Lansarea pe piața din România a unui nou produs

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Prezentarea noului produs
-  Scurt istoric al produsului la nivel mondial si national
-  Descrierea produsului lansat pe piata, asemanari si deosebiri intre noul produs si produsele deja existente pe piata
2. Analiza competitorilor 
-  Identificarea celor trei competitori principali ai Kato-Arabica
-  Prezentare indicatori economico-financiari
-  Prezentare dimensiuni gama sortimentala 
3. Segmentarea si tintirea pe piata din Romania
-  Identificarea segmentelor de piata pe care activeaza cei trei competitor
-  Prezentarea segmentului de piata pentru noul produs
-  Caracterizarea publicului tinta pentru noul produs
-  Cai de extindere a pietei pentru noul produs
4. Strategia de piata
5. Pretul 
-  Identificarea segmentelor de pret pe care activeaza cei trei competitori principali si principalele marci incluse in fiecare segment de pret
-  Strategia de pret si pretul propriu-zis pentru noul produs
6.Distributia
-  Tipurile de canale de marketing si componenta acestora utilizate de cei trei competitori principali
-  Strategia de de distributie si componenta canalului de marketing pentru noul produs
7.Promovarea
-  Numele marcii, logo, culorile de baza si sloganul
-  Mesaj publicitar
-  Publicatii


Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea noului produs
-  Scurt istoric al produsului la nivel mondial si national
-  Descrierea produsului lansat pe piata, asemanari si deosebiri intre noul produs si produsele deja existente pe piata
2. Analiza competitorilor 
-  Identificarea celor trei competitori principali ai Kato-Arabica
-  Prezentare indicatori economico-financiari
-  Prezentare dimensiuni gama sortimentala 
3. Segmentarea si tintirea pe piata din Romania
-  Identificarea segmentelor de piata pe care activeaza cei trei competitor
-  Prezentarea segmentului de piata pentru noul produs
-  Caracterizarea publicului tinta pentru noul produs
-  Cai de extindere a pietei pentru noul produs
4. Strategia de piata
5. Pretul 
-  Identificarea segmentelor de pret pe care activeaza cei trei competitori principali si principalele marci incluse in fiecare segment de pret
-  Strategia de pret si pretul propriu-zis pentru noul produs
6.Distributia
-  Tipurile de canale de marketing si componenta acestora utilizate de cei trei competitori principali
-  Strategia de de distributie si componenta canalului de marketing pentru noul produs
7.Promovarea
-  Numele marcii, logo, culorile de baza si sloganul
-  Mesaj publicitar
-  Publicatii


Fisiere în arhivă (1):

  • Lansarea pe piata din Romania a unui nou produs.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!