Itinerar Turistic Franta-Paris

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1119
Mărime: 52.35KB (arhivat)
Publicat de: Doru Ene
Puncte necesare: 7
Academia De Studii Economice Din Moldova Facultatea :Business şi administrarea afacerilor Specializarea : Marketing şi Logistică

Extras din proiect

Un oraş de o importanţă mondială şi un important punct istoric, de afaceri, intelectual, religios, educaţional, artistic şi turistic al Franţei, Parisul datorează prosperitatea şi evoluţia sa de-a lungul timpului în principal poziţionării sale pe malurile Senei, această zonă fiind un adevărat centru comercial încă din perioada romană. Deşi a fost încă din trecut unul din cele mai mari oraşe ale Europei, Parisul a cunoscut cea mai bună dezvoltare a sa în a doua jumătate a secolului al XIX-lea. De atunci, această dezvoltare se datorează şi faptului că, oraşul a găzduit industriile de produse de lux: parfumuri, haini de blană, bijuterii, jucării. Se ştie de altfel că şi în ziua de astăzi, Parisul este considerat capitala modei.

Excursia se organizeaza pentru un grup de turisti din Republica Moldova, compus din 15 persoane.Programul turistic cuprinde un circuit in Franta, pentru o perioada de 8 zile, si include urmatoarele obiective turistice:

• Gradinile Luxemburg

• Universitatea Sorbona

• Pantheonul

• Cartierul Latin

• Muzeul de arta contemporana Pompidou

• Place Vandome

• Opera

• Place de la Concorde

• Arcul de Triumf

• Catedrala Madeleine • Catedrala Notre Dame de Paris

• Cartierul Montmartre

• Valea Loarei

• Turnul Eiffel

• Riul Sena

• Muzeul Louvre

• Turnul Montparnasse

• Cartierul Latin

• Disneyland Paris

Tipul transportului: Avion, microbus.

Locul geografic: Va fi vizitata zona Nordica, capital Paris.

Durata sejurului: 8 zile si 7 nopti

Perioada de desfasurare: 13.07.2014 - 20.07.2014

Cheltuieli totale: -Tarif pachet/persoana: 799 euro

Tipul sejurului: Sejur lung de tip vacantier

Distanta parcursa: Chisinau-Paris: 2000 km

Cazare: IBIS BERTHIER HOTEL 3*

Orar de zbor: -13.07.2014 Chisinau (09:15) - PARIS 13.07.2014 (11:35)

-20.07.2014 PARIS (16:20) - Chisinau 20.07.2014 (20:10)

Servicii incluse

Servicii neincluse

• Bilet de avion zbor direct: Chisinau-Paris/Paris- Chisinau;

• Cazare 7 nopti, la hotelul de 3*, specificat in oferta;

• Mic dejun pe toata durata programului;

• Transferuri si tururi conform ofertei si taxele de intrare la obiectivele turistice astfel:

• Transfer aeroport- hotel;

• Tur panoamic cu autocarul in Paris si tur pietonal in Montmartre;

• Vizita la turnul Eiffel ( interior pana la ultimul nivel);

• Croaziera pe Sena;

• Vizita la muzeul Louvre;

• Vizita la Turnul Montparnasse;

• Tur pietonal in Cartierul Latin

• Transfer hotel- aeroport;

• Transportul pe toata durata programului se face cu vehicul adaptat la numarul de participanti, dotat cu aer conditionat;

• Insotitor de grup din partea agentiei Perfect Tour vorbitor de limba romana si ghid local vorbitor de limba engleza;

• Taxe de intrare cu camera video la obiectivele turistice;

Preview document

Itinerar Turistic Franta-Paris - Pagina 1
Itinerar Turistic Franta-Paris - Pagina 2
Itinerar Turistic Franta-Paris - Pagina 3
Itinerar Turistic Franta-Paris - Pagina 4
Itinerar Turistic Franta-Paris - Pagina 5
Itinerar Turistic Franta-Paris - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Itinerar Turistic Franta-Paris.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Promovarea Turismului Cultural în Europa de sud-vest

Introducere Ca alternativă a turismului clasic, turismul cultural sau turismul de cunoaştere reprezintă un subiect amplu promovat şi de mare...

Turism

Etimologic, termenul “turism” provine de la englezescul “tour” = călătorie. “To make a tour” desemna acţiunea de a voiaja prin Europa, specifică...

Managementul turismului - Franța - un vis posibil

Capitolul 1. Prezentare agenţiei “CREATING MEMORIES” Agentia de turism „Creating Memories” a fost înfiinţată în vara anului 2002, cu scopul de a...

Imaginea și specificul produsului turistic național pe piața internațională

Introducere PRODUSUL TURISTIC este rezultatul activitatii unei echipe de specialisti care functioneaza in spatele prestatyorilor de servicii ;...

Turismul de Itinerariu din Franța

CAPITOLUL I. Localizare şi date generale Franţa este o ţară situată în vestul Europei, cu o populaţie de aproximativ 63 de milioane de locuitori,...

Circuit Benelux

Clienţi (turişti) vizaţi pentru itinerariul turistic * persoane cu venit medii şi peste medii Mijloc de transport * autocar Man Lion Star 4*...

Gestiunea Resurselor Turistice

2. Istoria dezvoltarii fenomenului turistic 2.1. Etapa turismului in Antichitate Călătoria propriu-zisă a început o dată cu practica războaielor...

Turism Cultural

OBIECTIVELE CURSULUI OPTIONAL „TURISMUL CULTURAL” Cursul este structural în 5 capitole de dimensiuni variabile, care se refera la: definirea...

Ai nevoie de altceva?