1. Scopul programului 2 2. Obiective 2 3. Prezentarea companiei Nestle 3 4. Programarea activitatilor 5 5. Bugetul de marketing 6 6. Implementarea 6 Politica de produs 6 Politica de pret 8 Politica de distributie 9 Politica de promovare 10 7. Evaluare control 11
1. Scopul programului Scopul programului este lansarea pe piata romaneasca a batonului cu ciocolata, mango si kiwi numit Jungle. Firma Nestle iti propune sa lanseze un nou produs pe piata romaneasca, pentru a-si intinde sfera de actiune si pentru a castiga notorietate. Nestle este una dintre cele mai cunoscute companii internationale care activeaza in domeniile alimentatiei, bauturilor, nutritiei, sanatatii si bunastarii. Activitatea Nestle in Romania a inceput in Bucuresti, in anul 1995, cu o reprezentanta ce avea 6 angajati - reprezentanta Societatii pentru Exportul produselor Nestle SA - a carei activitate principala era importul de cafea, cereale pentru mic dejun, hrana pentru bebelusi, supe instant si condimente. In prezent, portofoliul Nestle Romania include produse cum ar fi: cafea, cacao instant, napolitane, batoane de ciocolata, condimente, cuburi si supe, hrana pentru nou-nascuti, cereale pentru mic dejun si hrana pentru animale de companie. 2. Obiective Obiectivele urmarite de firma se pot imparti in: -microobiective, reprezentate in cazul nostru de dorinta firmei Nestle de a introduce produsul biscuiti crocanti cu ciocolata , mango si kiwi Jungle pe piata romaneasca . -macroobiective care sunt reprezentate de obiectivele generale,comune tuturor firmelor ce actioneaza pe piata dulciurilor din Romania, si anume dorinta de atragere a cat mai multor consumatori de detinere a pozitiei de lider,dorinta de captare a cat mai multor piete cu produse specificice, precum si oferirea unui produs care sa satisfaca cat mai bine nevoile de consum. De asemenea se urmareste o crestere a productivitatii firmei, cresterea cifrei de afaceri si nu in ultimul rand, notorietate. Din punct de vedere calitativ firma isi propune lansarea unui produs de o calitate superioara, prin combinarea biscuitelui crocant cu o delicioasa ciocolata,obtinuta cu tehnologii avansate de prelucrare si a fructelor savuroase: mango si kiwi . 3. Prezentarea companiei Nestle Analiza SWOT Puncte tari - notorietatea marcii - pozitia de lider pe piata tinta - este o companie cu o vechime impresionanta, fiind infiintata din 1867 - detine fabrici pe mai multe continente, operand in multe tari si multe culturi, aceasta bogata diversitate fiind o sursa nepretuita pentru pozitia sa de lider - 65 % din angajati au primit training in decursul unui an, variind de la 3 zile la 12 luni - Nestle este dispusa sa sprijine angajatii care doresc sa participe in viata comunitatii, asumandu-si responsabilitati in organizatii profesionale, culturale, religioase sau voluntare - ritm rapid de innoire si diversificare a gamei de produse - da instructiuni detaliate personalului sau cum sa implementeze Codul International - le ofera angajatilor un sumar cu politicile "Nestle Instructions" tradus in mai multe limbi
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.