Managementul calității și ISO 9001-2008 - firma Perpetuum

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Managementul calității 3
1.1 ISO 9001:2008 5
2. Firma Perpetuum 8
2.1 Viziunea, misiunea, valorile firmei Perpetuum 10
2.2 Certificare ISO 10
2.3 Certificatele ISO 9001 : 2008 a Firmei Perpetuum 12
2.4 Declarația de politică în domeniul Managementului Integrat Calitate Mediu-Sănătate și Securitate Ocupațională 15
2.5 Contact 16
3. Concluzie 17
4. Bibliografie 18


Extras din proiect Cum descarc?

1. Managementul calității
Managementul calității s-a dezvoltat de-a lungul timpului răspunzând la nevoile organizațiilor (firmelor), nevoi apărute prin dinamica evoluției la nivel socio-economic și cultural.
Managementul calităţii reprezintă un ansamblu de activităţi având ca scop realizarea unor obiective, prin utilizarea optimă a resurselor. Acest ansamblu cuprinde activităţi de planificare, coordonare, organizare, control şi asigurare a calităţii. Intreprinderea îşi propune o serie de "obiective strategice": economice, sociale, tehnice, comerciale, care se realizează prin intermediul unor "obiective operaţionale". Acestea din urmă ar fi: obţinerea unor produse şi servicii de calitate corespunzătoare cerinţelor, în cantitatea solicitată, la termenul convenit şi care să fie disponibile la locul sau pe piaţa dorită, toate acestea, în condiţiile unor costuri minime.
Un bun Sistem de Management al Calitaţii trebuie să aibă următoarele caracteristici: 
- să fie stabilit în scris; 
- să asigure îndeplinirea cerinţelor clienţilor; 
- să asigure îndeplinirea cerinţelor organizaţiei; 
- să fie aplicabil în toate activitaţile organizaţiei.
Avantajele implementării sistemului de management al calităţii, sunt evidente pentru clienţi dar 
şi pentru organizaţia care le furnizează: 
- creșterea veniturilor şi reducerea costurilor; 
- credibilitatea (clienții şi potenţialii clienţi preferă să facă achiziţii de la furnizori certificați ISO, știind că aceștia controlează în mod riguros toate procesele din cadrul organizaţiei achiziţionează produse cu costuri minime și de calitate garantată);
- îmbunătăţirea imaginii organizaţiei; 
- diferenţierea faţă de concurenţă; 
- facilitarea participării la licitaţii; 
- controlul tuturor proceselor din cadrul organizaţiei; 
- constientizarea (responsabilizarea) personalului de implicarea sa la realizarea obiectivelor organizaţiei; 
- certificatul care atestă funcţionarea într-un sistem de management al calităţii este un valoros instrument de marketing.
Managementul calității s-a practicat și se practică, construind un sistem de management al calității care își trage seva din opt principii fundamentale.
1. Orientarea către client;
2. Leadership;
3. Implicarea personalului;
4. Abordarea bazată pe proces;
5. Abordarea managementului ca sistem;
6. Îmbunătățirea continua a serviciilor;
7. Abordarea bazată pe fapte în luarea deciziilor;
8. Relații reciproc avantajoase cu furnizorul.
Toată această cultură a managementului calității este la această oră concretizată în intreaga lume prin practicarea managementului calității așa cum este cerut într-o serie de standarde devenite treptat standarde internaționale. Standardul care explică principiile fundamentale și care definește o serie de termeni specifici este standardul internațional ISO 9000; standardul care enunță cerințele pentru un sistem de management al calității se numeste ISO 9001; standardul care ghidează modul de auditare a sistemelor de management se numeste ISO 19011 iar standardul care ghidează spre succes se numeste ISO 9004.
Existența acestor standarde constituie un ajutor neprețuit pentru organizațiile din întreaga lume deoarece informațiile puse la dispoziția managerilor sunt cele mai bune, scutind organizațiile de efortul de a le redescoperi singure. 
Organizațiile pot adopta aceste standarde, pot implementa un sistem de management al calității, pot certifica un astfel de sistem și pot aspira la excelența în calitate urmând cele mai bune practici. Pentru a înțelege mai bine aceste lucruri am să explic care sunt organismele implicate în aceste aspecte.
Organism de acreditatre - fiecare țară are un astfel de organism de acreditare, care în baza cerințelor unor altor standarde internaționale, acreditează organisme de certificare și laboratoare. Adică le dă dreptul de a funcționa. În România, organismul de acreditare se numește RENAR.
Organism de certificare - este o organizație (numită și organizație de terță parte) care certifică sisteme de mangement sau produse, având la bază cerințe pentru sisteme de mangement sau pentru produse, enunțate în standarde internaționale, fie standarde pentru sisteme (așa cum este ISO 9001 pentru sistemul de management al calității) fie standarde de produs.


Fisiere în arhivă (1):

  • Managementul Calitatii si ISO 9001-2008 - Firma Perpetuum.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

http://www.managementul-calitatii.ro/
http://www.tuiasi.ro/descopera-tuiasi/managementul-calitatii
http://www.oeconomica.uab.ro/upload/lucrari/820063/32.pdf
http://www.elfconsulting.ro/showdef.php?nrdef=13
http://www.asro.ro/romana/noutati/standarde_r/SR%20EN%20ISO%2090013dec2008.pdf
http://www.calitate-management.ro/iso9001.htm
http://www.urscertificari.ro/certificare-iso-9001
http://www.allcert.ro/ro/
http://standardizare.wordpress.com/tag/iso-9001/
http://www.perpetuum.ro/


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!