Extras din proiect
In anul 1984 se deschide prima sectie de panificatie cu profil de fabricare a painii pe trei linii tunel cu capacitate de 50 tone/24 ore si o unitate de micro productie cu capacitate de 10 tone/24 ore destinata sectorului special.
Insa S.C. M.P. BANEASA S.A. a renascut in anul 1996 prin cumpararea pachetului majoritar de catre Grupul de Firme Overseas.
Dupa privatizare, compania si-a restructurat, organizat si modernizat activitatea, astfel:- Moara de Grau - capacitatea de productie 320 TONE/24 ORE
- Paste Fainoase -capacitatea de productie 60 TONE/24 ORE
- Panificatie, Produse de Panificatie si de Patiserie- 40 TONE/24 ORE
Piata de paste fainoase din Romania a crescut in ultimii trei ani de la 20.000 de tone in 2003 la 30.000 de tone in 2005. Din totalul pietei, 58% este procentul detinut de primii trei producatori prezenti cu brandurile:
BANEASA – Compania de Morarit si Panificatie S.A.
Pambac – Pambac S.A.
Monte Banato – Pangram S.A.
Brandul Baneasa este leaderul pietei si cel mai bine distribuit brand la scara nationala, avand cea mai buna distributie in canalul supermarket. Conform studiilor ISRA Center Marketing Research - brandul Baneasa este cel mai apreciat si cel mai cunoscut brand de paste fainoase in intreaga piata din Romania!!!
Capital social actual: 1.995.000 RONValoarea totala a investitiilor de la privatizarea fabricii in 1996 pana in prezent se ridica la peste 15 milioane EUR.
Conținut arhivă zip
- Lansare Produs - Pastele Baneasa.ppt