1. MARKETINGUL SI INOVATIA DE PRODUS LA S.C. SCANDIA ROMANA S.A. In perioada contemporana, produsul reprezinta o suma de atribute si caracteristici tangibile, reunite intr-o forma identificabila Componentele ce definesc un produs in acceptiunea de marketing pot fi grupate in componentele corporale si acorporale, comunicatiile privitoare la produs, imaginea produsului Gama de produse reprezinta ansamblul de produse, definite in functie de o tehnologie sau de o piata 1. MARKETINGUL SI INOVATIA DE PRODUS LA S.C. SCANDIA ROMANA S.A. Gradul de noutate al unui produs este dat de complexitatea modificarilor pe care le prezinta in raport cu oferta existenta Un produs nou reprezinta bunul sau ansamblul de bunuri care prezinta o insusire noua sau pune in valoare o insusire ce nu a fost cunoscuta Dupa locul de consemnare al noutatii, produsele pot fi grupate in produse noi pentru companie, pentru piata sau produse absolut noi 1. MARKETINGUL SI INOVATIA DE PRODUS LA S.C. SCANDIA ROMANA S.A. S.C. Scandia Romana S.A. comercializeaza o gama larga de produse structurate pe game de produse astfel: Conserve de carne Conserve de pate de ficat Conserve de mancaruri Conserve de pate vegetal Dimensiunile gamelor de produse sunt evaluate prin largimea, lungimea si profunzimea acesteia
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.