Managementul Marketingului - Kinder Joy

Proiect
8.7/10 (4 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 3541
Mărime: 119.94KB (arhivat)
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: D-nul Luca
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI FACULTATEA ELECTROTEHNICA

Cuprins

  1. I. Prezentarea afacerii
  2. 1) Scopul
  3. 2) Denumirea firmei
  4. 3) Obiectul de activitate
  5. 4) Descriererea produsului
  6. 5) Misiune
  7. 6) Slogan
  8. II. Analiza situatiei curente de marketing
  9. A. Macromediu
  10. B. Micromediu
  11. 1) Clientii
  12. 2) Analiza STP-D
  13. 3) Furnizori
  14. 4) Parteneri
  15. 5) Concurenta
  16. III. Analiza SWOT
  17. IV. Obiective de marketing
  18. V. Strategii de marketing
  19. VI. Control si adaptare

Extras din proiect

I. Prezentarea afacerii

A lucra cu copii este o ocazie privilegiată. Nu doar pentru că lumea copilăriei oferă ocazia intrării pe un tărâm mirobolant ci şi pentru că, a fi acceptat în jocul copiilor fără a fi de această vârstă oferă o recunoaştere şi o ofertă de încredere măgulitoare din partea lor, ce reflectă o abilitate fără de care nimeni nu poate spera că poate să lucreze cu un astfel de grup: aceea de a mai putea fi copil, în aşa fel încât intrând în cadrul de manifestare al copiilor să nu-l disturbi. Aceasta a fost prima condiţie în demersul înfăptuirii proiectului nostru.

1) Scopul

proiectul nostru este construit pentru a oferi copiilor servicii de ingrijire dupa terminarea orelor de scoala, programe educative, asistenta sociopedagigica, asistenta psihologica, activitati extrascolare.

2) Denumirea firmei : Kinder Joy

3) Obiectul de activitate

Desfasurarea unor activitati care sa corespunda dorintelor parintilor, sa fie in bebeficiul copiilor si al scolii, dar care sa fie pe placul beneficiarilor directi, adica a copiilor.

4) Descrierea produsului

Avand in vedere ca beneficiarii vin la after-school dupa terminarea celor 4 ore de scoala si sunt deja obositi, le vom propune activitati specific nivelului de dezvoltare al copiilor care sa-I solicite intr-un mod placut, recreativ, distractiv.

Forma predominanta a activitatii in after-school va fi jocul, activitati cu scop educativ.

Elementele de baza ale educatiei propuse in cadrul programului „Kinder Joy” au la baza:

procesul de invatare prin joc;

participarea copilului la alegerea activitatilor, jocurilor si a jucariilor;

organizarea adecvata a ambientului educativ;

flexibilitatea strategiilor de predare-invatare.

Prin astfel de mijloace incercam sa adaugam ceva pedagogiei traditionale, invatamantului formal, regandind anumite metode si oferind alternative, alaturandu-ne efortului colectiv care vizeaza educarea si asistarea celor mici in procesul dezvoltarii lor.

Vom pune la dispozitia potentialilor clienti urmatoarele servicii : servicii de ingrijire a copilului ( asigurarea nevoilor de baza, de hranire, securitate) , servicii alternative de educatie, asigurarea continuitatii si intaririi educatiei formale (efectuarea temelor pentru scoala, a „invata să învăţăm”, activităţi recreative), servicii de consiliere pentru copil si familie.

Activităţile de baza ce vor fi desfasurate in cadrul institutiei “Kinder Joy”sunt:

-furnizarea de servicii educationale specializate informale si nonformale care sa amelioreze comportamentul de adaptare scolara;

-asigurarea unui cadru securizat de petrecere a timpului liber;

-prevenirea neglijarii copilului si a problemelor de adaptare scolara ;

-integrarea mai rapida in programul scolar prin cresterea adaptabilitatii la acest tip de mediu;

-cresterea gradului de accesibilitate al familiilor care doresc alternative mai bune pentru ingrijirea si educarea copiilor;

-realizarea unei campanii de informare si promovare a proiectului in comunitate;

-sensibilizarea comunitatii fata de problematica nevoii copilului de a fi asistat in a-si forma deprinderi dezirabile de petrecere a timpului liber, de a invata, de a se comporta, de a se integra în grup, de a accepta diversitatea ;

-schimbarea perceptiei comunitatii asupra problemelor scolarului mic din familia prea ocupata, aflat in situatia de risc de a fi neglijat;

-ameliorarea intensitatii factorilor generatori de situatii de risc;

-oferirea unui cadru suport pentru beneficiari si familiile lor (asistenta de specialitate in abordare dificultatilor de ordin psihologic);

-optimizarea psihocomportamentala a scolarului mic, prin folosirea activitatilor de grup şi a unor metode inspirate din tehnicile art-terapeutice.

-stimularea si - implicit - cresterea semnificativa a nivelului stimei de sine, a constiintei propriei identitati, a comunicării interpersonale si a relationarii;

De serviciile sale beneficiază copii cu varste cuprinse intre 7 si 11 ani, proveniti din familii ce se lovesc de problema de a nu avea in grija cui să lase copii dupa terminarea programului zilnic scolar si pe perioada vacantelor, care vor pentru copii lor o alternativa în care sa fie supravegheati de personal cu pregatire speciala, într-un cadru de grup care poate stimula capacitatea lor de relationare interpersonala cu cei de aceeasi varsta dar si cu adultii, nivelul cooperării, nivelul comunicării verbale si nonverbale, nivelul creativitatii, imbunatatirea competentelor sociale, cunoasterea propriei persoane.

Preview document

Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 1
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 2
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 3
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 4
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 5
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 6
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 7
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 8
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 9
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 10
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 11
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 12
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 13
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 14
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 15
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 16
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 17
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 18
Managementul Marketingului - Kinder Joy - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Managementul Marketingului - Kinder Joy.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Marketing

2. ANALIZA MEDIULUI EXTERN SI INTERN 2.1. MEDIUL EXTERN – MICROMEDIUL SI MACROMEDIUL EXTERN MICROMEDIUL întreprinderii – cuprinde...

Analiza activității de marketing în cadrul Kandia-Excelent SA

1. PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI KANDIA-EXCELENT S.A. Bucuresti 1.1. DENUMIRE AGENT ECONOMIC Societatea comerciala Kandia-Excellent 1.2. SEDIUL...

Analiza pieței ciocolatei Milka

1.Istoria ciocolatei Cu aproximativ 1400 de ani inainte de aparitia tabletei mov Milka, bastinasii Americii se Sud descopereau arborele de cacao,...

Planul de acțiune al Școlii Profesionale Hanu Ancutei Roman

Odata cu reforma politica si social-economica din societatea noastra, care a deschis noi perspective privind asezarea pe baze noi a vietii...

Analiza Activității de Marketing a Socetății Comerciale SC Kandia Dulce SA

Cap. 1 Prezentarea firmei 1.1 Date de identificare a firmei Numele complet: Kandia Dulce SA Nume anterioare: - CADBURY ROMANIA (2010) -...

Marketing social politic - marketing educațional

Marketingul este o nouă ştiinţă a vânzării şi o artă de a convinge clienţii să cumpere. După alţii, marketingul este arta creării condiţiilor în...

Proiectarea strategiei de marketing pentru lansarea pe piață a produsului Zupy

1.Rezumat Produsele din zahăr ars constituie un produs alimentar dulce, adresat în special copiilor dar şi adulţilor care vor să îşi aducă aminte...

Plan de marketing - asociația AT4T

CAP. I Sumar managerial Asociaţia AT4T Asociaţia AT4T, fondată în 2001, este o asociaţie culturală non-guvernamentală şi non-profit care are...

Ai nevoie de altceva?