Jucării de pluș

Proiect
7.7/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 3472
Mărime: 25.84KB (arhivat)
Publicat de: Nicodim Epure
Puncte necesare: 9

Cuprins

  1. CAP.I ANALIZA PIETEI
  2. 1.IDENTIFICARE
  3. 2.CARACTERIZARE
  4. 3.SEGMENTARE
  5. 4.PIATA_TINTA
  6. CAP. II CONFIGURAREA PRODUSULUI
  7. 1.COMPONENTE DE MARKETING ALE PRODUSULUI
  8. 2.LINIA DE PRODUSE
  9. 3.CICLUL DE VIATA
  10. 4.MARCI CONCURENTE
  11. 5.DIFERENTIEREA SI POZITIONAREA MARCII
  12. CAP. III CONFIGUAREA PROMOVARII
  13. 1.RECLAMA
  14. 2.PROMOVAREA VINZARII
  15. 3.VINZAREA PERSONALA
  16. 4.RELATII PUBLICE
  17. CAP. IV CONFIGURAREA DISTRIBUTIEI
  18. 1.EXTINDEREA TERITORIALA SI INTENSITEA RETELEI DE DISTRIBUTIE
  19. 2.STRUCTURA CANALELOR DE DISTRIBUTIE
  20. CAP.V CONFIGURAREA PRETULUI
  21. 1.FACTORI CARE INFLUENTEAZA PRETUL
  22. 2.STRATEGIA DE PRET
  23. 3.NIVELUL PRETULUI

Extras din proiect

REZUMAT INTRODUCTIV

Tema pe care acest referat o trateaza are in vedere producerea jucariilor de plus. Referatul urmareste sa analizeze si sa caracterizeze amanuntit subiectul_JUCARII DE PLUS.

Aceste jucarii sunt produse si de alte firme, printre care se numara si firma avuta in vedere in prezentarea acestui proiect de marketing.

ANGELS TOYS este o societate infiintata in anul 2001, cu sediul in Iasi si are ca obiect de activitate producerea jucariilor de plus. Aceasta firma, prin gama larga de jucarii pe care le prezinta , urmareste sa ofere clientilor sai produse de cea mai buna calitate si care sa se caracterizeze prin elemente inovatoare in ceea ce priveste realizarea lor.Firma isi propune sa impuna o noua tendinta prin lansarea unor noi jucarii de plus: saci de dormit din plus, diferite modele de jucarii despre care vom vorbi in proiect. Principalii concurenti:

S.C ARADEANCA S.A.

FAMA DESIGN

S.C UNIVERSAL S.A ZALAU, pe piata interna.

Pe piata internationala: WALT DISNEY

JOHANN DISTLER

DOLL ET CTE

FISHER PRICE TOYS

Distributia acestor produse se va face la inceput prin reteaua proprie asigurindu-se o acoperire maxima a obiectivelor intr-un interval minim, ulterior aceasta va fi concesionata prin costuri minime.

Vom aborda unele strategii de marketing , prin care , credem noi, vom putea cuceri piata: oamenii considera ca obiectivul principal al marketingului este de a convinge clientii de superioritatea unui produs.Dar, pentru firma noastra, ceea ce va conta va fi sa ajungem primii in ochii clientilor. Pentru noi concurenta nu va reprezenta o infruntare a produselor, ci o infruntare a perceptiilor. Cine spune ca trebuie sa placem la toata lumea?

Ideea este ca daca largim filonul de clienti potentiali, va creste si numarul clientilor reali. Vom face in asa fel incat ne vom defini de la inceput produsele si ne vom tine numai de acestea.

CAP.I ANALIZA PIETEI

1. IDENTIFICARE

Strategiile de marketing pentru un produs, deciziile si programele pentru acestea se fundamenteaza plecind de la informatii privind piata respectiva, in cazul nostru piata jucariilor de plus.

Ceea ce trebuie sa stim este faptul ca succesul unui produs porneste de la o amanuntita si atenta studiere a pietei produsului- trebuie facuta o analiza a acesteia si extrase informatiile necesare pe care ni le ofera.

Astfel trebuie sa analizam concurentii si sa facem un raport intre cerere si oferta.

Cunoasterea raportului cerere-oferta conduce la localizarea comportamentului ofertantului dar si a consumatorului; poate conduce la formarea pretului de echilibru si la fundamentarea unei oferte care sa se alinieze la cererea consumatorului.

Preview document

Jucării de pluș - Pagina 1
Jucării de pluș - Pagina 2
Jucării de pluș - Pagina 3
Jucării de pluș - Pagina 4
Jucării de pluș - Pagina 5
Jucării de pluș - Pagina 6
Jucării de pluș - Pagina 7
Jucării de pluș - Pagina 8
Jucării de pluș - Pagina 9
Jucării de pluș - Pagina 10
Jucării de pluș - Pagina 11
Jucării de pluș - Pagina 12
Jucării de pluș - Pagina 13
Jucării de pluș - Pagina 14
Jucării de pluș - Pagina 15
Jucării de pluș - Pagina 16
Jucării de pluș - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Jucarii de Plus.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza pieței - jucării din pluș

CAP.1 ANALIZA PIETEI 1.1 Identificarea pietei (descriere, evolutie, perspective de dezvoltare, structura) Descrierea pietei: În marketing putem...

Analiza Swot la SC Ursus SA

ARGUMENT În economia modernă, firmele reprezintă„forta motrică” a progresului, a dezvoltă, sunt cele ce asigură necesarul de supravieţuire al...

Planul de marketing strategic al companiei SC Smart Events SRL

Capitolul 1- Rezumat 1.1 Situația actuală Acest plan de marketing s-a realizat pentru firma de organizări de evenimente, denumită SMART EVENTS....

Lansarea brânzei de burduf în coajă de brad în Germania - Cordon Prod SRL

Cap 1. Necesitatea si posibiliatea derularii programului de internationalizare 1.1. Prezentarea organizatiei Gordon Prod S.R.L Gordon Prod S.R.L...

Plan de Marketing Privind Produsul Laser Tag al Firmei SC Lasertag SRL

1. REZUMATUL Este un sport special de echipă, dar se poate jucă și individual, în care jucătorii încearcă să obțină puncte trăgând cu o armă de...

Lansarea unui produs pe o piață internațională - Zăganu

I. Alegerea produsului Produsul ales pentru a fi lansat pe piata berii din Germania este berea “Zăganu”. Istoria acestei beri este una scurta,...

Ceai de măr verde cu miere, lămâie și jeleu marca Happy Lemon

1. Introducere Happy Lemon este una dintre cele mai mari companii de ceaiuri si cafea din Asia, foarte populara in special in Filipine,...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Proiect Merchandising Crearea unui Supermarket TOP

Supermarketul TOP este situat in estul municipiului Piatra- Neamt, pe strada care uneste Piatra- Neamt de Bacau, artera principala a urbei. Accesul...

Plan de Afaceri - Kid's Mall

1.Sinteza Acest plan de afaceri are ca scop conturarea posibilităţilor ideii de înfiin- ţare a unui spaţiu de agrement pentru copii....

Analiza pieței - jucării din pluș

CAP.1 ANALIZA PIETEI 1.1 Identificarea pietei (descriere, evolutie, perspective de dezvoltare, structura) Descrierea pietei: În marketing putem...

Plan de afaceri - contabilitate și informatică de gestiune

A. Date de identificare ale firmei B. Situatia legala,conducerea si personalul social C. Prezentarea proiectului pentru care se solicita...

Analiza Magazinului Bam Boo din București Mall

1. Prezentarea generală a magazinului Bam Boo Conceptul Bam Boo, originar din Spania, a fost implementat pe piaţă în anul 2003 de către compania...

Animaluțe de pluș - Fllufy

Cap.1. ANALIZA PIETEI 1.1. IDENTIFICAREA PIETEI (DESCRIERE, EVOLUTIE, PERSPECTIVE DE DEZVOLTARE, STRUCTURA) Firma Fllufye a aparut pe piata...

Plan de marketing - jucării de pluș

1. CONFIGURAREA PRODUSULUI Produsul este acela care generează întâlnirea pe piaţă a cererii cu oferta şi a vânzătorului cu cumpărătorul. Ceea ce...

Plan de Afaceri - SC Xtoys SRL

A. Sinteza planului de afaceri Planul de afaceri prezentat de S.C. XToys S.R.L., cu sediul în Timişoara, strada Mihai Eminescu, nr 18, judeţul...

Ai nevoie de altceva?