1. Prezentarea noului produs - Scurt istoric al produsului la nivel mondial si national - Descrierea produsului lansat pe piata, asemanari si deosebiri intre noul produs si produsele deja existente pe piata 2. Analiza competitorilor - Identificarea celor trei competitori principali ai Kato-Arabica - Prezentare indicatori economico-financiari - Prezentare dimensiuni gama sortimentala 3. Segmentarea si tintirea pe piata din Romania - Identificarea segmentelor de piata pe care activeaza cei trei competitor - Prezentarea segmentului de piata pentru noul produs - Caracterizarea publicului tinta pentru noul produs - Cai de extindere a pietei pentru noul produs 4. Strategia de piata 5. Pretul - Identificarea segmentelor de pret pe care activeaza cei trei competitori principali si principalele marci incluse in fiecare segment de pret - Strategia de pret si pretul propriu-zis pentru noul produs 6.Distributia - Tipurile de canale de marketing si componenta acestora utilizate de cei trei competitori principali - Strategia de de distributie si componenta canalului de marketing pentru noul produs 7.Promovarea - Numele marcii, logo, culorile de baza si sloganul - Mesaj publicitar - Publicatii
1. Prezentarea noului produs - Scurt istoric al produsului la nivel mondial si national - Descrierea produsului lansat pe piata, asemanari si deosebiri intre noul produs si produsele deja existente pe piata 2. Analiza competitorilor - Identificarea celor trei competitori principali ai Kato-Arabica - Prezentare indicatori economico-financiari - Prezentare dimensiuni gama sortimentala 3. Segmentarea si tintirea pe piata din Romania - Identificarea segmentelor de piata pe care activeaza cei trei competitor - Prezentarea segmentului de piata pentru noul produs - Caracterizarea publicului tinta pentru noul produs - Cai de extindere a pietei pentru noul produs 4. Strategia de piata 5. Pretul - Identificarea segmentelor de pret pe care activeaza cei trei competitori principali si principalele marci incluse in fiecare segment de pret - Strategia de pret si pretul propriu-zis pentru noul produs 6.Distributia - Tipurile de canale de marketing si componenta acestora utilizate de cei trei competitori principali - Strategia de de distributie si componenta canalului de marketing pentru noul produs 7.Promovarea - Numele marcii, logo, culorile de baza si sloganul - Mesaj publicitar - Publicatii
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.