Marketing Direct

Cuprins proiect

1. Obiective ale campaniei de mailing 1
a. Obiective specifice mailingului 1
b. Obiective de ordin financiar 1
2. Segmentare, alegerea pietei tinta, profil consumator 1
a. Segmentare 1
b. Alegerea pieţei ţintă 2
c. Profilul consumatorului 2
3. Descrierea produsului 2
4. Formarea fişierului 3
5. Buget al campaniei de marketing direct 3
6. Plicul de expediere 4
7. Pliant 5
8. Bonul de comandă 6
9. Flyer 7
10. Plicul de răspuns 8
11. Scrisoarea 9
12. Metode de evaluare a eficacitatii campaniei 11


Extras din proiect

1. Obiective ale campaniei de mailing
a. Obiective specifice mailingului
- numărul de plicuri trimise : 3000 
- numărul de răspunsuri pozitive : 2300
- rata răspunsurilor : numărul răspunsurilor primite/numărul de mesaje emise
- rata de conversie : 76,66%
- rata de transformare : numărul de comenzi efectuate/numărul de răspunsuri
b. Obiective de ordin financiar 
- costul unui contact : 8662 / 3000 = 2,88 Ron
- costul de achiziţie a unui prospect : 8662 Ron / 2300 = 3,76 Ron
- costul de achiziţie a unui client : costul total al operaţiei/numărul de comenzi
2. Segmentare, alegerea pietei tinta, profil consumator
a. Segmentare
- Geografică : persoanele din mediul urban
- Demografică : persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 şi 55 ani, atât de sex feminin, cât şi de sex masculin
- Economic-socială : persoanele cu venituri peste 2000 Ron, studii medii şi superioare, cu domiciliul stabil în România
- Comportamentală : persoane fidele unei mărci, indiferent de nivelurile propuse ale preţurilor
b. Alegerea pieţei ţintă
Piaţa ţintă căreia ne vom adresa doreşte să scape de stres, durerile de spate, să obţine un corp minunat fără a pierde mult timp în săli.
c. Profilul consumatorului
Aceştia au domiciliul stabil în România, locuiesc în mediul urban, au o vârstă cuprinsă între 27 şi 55 ani, sunt persoane de sex feminin şi masculin, cu un venit de peste 2000 Ron de persoană, au studii superioare, sunt fideli unei mărci, sunt dispuşi să încerce produse noi şi sunt activi din punct de vedere fizic.
3. Descrierea produsului
Gravity Boots oferă o întindere a întregului corp şi sunt foarte bune pentru exerciţiile inversate (cum ar fi abdomenele). Gama completă de abdomene inversate sunt de 10 ori mai dure decât cele orizontale, cu sarcină minimă pe spate.
Caracteristici :
Sistem de auto-blocare dublă : pentru siguranţa adăugată, ghetele noastre nu se vor elibera nici măcar atunci când se sprijină de suport pentru a se da jos. Mai întâi trebuie să deblocheze cataramele.
Garniturile sunt prevăzute pentru confort neegalat : garniturile sunt un amestec special de spumă, concepute pentru a oferi confort maxim, cu compresie minimă, caracteristică unică a sistemului nostru este scutul din jurul garniturilor.
Scut flexibil : extreme de durabil, din material Hytrel pentru o fixare confortabilă care minimizează orice punct de presiune.
Forţa de aderenţă : cârligul care se pune pe o bară este produs dintr-un aliaj de nylon şi sticlă, presate. Testele de laborator care au fost făcute pentru a se afla greutatea maximă pe care acestea o suportă au arătat că greutatea maximă este 725 kilograme.
Buclele detaşabile : reduce presiunea exercitată asupra gleznelor şi a părţii de sus a piciorului. De asemenea, se pune o a doua buclă pe genunchi pentru a face exerciţiile mai confortabile.


Fisiere în arhivă (8):

  • Marketing Direct
    • bon comanda.docx
    • flyer.pub
    • partea scrisa.docx
    • pliant bun.pub
    • plic da.docx
    • plic de trimis.docx
    • plic nu.docx
    • scrisoare.docx

Imagini din acest proiect

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!