Inovația de produs la SC Scandia Română SA

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 17 în total
Mărime: 2.02MB (arhivat)
Publicat de: Mugurel Georgescu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: M Ratiu, I catoiu

Extras din proiect

1. MARKETINGUL SI INOVAŢIA DE PRODUS LA

S.C. SCANDIA ROMÂNĂ S.A.

În perioada contemporană, produsul reprezintă o sumă de atribute si caracteristici tangibile, reunite într-o formă identificabilă

Componentele ce definesc un produs in accepţiunea de marketing pot fi grupate in componentele corporale şi acorporale, comunicaţiile privitoare la produs, imaginea produsului

Gama de produse reprezintă ansamblul de produse, definite in funcţie de o tehnologie sau de o piaţă

1. MARKETINGUL SI INOVAŢIA DE PRODUS LA

S.C. SCANDIA ROMÂNĂ S.A.

Gradul de noutate al unui produs este dat de complexitatea modificărilor pe care le prezintă in raport cu oferta existentă

Un produs nou reprezintă bunul sau ansamblul de bunuri care prezintă o însuşire nouă sau pune in valoare o însuşire ce nu a fost cunoscută

După locul de consemnare al noutăţii, produsele pot fi grupate in produse noi pentru companie, pentru piaţă sau produse absolut noi

1. MARKETINGUL SI INOVAŢIA DE PRODUS LA

S.C. SCANDIA ROMÂNĂ S.A.

S.C. Scandia Română S.A. comercializează o gamă largă de produse structurate pe game de produse astfel:

Conserve de carne

Conserve de pate de ficat

Conserve de mâncăruri

Conserve de pate vegetal

Dimensiunile gamelor de produse sunt evaluate

prin lărgimea, lungimea si profunzimea acesteia

Conținut arhivă zip

  • Inovatia de Produs la SC Scandia Romana SA.ppt

Alții au mai descărcat și

Nokia - Politici și Stragii de Marketing

Prezentare generală a firmei NOKIA Originea numelui Nokia vine de la un animal micuţ de pradă cu blana neagră care trăia pe malurile râului...

Nokia - Competitivitate și Inovare

Nokia este o companie finlandeză de telecomunicaţii mobile, iar la nivel mondial este cel mai mare producator de telefoane mobile. Sediul central...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?