Cuprins
- Rezumat introductiv 3
- I Configurarea produsului 3
- 1.1 Atribute 3
- 1.2 Sistem de sustinere 5
- 1.3 Diferentierea mărcii 7
- II. Configurarea preţului 8
- 2.1. Strategiile de preţ 8
- 2.2 Nivelul preţului 9
- III. Configurarea promovării 10
- 3.1 Reclama 10
- 3.2 Promovarea vînzărilor 14
- IV. Configurarea distribuţiei 15
- 4.1 Extinderea teritorială a distribuţiei 15
- 4.2. Intensitatea reţelei de distribuţie şi structura canalelor 16
Extras din proiect
Rezumat introductiv
Acest proiect are ca scop realizarea unui plan de marketing pentru a asigura lansarea cu succes a produsului nostru. Acest plan se va baza pe cercetările făcute anterior în legătură cu descrierea pieţei şi cercetarea pieţei ţintă.
Firma SMART TEAM se adresează persoanelor situate în regiunea Iasi, cu vârsta cuprinsă între 18 – 55 de ani, cu un venit de minim de 700 lei, care duc o viată activă si pentru care momentele de odihnă prezintă o importantă majoră în viata si activitatea cotidiană.
În timpul realizării cercetării si aplicării celor 30 de chestionare asupra populatiei, firma si-a propus ca obiective:
- Identificarea preferintelor utilizatorilor cu privire la tipurile de saltele
- Aflarea avantajelor căutate de clinti cu privire la produs
- Cât sunt dispusi clientii să ofere pentru achizitionarea noului produs
- Aflarea principalelor mijloace de informare folosite de populaţie, pentru a promova cât mai bine noul produs.
- Aflarea celor mai accesibile spatii de plasare ale produsului
În urma finalizării cercetării si interpretării datelor obtinute din chestionare, am identificat principalele avantaje căutate de către clienti, în ordinea importantei acordate de către acestia, si anume: rezistenta, confortul, pretul, design-ul si materialul. Noul produs va dispune de un sistem de încălzire/răcire a apei, va avea dimensiuni variate în functie de cerintele clientilor, iar pentru început va avea culoarea alb în combinatie cu albastru. Noul produs va fi ambalat individual, şi distribuit spre comercializare în hypermarketuri, cât si direct din magazinele producătorilor şi promovat prin intermediul reclamei TV si a internetului.
I Configurarea produsului
1.1 Atribute
1.1.1 Fizionomie
Firma SMART TEAM va lansa un nou tip de saltea, cu dimensiuni variabile putând fi utilizată atât ca un pat de o persoană cât si ca unul matrimonial. Salteaua va fi învelită într-o husă care are ca scop protejarea acesteia, putându-se detasa foarte usor.
Pentru început salteaua o sa aiba culoarea alb,în combinatie cu albastru care exprimă prospetime, noutate si creează o stare de confort psihic, înviorare şi bună dispoziţie.
Deoarece piaţa ţintă pe care doreşte să-şi canalizeze eforturile este reprezentată de persoanele active, cu un venit mediu, produsul pe care îl propunem se adaptează perfect la cerinţele acestui grup de consumatori. În urma anchetei realizate, am observat că pentru aceşti clienţi, ierarhia avantajelor căutate este următoarea: rezistentă, confort, preţ, design-ul si materialul. Produsul pe care-l propunem clienţilor noştri este unul care îmbină toate aceste caracteristici cu un pret accesibil.
1.1.2 Caracteristici fizice
Caracteristici:
- Dimensiuni variabile (80 x 200; 90 x 200; 100 x 200; 140 x 200; 160 x 200; 200 x 200; 200 x 220)
- Culoare: alb si albastru
- Husă detaşabilă
- Sistem de încălzire/răcire a apei
- Termostat
Conţinutul pachetului de vânzare:
- Saltea Relax & Rest
- Manualul de utilizare (întreţinere) în limba română şi engleză
- Tip ambalaj: folie de polietilenă
- Opţional serviciu de întretinere si de montare contra cost
- Pompă vacuum
- Solutie antibacteriană
Preview document
Conținut arhivă zip
- Introducere in Marketing - Firma Smart Team.docx