Fisiere in arhiva (1):

  • Inovatia de Produs la SC Scandia Romana SA.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!