Managementul Calitatii si ISO 9001-2008 - Firma Perpetuum

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Managementul calitatii 3
1.1 ISO 9001:2008 5
2. Firma Perpetuum 8
2.1 Viziunea, misiunea, valorile firmei Perpetuum 10
2.2 Certificare ISO 10
2.3 Certificatele ISO 9001 : 2008 a Firmei Perpetuum 12
2.4 Declaratia de politica in domeniul Managementului Integrat Calitate Mediu-Sanatate si Securitate Ocupationala 15
2.5 Contact 16
3. Concluzie 17
4. Bibliografie 18


Extras din proiect Cum descarc?

1. Managementul calitatii
Managementul calitatii s-a dezvoltat de-a lungul timpului raspunzand la nevoile organizatiilor (firmelor), nevoi aparute prin dinamica evolutiei la nivel socio-economic si cultural.
Managementul calitatii reprezinta un ansamblu de activitati avand ca scop realizarea unor obiective, prin utilizarea optima a resurselor. Acest ansamblu cuprinde activitati de planificare, coordonare, organizare, control si asigurare a calitatii. Intreprinderea isi propune o serie de "obiective strategice": economice, sociale, tehnice, comerciale, care se realizeaza prin intermediul unor "obiective operationale". Acestea din urma ar fi: obtinerea unor produse si servicii de calitate corespunzatoare cerintelor, in cantitatea solicitata, la termenul convenit si care sa fie disponibile la locul sau pe piata dorita, toate acestea, in conditiile unor costuri minime.
Un bun Sistem de Management al Calitatii trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici: 
- sa fie stabilit in scris; 
- sa asigure indeplinirea cerintelor clientilor; 
- sa asigure indeplinirea cerintelor organizatiei; 
- sa fie aplicabil in toate activitatile organizatiei.
Avantajele implementarii sistemului de management al calitatii, sunt evidente pentru clienti dar 
si pentru organizatia care le furnizeaza: 
- cresterea veniturilor si reducerea costurilor; 
- credibilitatea (clientii si potentialii clienti prefera sa faca achizitii de la furnizori certificati ISO, stiind ca acestia controleaza in mod riguros toate procesele din cadrul organizatiei achizitioneaza produse cu costuri minime si de calitate garantata);
- imbunatatirea imaginii organizatiei; 
- diferentierea fata de concurenta; 
- facilitarea participarii la licitatii; 
- controlul tuturor proceselor din cadrul organizatiei; 
- constientizarea (responsabilizarea) personalului de implicarea sa la realizarea obiectivelor organizatiei; 
- certificatul care atesta functionarea intr-un sistem de management al calitatii este un valoros instrument de marketing.
Managementul calitatii s-a practicat si se practica, construind un sistem de management al calitatii care isi trage seva din opt principii fundamentale.
1. Orientarea catre client;
2. Leadership;
3. Implicarea personalului;
4. Abordarea bazata pe proces;
5. Abordarea managementului ca sistem;
6. Imbunatatirea continua a serviciilor;
7. Abordarea bazata pe fapte in luarea deciziilor;
8. Relatii reciproc avantajoase cu furnizorul.
Toata aceasta cultura a managementului calitatii este la aceasta ora concretizata in intreaga lume prin practicarea managementului calitatii asa cum este cerut intr-o serie de standarde devenite treptat standarde internationale. Standardul care explica principiile fundamentale si care defineste o serie de termeni specifici este standardul international ISO 9000; standardul care enunta cerintele pentru un sistem de management al calitatii se numeste ISO 9001; standardul care ghideaza modul de auditare a sistemelor de management se numeste ISO 19011 iar standardul care ghideaza spre succes se numeste ISO 9004.
Existenta acestor standarde constituie un ajutor nepretuit pentru organizatiile din intreaga lume deoarece informatiile puse la dispozitia managerilor sunt cele mai bune, scutind organizatiile de efortul de a le redescoperi singure. 
Organizatiile pot adopta aceste standarde, pot implementa un sistem de management al calitatii, pot certifica un astfel de sistem si pot aspira la excelenta in calitate urmand cele mai bune practici. Pentru a intelege mai bine aceste lucruri am sa explic care sunt organismele implicate in aceste aspecte.
Organism de acreditatre - fiecare tara are un astfel de organism de acreditare, care in baza cerintelor unor altor standarde internationale, acrediteaza organisme de certificare si laboratoare. Adica le da dreptul de a functiona. In Romania, organismul de acreditare se numeste RENAR.
Organism de certificare - este o organizatie (numita si organizatie de terta parte) care certifica sisteme de mangement sau produse, avand la baza cerinte pentru sisteme de mangement sau pentru produse, enuntate in standarde internationale, fie standarde pentru sisteme (asa cum este ISO 9001 pentru sistemul de management al calitatii) fie standarde de produs.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii si ISO 9001-2008 - Firma Perpetuum.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

http://www.managementul-calitatii.ro/
http://www.tuiasi.ro/descopera-tuiasi/managementul-calitatii
http://www.oeconomica.uab.ro/upload/lucrari/820063/32.pdf
http://www.elfconsulting.ro/showdef.php?nrdef=13
http://www.asro.ro/romana/noutati/standarde_r/SR%20EN%20ISO%2090013dec2008.pdf
http://www.calitate-management.ro/iso9001.htm
http://www.urscertificari.ro/certificare-iso-9001
http://www.allcert.ro/ro/
http://standardizare.wordpress.com/tag/iso-9001/
http://www.perpetuum.ro/


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!