Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 3006
Mărime: 495.66KB (arhivat)
Publicat de: Andrian Petrea
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Diana Badetoiu
Proiect prezentat in cadrul Facultatii MTC "Dimitrie Cantemir Bucuresti

Extras din proiect

Rezumat introductiv

In prezent peste 60 de milioane de oameni utilizeaza produsele firmei Microsoft pe calulatoarele lor. Avand produse de mare succes in fiecare categorie de soft, incepand cu sisteme de operare si pana la programe de calcul tabelar si programe de text, asta fara sa mentionam renumitul mediu grafic Windows care a doborat toate recordurile la vanzari, deciziile asfel luate la Microsoft influenteaza direct intreaga industrie soft si, asfel, optiunile tuturor celor care utilizeaza calculatoare. In 1986 Bill Gates si-a lansat firma in forta si a devenit miliardar la varsta de 30 de ani.

Microsoft s-a extins in timp in majoritatea domeeniilor software lucru ce ia facut sa fie recunoscuti ca una din cele mai puternice companii de pe planeta.Noul produs Microsoft este consola de ultima generatie XBOX 360.

Urmatoarea generatie de console este cam mult spus pentru ca in afara catorva componente care sunt intr-adevar inaintea timpului lor, cablurile si transformatoarele de curent au ramas din vechea generatie. Cu totii ne aducem aminte de problemele pe care le-a intampinat Sony imediat dupa lansarea Playstation 2. Transformatoarele se topeau ca untul.

Xbox 360 si Microsoft si-au invatat lectia si au realizat piese care nu se topesc... dar care se incalzesc excesiv pana la blocarea consolei. Problema nu este insa atat de izolata pe cat vrea sa o minimalizeze Bill.

Aceasta noua consola are ca direct adversari pe firma PlayStation cu produsul lor PS3,pe firma Nintendo cu cu produsul Wii si pe firma Sega.

Capitolul I – ANALIZA PIEŢEI (a produsului generic)

1.1 Identificarea pieţei (a produsului generic)

In vremurile noastre lumea jocurilor a luat amploare iar piata jocurilor si a consolelor de jocuri este in continua crestere.Descoperirea unor noi tehnologii au facut ca lumea virtuala sa fie din ce in ce mai reala iar acest lucru atrage cati mai multi gameri.

Gamerii doresc cat mai multa realitate si de aceea este nevoie de o consola puternica care sa le satisfaca nevoile lor cat sia companiilor care produc jocuri.Xbox 360 se adreseaza in primul rand tinerilor dar san u uitam ca jocurile sunt un drog pentru toata lumea.Statisticile dovedesc ca tinerii se joaca pe console de 10 ori mai mult decat un adult lucru ce spune mult pentru planul de promovare a acestui produs.

Corporatia Microsoft este un imperiu lucru ce care ia facut se expinda pe intreg Globul iar impunerea pe piata este decat o chestiune de timp.

1.2 Caracterizarea pieţei (a produsului generic)

Piata consolelor de jocuri este in continua concurenta si in continua dezvoltare lucru ce face ca firmele sa fie imprevizibile in promovarea produselor.

In prezent pe piata exista patru firme mari producatoare de console de jocuri : Microsoft(USA), Sony(Jap),Sega(Jap) si Nintendo(Jap).In prezent firma cea mai consacrata si cea mai aplaudata de catre consumatori este Sony care a fost un pionier in domeniul consolelor moderne si avand un success enorm cu consolele PS si PS2.

Din punct de vedere a cererii ca la orice produs este important atat pretul,calitatea cat si ambalajul.Deoarece aceste produse sunt de lunga folosinta calitatea este extreme de importanta iar consumatorul doreste un produs fiabil.Majoritatea consumatorilor circa 57% doresc o marca impusa de piata iar restul de 43% prefera alte marci.

La randul lor producatorii doresc sa ofere produse cat mai revolutionare si cat mai moderne pentru al convinge pe consumator de calitatea produsului pe care il promoveaza.

In momentul de fata exista trei piete mai pentru console: SUA, Europa si Japonia.Cele 3 piete sunt impartite intre cei 4 mari producatori iar din aceasta rezulta diversitatea preferintelor clientilor de pe 3 continente diferite.

Cel mai recent studiu realizat de PricewaterhouseCooper arata ca in anul 2011 cifra de afaceri inregistrata in domeniul jocurilor video o va depasi cu mult pe cea din industria muzicala lucru ce ne arata cat de puternica este piata jocurilor video.

Preview document

Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 1
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 2
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 3
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 4
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 5
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 6
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 7
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 8
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 9
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 10
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 11
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 12
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 13
Lansarea pe Piață a Consolei XBOX 360 - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Lansarea pe Piata a Consolei XBOX 360.doc

Te-ar putea interesa și

Consola Wii

1.Generalitati I.Introducere Consola Wii este un joc video scos pe piaţă de Nintendo. Fiind o consolă de generaţia a7a, consola Wii concurează cu...

Ai nevoie de altceva?