Lansarea Batonului cu Ciocolata si Fructe Exotice Jungle de catre Firma Nestle

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Scopul programului 2
2. Obiective 2
3. Prezentarea companiei Nestle 3
4. Programarea activitatilor 5
5. Bugetul de marketing 6
6. Implementarea 6
Politica de produs 6
Politica de pret 8
Politica de distributie 9
Politica de promovare 10
7. Evaluare control 11


Extras din proiect Cum descarc?

1. Scopul programului
Scopul programului este lansarea pe piata romaneasca a batonului cu ciocolata, mango si kiwi numit Jungle.
Firma Nestle iti propune sa lanseze un nou produs pe piata romaneasca, pentru a-si intinde sfera de actiune si pentru a castiga notorietate.
Nestle este una dintre cele mai cunoscute companii internationale care activeaza in domeniile alimentatiei, bauturilor, nutritiei, sanatatii si bunastarii.
Activitatea Nestle in Romania a inceput in Bucuresti, in anul 1995, cu o reprezentanta ce avea 6 angajati - reprezentanta Societatii pentru Exportul produselor Nestle SA - a carei activitate principala era importul de cafea, cereale pentru mic dejun, hrana pentru bebelusi, supe instant si condimente.
In prezent, portofoliul Nestle Romania include produse cum ar fi: cafea, cacao instant, napolitane, batoane de ciocolata, condimente, cuburi si supe, hrana pentru nou-nascuti, cereale pentru mic dejun si hrana pentru animale de companie.
2. Obiective
Obiectivele urmarite de firma se pot imparti in:
-microobiective, reprezentate in cazul nostru de dorinta firmei Nestle de a introduce produsul biscuiti crocanti cu ciocolata , mango si kiwi Jungle pe piata romaneasca .
-macroobiective care sunt reprezentate de obiectivele generale,comune tuturor firmelor ce actioneaza pe piata dulciurilor din Romania, si anume dorinta de atragere a cat mai multor consumatori de detinere a pozitiei de lider,dorinta de captare a cat mai multor piete cu produse specificice, precum si oferirea unui produs care sa satisfaca cat mai bine nevoile de consum.
De asemenea se urmareste o crestere a productivitatii firmei, cresterea cifrei de afaceri si nu in ultimul rand, notorietate.
Din punct de vedere calitativ firma isi propune lansarea unui produs de o calitate superioara, prin combinarea biscuitelui crocant cu o delicioasa ciocolata,obtinuta cu tehnologii avansate de prelucrare si a fructelor savuroase: mango si kiwi .
3. Prezentarea companiei Nestle
Analiza SWOT
Puncte tari
- notorietatea marcii
- pozitia de lider pe piata tinta
- este o companie cu o vechime impresionanta, fiind infiintata din 1867
- detine fabrici pe mai multe continente, operand in multe tari si multe culturi, aceasta bogata diversitate fiind o sursa nepretuita pentru pozitia sa de lider
- 65 % din angajati au primit training in decursul unui an, variind de la 3 zile la 12 luni
- Nestle este dispusa sa sprijine angajatii care doresc sa participe in viata comunitatii, asumandu-si responsabilitati in organizatii profesionale, culturale, religioase sau voluntare
- ritm rapid de innoire si diversificare a gamei de produse
- da instructiuni detaliate personalului sau cum sa implementeze Codul International
- le ofera angajatilor un sumar cu politicile "Nestle Instructions" tradus in mai multe limbi


Fisiere in arhiva (1):

  • Lansarea Batonului cu Ciocolata si Fructe Exotice Jungle de catre Firma Nestle.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!