Extras din proiect
1. Prezentare generala
INTERHOME este un proiect nou, cu finantare 100% belgiana, care actioneaza pe piata de mare distributie din Europa de Est.
INTERHOME reprezinta un lant de magazine de mare suprafata, specializate in articole pentru amenajari interioare si exterioare, bricolaj, materiale de constructii, echipate la nivelul ultimelor standarde europene.
INTERHOME va fi prezent, intr-o prima etapa de dezvoltare, in estul Europei in Romania, Slovenia, Croatia, Serbia, Bulgaria, dupa care, extinderea va cuprinde si alte tari cu potential in domeniu.
Reprezinta primul pas in strategia de dezvoltare.
Tinta: orasele cu peste 200.000 de locuitori.
Oferta de produse si servicii la cele mai bune preturi.
Noutate in domeniu: o gama diversificata de servicii pentru clienti.
Seriozitate in relatiile cu clientii si furnizorii nostril.
Magazine clasificate in 3 categorii:
- TIP A: 10.000 MP
- TIP B: 6.000 MP
- TIP C: 3.000 MP
PRIMUL MAGAZIN:
2005 MARTIE - PLOIESTI 3.000 MP
INVESTITIE - 3,6 MILIOANE EURO
LOCURI DE MUNCA 120
LOCURI DE PARCARE 100
AL DOILEA MAGAZIN:
2005 OCTOMBRIE - TIMISOARA 5.000 MP
INVESTITIE - 5 MILIOANE EURO
LOCURI DE MUNCA 130
LOCURI DE PARCARE 70
DEZVOLTARE PE TERMEN MEDIU:
DINAMICA DE 2-3 MAGAZINE ANUAL
ACOPERIRE LA NIVEL NATIONAL
2005-2010: 10 MAGAZINE
Sortimentul de produse
Magazinele Interhome pun la dispozitie oricui un sortiment variat de articole pentru amenajari interioare si exterioare, bricolaj, materiale de constructii si o gama diversificata de servicii, toate la preturi competitive.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Interhome Romania.doc