Cuprins
- CAP.I ANALIZA PIETEI
- 1.IDENTIFICARE
- 2.CARACTERIZARE
- 3.SEGMENTARE
- 4.PIATA_TINTA
- CAP. II CONFIGURAREA PRODUSULUI
- 1.COMPONENTE DE MARKETING ALE PRODUSULUI
- 2.LINIA DE PRODUSE
- 3.CICLUL DE VIATA
- 4.MARCI CONCURENTE
- 5.DIFERENTIEREA SI POZITIONAREA MARCII
- CAP. III CONFIGUAREA PROMOVARII
- 1.RECLAMA
- 2.PROMOVAREA VINZARII
- 3.VINZAREA PERSONALA
- 4.RELATII PUBLICE
- CAP. IV CONFIGURAREA DISTRIBUTIEI
- 1.EXTINDEREA TERITORIALA SI INTENSITEA RETELEI DE DISTRIBUTIE
- 2.STRUCTURA CANALELOR DE DISTRIBUTIE
- CAP.V CONFIGURAREA PRETULUI
- 1.FACTORI CARE INFLUENTEAZA PRETUL
- 2.STRATEGIA DE PRET
- 3.NIVELUL PRETULUI
Extras din proiect
REZUMAT INTRODUCTIV
Tema pe care acest referat o trateaza are in vedere producerea jucariilor de plus. Referatul urmareste sa analizeze si sa caracterizeze amanuntit subiectul_JUCARII DE PLUS.
Aceste jucarii sunt produse si de alte firme, printre care se numara si firma avuta in vedere in prezentarea acestui proiect de marketing.
ANGELS TOYS este o societate infiintata in anul 2001, cu sediul in Iasi si are ca obiect de activitate producerea jucariilor de plus. Aceasta firma, prin gama larga de jucarii pe care le prezinta , urmareste sa ofere clientilor sai produse de cea mai buna calitate si care sa se caracterizeze prin elemente inovatoare in ceea ce priveste realizarea lor.Firma isi propune sa impuna o noua tendinta prin lansarea unor noi jucarii de plus: saci de dormit din plus, diferite modele de jucarii despre care vom vorbi in proiect. Principalii concurenti:
S.C ARADEANCA S.A.
FAMA DESIGN
S.C UNIVERSAL S.A ZALAU, pe piata interna.
Pe piata internationala: WALT DISNEY
JOHANN DISTLER
DOLL ET CTE
FISHER PRICE TOYS
Distributia acestor produse se va face la inceput prin reteaua proprie asigurindu-se o acoperire maxima a obiectivelor intr-un interval minim, ulterior aceasta va fi concesionata prin costuri minime.
Vom aborda unele strategii de marketing , prin care , credem noi, vom putea cuceri piata: oamenii considera ca obiectivul principal al marketingului este de a convinge clientii de superioritatea unui produs.Dar, pentru firma noastra, ceea ce va conta va fi sa ajungem primii in ochii clientilor. Pentru noi concurenta nu va reprezenta o infruntare a produselor, ci o infruntare a perceptiilor. Cine spune ca trebuie sa placem la toata lumea?
Ideea este ca daca largim filonul de clienti potentiali, va creste si numarul clientilor reali. Vom face in asa fel incat ne vom defini de la inceput produsele si ne vom tine numai de acestea.
CAP.I ANALIZA PIETEI
1. IDENTIFICARE
Strategiile de marketing pentru un produs, deciziile si programele pentru acestea se fundamenteaza plecind de la informatii privind piata respectiva, in cazul nostru piata jucariilor de plus.
Ceea ce trebuie sa stim este faptul ca succesul unui produs porneste de la o amanuntita si atenta studiere a pietei produsului- trebuie facuta o analiza a acesteia si extrase informatiile necesare pe care ni le ofera.
Astfel trebuie sa analizam concurentii si sa facem un raport intre cerere si oferta.
Cunoasterea raportului cerere-oferta conduce la localizarea comportamentului ofertantului dar si a consumatorului; poate conduce la formarea pretului de echilibru si la fundamentarea unei oferte care sa se alinieze la cererea consumatorului.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Jucarii de Plus.doc