Magazin de Proximitate

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 56 în total
Cuvinte : 6099
Mărime: 5.35MB (arhivat)
Publicat de: Viorela Olariu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Tatarusanu Maria

Extras din proiect

Supermarket Vermer

Supermarketul VERMER are o suprafață totală de 1845 m2, si este situat intr-o zona periferică a orasului Iași, în zona Dacia – Alexandru, mai exact la ‘’Țigarete”. Din punct de vedere geometric, supermarketul Vermer este dispus intr-o forma dreptunghiulara.

1.1 Identitate vizuala

Din punct de vedere a identității vizuale, supermarketul VERMER va fi promovat sub logo-ul prezentat alături. Acesta fiind format atât dintr-un simbol, ce vrea sa sugereze faptul ca supermarketul este intersectia tuturor drumurilor, cât și denumirea text precum si sloganul utilizat (“Calitatea o găsești la noi !”). Din punct de vedere al culorilor folosite, predomina culoarea roșie (menită să atragă atenția), însa se remarcă și culoarea albastră (blue)( care simbolizează încredere, dependență și angajament, este culoarea comunicării cu ceilalți) .Criteriile care s-au luat în considerare în alegerea locației supermarketului sunt:

- poziționare în cadrul orașului ( periferie / central );

- infrastructura (utilităti, căi rutiere, mijloace de transport);

- capacitatea pieței;

- concurența.

1.2 Poziționare în cadrul orașului.

Zona ” Țigarete” se află în partea de Nord a municipiului Iași și reprezintă punctul de ieșire spre Păcurari, ieșirea din Iași.

1.3 Infrastructura

În ceea ce privește infrastructura, se poate spune că în această zonă se remarcă prezența tuturor utilităților necesare unui supermarket (curent electric, apă curenta, gaz). Totodată din punct de vedere al căilor rutiere, zona ”Țigarete” este străbătută de Șoseaua Națională nr.1 care face conexiune către drumul european (E583) ce duce spre Păcurari , ieșirea din Iași. Rețeaua mijloacelor de transport din aceasta zonă este dezvoltată, fiind constituită din tramvai, autubuz, microbuz, ce fac legatuăa cu principalele zone din oraș, dar și din exteriorul orașului.

1.4 Piața țintă

VERMER are ca şi piaţă ţintă segmentul de populaţie cu vârsta cuprinsă între 18 şi 75 de ani, cu venituri mici şi medii, deoarece produsele VERMER sunt la preţuri scăzute, dar la o calitate ridicată. Supermarketul VERMER este amplasat în proximitatea cartierelor intens populate. De aceea , numărul mare de locuitori din acest oraş face ca supermarketul nostru să fie in proximitatea acestora pentru satisfacerea cât mai rapidă a cererii clienților.

Supermarketul are clienți fideli, tocmai pentru că oferta cuprinde de la mărci proprii, care conţin produse de calitate la preţuri convenabile spre mici, până la produse oferite de producătorii regionali şi produse de marcă. Un punct forte pentru VERMER și pentru care clienții ne-au ales, îl reprezintă departamentul de produse proaspete: VERMER garantează zilnic clienţilor săi calitatea şi prospeţimea absolută la preţuri de top pentru carne, mezeluri, brânzeturi şi produse lactate până la legume şi fructe. Și cum într-o piață in care produsele sunt extrem de asemanătoare, e obligatoriu sa fim foarte selectivi în ceea ce oferim, de aceea , am reușit să facem din magazinul VERMER, un loc unic, dar și locul în care există oferte unicat, de aceea clienții ne aleg pe noi. Aproprierea de școli,licee,spitale și de mijloacele de transport, face ca supermarketul VERMER să fie cea mai optimă soluție pentru consumatori.

Preview document

Magazin de Proximitate - Pagina 1
Magazin de Proximitate - Pagina 2
Magazin de Proximitate - Pagina 3
Magazin de Proximitate - Pagina 4
Magazin de Proximitate - Pagina 5
Magazin de Proximitate - Pagina 6
Magazin de Proximitate - Pagina 7
Magazin de Proximitate - Pagina 8
Magazin de Proximitate - Pagina 9
Magazin de Proximitate - Pagina 10
Magazin de Proximitate - Pagina 11
Magazin de Proximitate - Pagina 12
Magazin de Proximitate - Pagina 13
Magazin de Proximitate - Pagina 14
Magazin de Proximitate - Pagina 15
Magazin de Proximitate - Pagina 16
Magazin de Proximitate - Pagina 17
Magazin de Proximitate - Pagina 18
Magazin de Proximitate - Pagina 19
Magazin de Proximitate - Pagina 20
Magazin de Proximitate - Pagina 21
Magazin de Proximitate - Pagina 22
Magazin de Proximitate - Pagina 23
Magazin de Proximitate - Pagina 24
Magazin de Proximitate - Pagina 25
Magazin de Proximitate - Pagina 26
Magazin de Proximitate - Pagina 27
Magazin de Proximitate - Pagina 28
Magazin de Proximitate - Pagina 29
Magazin de Proximitate - Pagina 30
Magazin de Proximitate - Pagina 31
Magazin de Proximitate - Pagina 32
Magazin de Proximitate - Pagina 33
Magazin de Proximitate - Pagina 34
Magazin de Proximitate - Pagina 35
Magazin de Proximitate - Pagina 36
Magazin de Proximitate - Pagina 37
Magazin de Proximitate - Pagina 38
Magazin de Proximitate - Pagina 39
Magazin de Proximitate - Pagina 40
Magazin de Proximitate - Pagina 41
Magazin de Proximitate - Pagina 42
Magazin de Proximitate - Pagina 43
Magazin de Proximitate - Pagina 44
Magazin de Proximitate - Pagina 45
Magazin de Proximitate - Pagina 46
Magazin de Proximitate - Pagina 47
Magazin de Proximitate - Pagina 48
Magazin de Proximitate - Pagina 49
Magazin de Proximitate - Pagina 50
Magazin de Proximitate - Pagina 51
Magazin de Proximitate - Pagina 52
Magazin de Proximitate - Pagina 53
Magazin de Proximitate - Pagina 54
Magazin de Proximitate - Pagina 55
Magazin de Proximitate - Pagina 56

Conținut arhivă zip

  • Magazin de Proximitate.docx

Te-ar putea interesa și

Analiza Mediului de Marketing

Analiza mediului de marketing Carrefour Primul hypermarket Carrefour din Romania a fost deschis la Bucuresti in anul 2001, cand a patruns pe...

Studiu Privind Comportamentul de Alegere a Magazinelor și Comportamentele de Cumpărare

CAPITOLUL 1. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI ÎN CADRUL ACTULUI DE CUMPĂRARE 1.1. ELEMENTE CONCEPTUALE ALE STUDIULUI COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI...

Promovare produs. Studiu privind activitatea de marketing a societății comerciale Hehn SRL

Introducere Bucurându-se de o atenţie deosebită în rândul firmelor din economiile avansate şi deţinând o pondere din ce în ce mai ridicată în...

Caracterizarea pieței locale a magazinului Selgros Cash & Carry SRL Băneasa

I. Prezentarea generală a magazinului SELGROS CASH & CARRY SRL 1.1. Denumirea , obiectul de activitate , statutul juridic, datele de contact...

Studiu magazin de proximitate - La Doi Pași

Capitolul 1:Descrierea magazinului 1.1 Denumire și scurt istoric Metro Cash&Carry a lansat oficial,programul “La Doi Pași”,un concept de franciză...

Caracterizarea pieței - Metro Cash&Carry

1 Scurt istoric al Metro Cash&Carry In istoria marelui concern METRO Group, anul 1964 reprezinta anul fondarii companiei METRO Cash&Carry de catre...

Diagnoză și dezvoltare în managementul resurselor umane - Carrefour

Introducere În acest proiect ne-am propus să aflăm care este cultura organizațională, și care sunt punctele forte și punctele slabe ale firmei...

Studiu privind analiza de merchandising într-un magazin de proximitate

1.Prezentarea generala a magazinului Introducere si scurt istoric Magazinul pe care ne bazam studiul se numeste S.C SHEKU-ARI S.R.L. , o...

Ai nevoie de altceva?