Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piata din Turcia

Cuprins proiect Cum descarc?

PARTEA I 2
1.1 Prezentarea companiei Dacia-Renault 2
1.2 Identificarea necesitatii internationalizarii organizatiei Dacia-Renault 2
1.3 Identificarea posibilitatii de internationalizare - lansarea Dacia Kid pe piata din Turcia 4
1.4 Alegerea si prezentarea pietei tinta 6
1.5 Strategia de intrare recomandata 12
PARTEA II 13
PARTEA III 14
PARTEA IV 19
BIBLIOGRAFIE 21


Extras din proiect Cum descarc?

Lansarea noului automobil Dacia Kid pe piata din Turcia
PARTEA I
Prezentarea conditiilor care determina necesitatea si posibilitatea lansarii automobilului Dacia Kid pe piata din Turcia
1.1 Prezentarea companiei Dacia-Renault
Istoria companiei Dacia incepe in anul 1966, cand a fost construita uzina din Colibasi, judetul Arges. In iulie 1999 a fost semnat contractul de privatizare al societatii si compania a devenit marca a grupului Renault cu 51% din actiuni Doi ani mai tarziu Renault a majorat participarea la capitalul Daciei cu 91%. In anul 2000 a fost lansata Dacia Supernova cu motor Renault, fiind urmata de lansarea gamei Pick Up Diesel.
In anul 2004 a fost lansat Logan in Romania, un model emblematic pentru o masina de familie, de calitate, disponibila la un pret avantajos. Au fost vandute 750000 de autovehicule in 30 de tari. Gama de modele s-a extins in urmatorii 4 ani prin Logan MCV (break polivalent), Logan Van(utilitara) si Logan Pick-up.
In anii 2008-2009 a avut loc lansarea Sandero(berlina compacta) si Sandero Stepway(berlina compacta cu look mai agresiv). Aceast autoturism a avut success in 35 de tari si s-au vandut aproximativ 500 000 de unitati.
Anul 2010 a inceput pentru companie prin comercializarea Duster (un vehicul pentru orice tip de teren, accesibil la pret). In acest an a fost lansat modelul Lodgy (masina cu 7 locuri), Dokker si Dokker Van (furgoneta utilitara). Este in curs publicarea unui studiu de caz al unui success atipic, L`Epopee Logan.
1.2 Necesitatea internationalizarii
Dacia-Renault este o companie multinationala pentru care globalizarea este o prioritate. 
La nivelul mondial, grupul a avut vanzari de 1,328 de milioane de masini, in prima jumatate de an, in scadere de 3,3 procente fata de perioada similara din 2011. 
De altfel, declinul a fost limitat de pietele din afara Europei, unde afacerile companiei s-au majorat cu 14,3 %, vanzarile ridicandu-se la 620.000 de autovehicule. 
Vanzarile de automobile pe piata turceasca sunt in continua crestere, astfel ca in anul 2011 s-au vandut aproximativ 414 000 de autoturisme din import si 180 000 de pe piata locala. Cea mai vanduta marca a fost reprezentata de Ford, fiind urmata de gama Wolkswagen.
Din gama autoutilitarelor s-au vandut in Tucia in anul 2011 un total de 270 920 de masini din care 41.5% au fost reprezentate de import, grupul Renault ocupand locul 2 in topul vanzarilor.
1.3 Identificarea posibilitatii de internationalizare - lansarea Dacia Kid pe piata din Turcia
Noua Dacia Kid urmareste sa satisfaca preferintele consumatorilor din Turcia datorita consumului redus de carburant, a dimensiunilor reduse si a pretului foate avantajos.
Descriere :
Motor 1,2 
Putere: 65 CP 
Tip de combustibil : Benzina
Numar de usi: trei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piata din Turcia.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!