Lexus

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Definitii ale marketingului
2. Descriere
3. Istoria Lexus
4. Evolutia Lexus
5. Lexus vs Toyota
6. Avantaje si dezavantaje
7. Concurenti
8. Concepte
9. Concluzii
10. Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

1. Definitii ale MARKETINGULUI 
"Marketingul nu este doar un compartiment, ci o intreaga filozofie de afaceri. Numai acceptand acest lucru firma poate deveni o firma organizata dupa principiile marketingului modern."
Ph. Kotler 
"Marketingul are o importanta atat de mare incat nu poate fi tratat ca o functie separata. El reprezinta o intreaga afacere privita din punct de vedere al rezultatului final, adica prin prisma clientului."
Peter Drucker .
"Marketingul cuprinde toate activitatile prin care o firma se adapteaza intr-un mod creator la mediul in care opereaza."
Roy Corey 
"Marketingul conduce la evitarea tentatiilor si capcanelor din perspectiva exigentelor economiei de piata, contribuie la asigurarea flexibilitatii si adaptabilitatii firmei in mediul social in care se integreaza."
prof. dr. univ. Ion Smedescu 
Marketingul nu inseamna vanzari, ele fac parte, dar marketingul este mult mai mult.
Peter Drucker observa ca scopul marketingului este sa faca vanzarea inutila.
Prima definitie data conceptului de marketing a fost formulata de Asociatia Americana de Marketing (infiintata in 1973): "realizarea activitatilor economice care dirijeaza fluxul bunurilor si serviciilor de la producator la consumator sau utilizator".
Conform acestei definitii, marketingul este privit ca un concept de natura economica care implica o anumita abordare a proceselor economice, iar conceptul respectiv este un produs al activitatii practice, al realizarilor economice.
Ulterior, acestei definitii i sau adus corecturi si completari de catre cercetatori de renume, cum ar fi Philip Kotler, W.J. Stanton, A. Denner, E. Kelly. Astfel W.J. Staton defineste marketingul ca un intreg sistem de activitati economice referitoare la programarea, preturile, promovarea si distributia produselor si serviciilor menite sa satisfaca cerintele consumatorilor actuali si potentiali.
2. Descriere
Brandul Lexus a fost creat ca o alternativa accesibila la masinile de lux ale altor companii automobilistice. Mai luxoase decat competitoarele din Europa si America, automobilele japoneze se vand la un pret ceva mai scazut. Parte a celebrei companii Toyota, Lexus produce inca de la infiintare unele dintre cele mai avansate masini din punct de vedere tehnologic de pe piata. Iar daca exista un automobil de lux accesibil, atunci acesta este, cu siguranta, Lexus.
Lexus a luat nastere oficial in august 1983. Noua marca a fost creata dupa ce Eiji Toyoda, presedintele companiei Toyota, a luat decizia sa lanseze un nou brand de masini de lux, destinate pietei americane. Presedintele Toyota Corporation si-a dorit un nume nou si cu priza pentru viitoarele automobile.
Presedintele Eiji Toyoda. 
Fondatorul Toyota a murit la varsta de 100 de ani
Eiji Toyoda, omul care a petrecut jumatate de viata gestionant Toyota Motor si care a jucat un rol integral in ascensiunea Japoniei in una dintre industriile auto de top, a murit la numai cateva zile dupa ce a implinit centenarul, scrie The Wall Street Journal.
Toyoda a fost implicat puternic in managementul companiei auto pentru aproape jumatate de secol, fiind chiar presedinte al companiei timp de 15 ani. 
Dupa ce a facut turul companiei Ford Motor, in anul 1950, Toyoda s-a intors in Japonia cu ideea de a produce in masa folosind metodele si standardele japoneze. Aceasta idee a devenit baza productiei eficiente pe care o inregistreaza Toyota, compania producatoare de masini fiind una dintre cele mai profitabile de pe piata auto.
Dupa o tentativa esuata de a patrunde pe piata din SUA, in 1968 Toyota a reusit cu modelul Corolla, la un an dupa ce Toyoda a preluat functia de presedinte. Pe parcursul celor 47 de ani de existenta, Corolla a devenit cea mai bine vanduta masina din lume, cu peste 40 de milioane de unitati vandute.
Pentru a evita cresterea tensiunilor comerciale dintre SUA si Japonia in anii 80', Toyoda a fost responsabil pentru innaintarea unui plan pentru a crea o productie comuna cu General Motors, in Fremont, California, numita New United Motor Manufacturing. A fost prima unitate de productie Toyota din SUA.
Printre deciziile lui Toyoda a fost si aceea sa lanseze compania de lux Lexus, in 1983, in anul cand a devenit CEO-ul companiei.
Toyoda a renuntat la functia de CEO in 1992, dar a continuat pe o functie de onorifica pana in 1999, cand si-a asumat rolul pe care l-a pastrat pana la moarte, acela de consultant.
Printre multe alte decoratiuni si recunoasteri ale meritelor sale, i-a fost acordat Ordinul Soarelui Rasare, in 1990.
Familia Toyoda a schimbat numele companiei detinute in Toyota in 1936, din motive de marketing, crezand ca suna mai familiar.


Fisiere în arhivă (2):

  • Lexus.docx
  • Lexus.pptx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

https://www.autoverificate.ro/analiza-second-hand-toyota-si-lexus/
Philip Kotler, Kevin L. Keller, Managementul marketingului, 2008 full text in format PDFURL
https://www.scritub.com/management/marketing/MARKETING-DEFINITII-CONCEPT22571659.php
https://www.promotor.ro/masini-noi/concepte-auto/lexus-lf-a-concept-150083
https://www.zf.ro/business-international/fondatorul-toyota-a-murit-la-varsta-de-100-de-ani-11348442
https://rallystore.ru/ro/istoriya-kompanii-lexus-kak-sozdavalsya-brend-lexus-kakaya-firma-proizvodit.html
https://www.lexus.ro/car-models/ux/#key-features
https://newsroom.lexus.eu/lexus-lc-elected-best-2021-convertible-in-the-uk/
https://0-100.ro/2012/07/14/in-garajul-nostru-lexus-ct-200h/


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!