Lanterna

Cuprins proiect Cum descarc?

REZUMAT INTRODUCTIV 3
Cap. I. ANALIZA PIETEI 4
I. 1. IDENTIFICAREA PIETEI 4
I. 2. CARACTERIZARE (PROFIL - CONSUMATORI) 6
I. 2. 1. CAPACITATEA PIETEI 7
I. 2. 2. POTENTIALUL PIETEI 7
I. 2. 3. CARACTERIZAREA CERERERII 8
I. 3. PRODUSE CONCURENTE 9
I. 4. SEGMENTAREA PIETEI 10
I. 4. 1. DESCRIEREA SEGMENTELOR 10
I. 4. 2. HARTA SEGMENTELOR 10
I. 5. PIATA TINTA 13
Cap. II. CONFIGURAREA PRODUSULUI 13
II.1. ATRIBUTELE PRODUSULUI 13
II.2. SISTEMUL DE SUSTINERE 15
II.3. LINIA DE PRODUSE 18
II.4. DIFERENTIERE SI POZITIONARE 18
II. 4.1. DIFERENTIERE 18
II. 4.2. POZITIONARE 20
Cap. III. CONFIGURAREA PRETULUI 21
III. 1. FACTORII CARE INFLUENTEAZA PRETUL 22
III. 2. STRATEGIA DE PRET 23
III. 3. NIVELUL PRETULUI 23
Cap. IV. CONFIGURAREA PROMOVARII 24
IV. 1. RECLAMA 24
IV. 2. PROMOVAREA VANZARILOR 29
IV. 3. RELATII PUBLICE 34
Cap. V. CONFIGURAREA DISTRIBUTIEI 35
V. 1. EXTINDEREA TERITORIALA A DISTRIBUTIEI 35
V. 2. INTENSITATEA RETELEI DE DISTRIBUTIE 36
BIBLIOGRAFIE 39


Extras din proiect Cum descarc?

REZUMAT INTRODUCTIV
Tema abordata in acest proiect are in vedere lanterna. Referatul isi propune sa analizeze si sa caracterizeze detaliat subiectul ales , lanterna.
Lanterna este un obiect folosit de foarte multa lume pentru a lumina zonele inunecoase, la locul de munca, in campinguri, excursii etc.
S.C. SUPER LIGHT S.A este o firma producatoare a unei game largi de lanterne si accesorii pentru lanterne, astfel permitand acoperirea nevoilor unui esantion larg. 
Cu o raspandire larga , patrunde discret , dar cu efect, in multe spatii si diferite cadre din intreaga lume.
Aceasta firma , prin gama larga de produse pe care o ofera, in special cea a lanternei, urmareste sa ofere clientilor sai produse de buna calitate care sa caracterizeze prin elemente inovatoare pe care le aduc in domeniu.
Acesta lanterna se diferentiaza de cele clasice atat prin calitatea sa pe care o ofera cat si datorita designului deosebit, si posibilitatii de utilizare in variate domenii.
Acest nou sortiment de lanterna reuseste astfel sa raspunda unei probleme majore cu care se confrunta societatea contemporana, aceea de resurse limitate-nevoi nelimitate.
Lanterna produsa si comercializata de aceasta firma caracterizeaza omul modern, care stie sa aleaga produsele caracterizate de eficienta si noutate dar si economice din punct de vedere al consumului. 
Se va analiza mixul de marketing pe care il stabileste firma si directia de urmat pentru cucerirea unei cote de piata cat mai mari pe piata lanternelor pe raza orasului Iasi. Lucrarea noastra se bazeaza pe cele patru elemente cheie ale unui mix de marketing:
- produsul privit finit ca un ansamblu de atribute tangibile si intangibile care satisfac o anumita trebuinta. Principiul de baza in acest caz, sustinut de firma, este obtinerea unui produs de la foarte bun spre excelent, pentru ca ,,firmele care fabrica un produs de valoare medie vor avea un rezultat mediu".
- pretul ca expresie baneasca a valorii sau utilitatii marfurilor.
- plasarea care este definita de canalele, retelele si circuitele de distributie ale produselor, se merge pe principiul eficientei obtinute, pe operatiuni precise si rapide in ceea ce priveste productia, distributia si serviciile post-vanzare (termen de garantie).
- promovarea privita ca fiind comunicarea firmei cu exteriorul. Pentru noi promovarea reprezinta sloganul: ,,Pretuieste calitatea cu SUPER LIGHT !"
Promovarea este liantul care leaga celelalte elemente ale mix-ului, iar pentru a obtine un produs competitiv, biroul de marketing trebuie sa adopte o strategie care sa propulseze ideea spre cel mai inalt nivel al importantei si profitabilitatii. 
Scopul urmarit de firma noastra este sa deserveasca onorabil nevoile clientilor, prin furnizarea unor produse de calitate, la un pret rezonabil; sa realizeze acest lucru in asa fel incat sa castige un profit corespunzator necesar pentru dezvoltarea intreprinderii in ansamblul ei si procedand astfel sa le ofere angajatilor si actionarilor intreprinderii posibilitatea de a-si realiza intr-un cadru rezonabil obiective personal.
Vom adauga valoare produsului nostru deservindu-i exemplar pe clienti printr-un angajament neconditionat in directia asigurarii satisfactiei clientului.
S.C. SUPERLIGHT S.A. s-a infiintat in februarie 1993, avand ca obiect principal de activitate producerea si comercializarea lanternelor si a accesoriilor de lanterne.
Cap. I. ANALIZA PIETEI
I. 1. IDENTIFICAREA PIETEI
S.C. SUPER LIGHT S.A are o bogata experienta in producerea si comercializarea lanternelor si a accesoriilor de lanterne,deservind piata romaneasca din februarie 1993. Societatea este membra a Organizatiei Europene pentru Calitate din anul 1997 si a Asociatiei Romane de Marketing din anul 1998.Aceasta firma are contracte de colaborare cu mai multe tari din Europa si Asia,aducandu-ne prestigii si dincolo de hotarele tarii. Aceasta recunoastere este o oportunitate pentru noi ca in viitor sa avem puncte de desfacere si in strainatate. Preocuparea continua pentru satisfacerea clientilor nostri a facut posibila cunoasterea exacta a gusturilor si a asteptarilor acestora si in cosecinta, societatea noastra ofera ceea ce se cere, mergand pe ideea:"Clientul nostru, stapanul nostru!".
Pentru a veni in intampinarea cererii potentiale am creat un site pe internet ce poate fi vizitat accesand adresa: www.superlight.com care cuprinde diverse informatii referitoare la activitatea si oferta noastra de pe piata lanternelor. De asemenea clientii nostri sunt asteptati la sediul nostru din Bucuresti, precum si la diversele puncte de desfacere amplasate in aproape toate judetele tarii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Lanterna.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!