Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 21 în total
Cuvinte : 3754
Mărime: 358.76KB (arhivat)
Publicat de: Theodor Petcu
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. PARTEA I 2
  2. 1.1 Prezentarea companiei Dacia-Renault 2
  3. 1.2 Identificarea necesității internaționalizării organizației Dacia-Renault 2
  4. 1.3 Identificarea posibilității de internaționalizare - lansarea Dacia Kid pe piata din Turcia 4
  5. 1.4 Alegerea și prezentarea pieței țintă 6
  6. 1.5 Strategia de intrare recomandata 12
  7. PARTEA II 13
  8. PARTEA III 14
  9. PARTEA IV 19
  10. BIBLIOGRAFIE 21

Extras din proiect

Lansarea noului automobil Dacia Kid pe piaţa din Turcia

PARTEA I

Prezentarea condiţiilor care determină necesitatea şi posibilitatea lansării automobilului Dacia Kid pe piaţa din Turcia

1.1 Prezentarea companiei Dacia-Renault

Istoria companiei Dacia incepe în anul 1966, când a fost construită uzina din Colibaşi, judeţul Argeş. În iulie 1999 a fost semnat contractul de privatizare al societăţii şi compania a devenit marcă a grupului Renault cu 51% din acţiuni Doi ani mai târziu Renault a majorat participarea la capitalul Daciei cu 91%. În anul 2000 a fost lansată Dacia Supernova cu motor Renault, fiind urmată de lansarea gamei Pick Up Diesel.

În anul 2004 a fost lansat Logan în Romania, un model emblematic pentru o maşină de familie, de calitate, disponibilă la un preţ avantajos. Au fost vândute 750000 de autovehicule în 30 de tări. Gama de modele s-a extins în următorii 4 ani prin Logan MCV (break polivalent), Logan Van(utilitară) şi Logan Pick-up.

În anii 2008-2009 a avut loc lansarea Sandero(berlina compacta) şi Sandero Stepway(berlina compacta cu look mai agresiv). Aceast autoturism a avut success în 35 de tări şi s-au vândut aproximativ 500 000 de unităţi.

Anul 2010 a început pentru companie prin comercializarea Duster (un vehicul pentru orice tip de teren, accesibil la preţ). În acest an a fost lansat modelul Lodgy (maşina cu 7 locuri), Dokker şi Dokker Van (furgoneta utilitară). Este în curs publicarea unui studiu de caz al unui success atipic, L`Epopee Logan.

1.2 Necesitatea internaţionalizării

Dacia-Renault este o companie multinaţională pentru care globalizarea este o prioritate.

La nivelul mondial, grupul a avut vânzări de 1,328 de milioane de masini, în prima jumatate de an, în scădere de 3,3 procente faţă de perioada similară din 2011.

De altfel, declinul a fost limitat de pieţele din afara Europei, unde afacerile companiei s-au majorat cu 14,3 %, vânzările ridicându-se la 620.000 de autovehicule.

Vânzările de automobile pe piata turceasca sunt în continuă creştere, astfel că în anul 2011 s-au vândut aproximativ 414 000 de autoturisme din import şi 180 000 de pe piata locală. Cea mai vândută marcă a fost reprezentată de Ford, fiind urmată de gama Wolkswagen.

Din gama autoutilitarelor s-au vândut în Tucia în anul 2011 un total de 270 920 de maşini din care 41.5% au fost reprezentate de import, grupul Renault ocupand locul 2 in topul vanzarilor.

1.3 Identificarea posibilităţii de internaţionalizare - lansarea Dacia Kid pe piaţa din Turcia

Noua Dacia Kid urmareşte să satisfacă preferinţele consumatorilor din Turcia datorită consumului redus de carburant, a dimensiunilor reduse şi a preţului foate avantajos.

Descriere :

Motor 1,2

Putere: 65 CP

Tip de combustibil : Benzină

Număr de uşi: trei.

Preview document

Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 1
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 2
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 3
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 4
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 5
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 6
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 7
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 8
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 9
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 10
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 11
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 12
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 13
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 14
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 15
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 16
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 17
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 18
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 19
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 20
Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piața din Turcia - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Lansarea Noului Automobil Dacia Kid pe Piata din Turcia.docx

Alții au mai descărcat și

Internaționalizarea brandului Dacia pe piața din Ungaria - marketing internațional

Internationalizarea brandului Dacia pe piata din Ungaria In contextul unei economii in plin trend ascendent, industria de automobile din Romania...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?