Lansarea unui Produs

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap. I. ANALIZA PIETEI DE DESFACERE .3
Cap. II. COMPORTAMENTUL DE CONSUM.6
Cap. III. ANALIZA SWOT.10
Cap. IV. MIXUL DE MARKETING.12
Cap. V. POLITICA DE PROMOVARE.16
Cap. VI. STUDIUL DE FEZABILITATE.20
Cap. VII. PLANUL DE MARKETING INTERN.25
ANEXE


Extras din proiect Cum descarc?

CAP. I
ANALIZA PIETEI DE DESFACERE
1.1. Identificarea pietei
Firma S.C. CRISTAL S.R.L. are ca obiect de activitate productia si comercializarea unei game largi de obiecte decorative din cristal: accesorii de masa, pahare de vin si sampanie facute din cristal alb, rosu, verde si albastru, bomboniere, carafe pentru bauturi fine, candelabre, abajururi, sticlute de parfum, oglinzi din cristal, cutii de bijuterii din lemn ce au in interior oglinzi de cristal, blaturi sau topuri de cristal simplu pentru noptiere si pentru piese de mobilier special facute pentru baie, figuri sub forma de animale ( cai, pesti, lebede etc) 
In prezent, firma dispune de un centru de productie si de un numar de 9 angajati. 
Piata totala a obiectelor decorative din cristal este formata din consumatori, care sunt clienti ai concurentei si clienti proprii, si nonconsumatori relativi. Firma si-a diversificat gama de produse pentru a oferi cat mai multe avantaje si pentru a satisface nevoile clientilor, in acelasi timp urmarind sa atraga nonconsumatorii relativi. Nonconsumatorii relativi sunt cei care din diverse motive nu sunt prezenti pe piata vizata de noi: fie nu stiu de produsele noastre, fie nu isi permit, fie, pur si simplu, nu vor.
Cine sunt consumatorii carora ne adresam?
Exista numeroase produse pe piata care sa concureze pentru aceeasi utilizare de care o ofera obiectele decorative din cristal, de aceea noi ne adresam, in special, consumatorilor cu venituri medii, mari si foarte mari.
Revista Capital a numarat 300 de romani care poseda averi de peste 10 milioane de euro, noua dintre ei fiind chiar miliardari. Si se stie ca in clasamentul Capital nu au intrat nici pe departe toti romanii foarte bogati, din cauza ca topul a fost facut conform datelor financiare anuntate si declarate la Ministerul de Finante. Studiile companiei de consultanta CPP indica peste 500 de romani care castiga anual peste 10 milioane de euro si alte 100 de persoane ale caror venituri anuale depasesc 100 de milioane de euro. Coborand stacheta la un milion de euro, pot fi numarati nu mai putin de 11.000 de romani care au acest venit. Acesti oameni reprezinta publicul tinta pentru produsul nostru.
Majoritatea romanilor foarte bogati locuiesc in Bucuresti, in partea de nord a orasului (Pipera sau Baneasa) sau in zonele centrale ale Capitalei (cartierele Primaverii, Herastrau, Dorobanti, Floreasca, Dacia, Domenii). Ei sunt obisnuiti sa-si achizitioneze produsele de lux din strainatate, dar, odata cu aparitia unor jucatori de pe piata autohtona care si-au impus branduri care concureaza cu succes pe pietele externe, avand o calitate superioara, devin clientii fideli ai acestora. Pentru ei, luxul este un stil de viata. Este calitatea exceptionala a lucrurilor pe care aleg sa le cumpere si sa le poarte sau sa le foloseasca, pe care le prefera. Pentru a trai in aceasta lume rafinata care le ofera experiente unice, nu conteaza cat de multi bani trebuie sa scoata din buzunar. Consumatorul de lux este foarte educat si sofisticat, a calatorit mult, este un bun cunoscator al modei si foarte bogat.
Nu suntem in urma altor tari bogate nici in ceea ce priveste bijuteriile. Aproape toate marcile internationale de lux sunt prezente oficial in Romania.
In special clientii tinta sunt femeile care iubesc moda si poarta accesorii si, de asemenea, au o situatie materiala peste medie atat din mediul rular cat si urban cu o varsta peste 25 ani. Tot femeile acestea isi doresc si pentru casa tot ceeea ce este mai bun, mai nou, in trend, si mai intresant pentru casa. 
Produsul este destinat in prima faza publicului din Romania care paradoxal, cu toate ca aproape jumatate din populatia tarii locuieste in mediul rural, iar multi romani abia isi asigura existenta, industria decoratiunilor de lux in care intra si cele din cristal se dezvolta cu peste 20% pe an. O mare crestere s-a inregistrat si in segmentul decoratiunilor din cristal. Romania este a doua piata de desfacere ca marime pentru marcile de lux din Europa de Est, dupa Polonia.
1.2. Segmentarea pietei
Piata cristalelor si a accesoriilor din cristale se imparte in special intre China si Europa. Piesele de cristal provenite din spatiul asiatic sunt in general mai ieftine, destinate oricarui doritor, sunt viu colorate, nu foarte fine sau elegante, dar indeajuns de accesibile. Dar mult mai bine primite ar fi obiectele de decoratiuni confectionate din cristal de o foarte buna calitate si care sa fie confectionate in tara noastra.
Accesorii de masa, de la pahare de vin si pana la platouri, oglinzile din cristal care dau o reflectie aparte si continuand cu restul obiectelor decorative dintr-o casa, cutii de bijuterii din lemn ce au in interior mici oglinjoare de cristal sau chiar lemnul incrustat cu cristale. Mai nou se folosesc si blaturi sau topuri de cristal simplu pentru noptiere sau pentru piese de mobilier special facute pentru baie. Daca stam bine sa ne gandim accesorii din cristal putem folosi in toata casa. De acceea si produsele noastre pot lua diferite forme si utilitati, tocmai de accea se adreseaza unui segment de piata larg.
Pentru a vedea carei piete ne adresam, propun sa urmarim principalele grupe de variabile dupa care se poate face segmentarea fiind: variabile geografice, variabile demografice, variabile psihologice, variabile comportamentale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Lansarea unui Produs.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!