Marketing Financiar-Bancar

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 3885
Mărime: 28.12KB (arhivat)
Publicat de: Adriana Aida Ifrim
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Alina Filip

Extras din proiect

Capitolul 1

Scurt istoric asupra creditelor de nevoi personale

Aparitia acestui tip de produs pe piata romaneasca a avut loc, cum era firesc, tot intr-un moment de crestere accelerata a preturilor.

Principalul avantaj al acestor produse bancare il reprezinta dobanzile mici la care este oferit creditul. Rata dobanzii este practic la fel de scazuta ca la un credit pentru locuinta, cel mai ieftin produs de finantare pentru populatie.

Creditele de acest tip sunt foarte populare in Occident pentru finantarea achizitiilor de mare valoare. Cele mai frecvente utilizari se regasesc in zona modernizarii si reamenajarii locuintelor. Exista si cazuri cand acest tip de imprumut, avand dobanda mai redusa, este folosit pentru stingerea datoriilor acumulate la produse de creditare cu dobanzi foarte mari (cardurile de credit). Insa dobanda atractiva il face sa fie folosit si pentru finantarea cheltuielilor legate de educatie, pentru cumpararea unui autoturism sau pentru achizitionarea unei resedinte de vacanta.

Primul credit de nevoi personale pe piata romaneasca a fost oferit de catre Banca Transilvania in anul 2003, ca mai apoi acest produs sa fie adoptat si de celelalte banci de pe piata, fiecare aducandu-i imbunatatiri pentru a-si mari avantajul concurential.

Asadar, cum alegem cel mai bun credit? Dobanda e hotaratoare? Da, dar comisioanele o pot majora chiar si cu trei puncte. Cat de mare e suma pe care o putem obtine? E si acesta un criteriu important. In lei sau in valuta? Stim ca cele in euro sau dolari sunt mai ieftine. Conteaza si banca, pentru ca nu oricine iti ofera servicii de calitate si acces rapid la un credit.

Capitolul 2

Realizarea unei analize succinte a experintei, respectiv a activitatii,

bancilor Transilvania si Piraeus pe piata din Romania

2.1. Banca Transilvania

Povestea de succes a bancii a inceput in Cluj-Napoca, acum 14 ani, din initiativa unor oameni de afaceri din Cluj. Ideea a fost aceea de a crea o banca locala, un brand de Cluj. Spiritul antreprenorial al fondatorilor sai a determinat consolidarea pozitiei Bancii Transilvania, intr-o prima etapa, in Cluj si, ulterior, la nivel regional. Banca si-a orientat la inceput activitatea spre sectorul IMM si, datorita cererii pietei, in scurt timp aceasta a inceput sa se dedice si domeniului retail.

In anul 1997 Banca Transilvania a devenit prima institutie bancara din Romania, care a fost cotata la Bursa de Valori Bucuresti, ceea ce a insemnat recunoasterea valorii sale pe piata si a transparentei actiunilor bancii.

Din anul 2002, Banca Transilvania are un management modern, cu un know-how international, care a imprimat bancii un stil diferit, caracterizat prin deschidere si flexibilitate.

In plus, Banca Transilvania inseamna un grup financiar puternic, Grupul Financiar BANCA TRANSILVANIA, care ofera pietei servicii integrate – banking, administarea investitiilor, finantarea consumatorilor, leasing, tranzactii mobiliare, factoring, pensii private - prin intermediul companiilor sale: BT Asset Management S.A.I. S.A., BT Direct, BT Leasing, BT Securities, BT Finop Leasing IFN SA, Compania de Factoring si BT AEGON. In toate actiunile sale, Banca Transilvania are suportul Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care este actionarul sau semnificativ.

Banca Transilvania este structurata pe patru linii de afaceri: retail, IMM, corporate si Divizia pentru Medici. Astfel, banca si-a format echipe specializate si un portofoliu complex de produse si servicii, pentru a sustine dezvoltarea acestor trei directii. Banca Transilvania are peste 1 milion de clienti activi

Preview document

Marketing Financiar-Bancar - Pagina 1
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 2
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 3
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 4
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 5
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 6
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 7
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 8
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 9
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 10
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 11
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 12
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 13
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 14
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 15
Marketing Financiar-Bancar - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Marketing Financiar-Bancar.doc

Alții au mai descărcat și

Mixul de Marketing Financiar-Bancar

INTRODUCERE Sectorul serviciilor este considerat a fi cea mai dinamică şi inovativă componentă a unei economii de piaţă funcţionale, devenind în...

Marketing agroalimentar - analiză comparativă a gamei de produse chips-uri

In vara anului 1853, americanul Indian George Crum a fost angajat ca sef bucatar la unul dintre restaurantele din statiunea Saratoga Springs, din...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Marketing financiar-bancar - analiza mixului de marketing la Banca Transilvania

Capitolul 1. 1. Mixul de marketing în domeniul bancar Importanta activitatii de marketing este demonstrata în conditiile în care, pe de-o parte...

General și Particular în Aplicarea Marketingului Financiar Bancar

CAP.1 REFLEXIA IMAGINII UNEI BANCI DIN PUNCT DE VEDERE AL IMPACTULUI ASUPRA POPULATIEI 1.1.Importanta efectuarii unui studiu in randul populatiei...

Marketing Financiar-Bancar

In lumea moderna a unei concurente în fiecare domeniu de activitate, devine din ce în ce mai importanta diferentierea fata de competitori. Exista...

Mixul de Marketing în Sectorul financiar-bancar

Introducere Mixul de marketing se defineşte ca fiind un ansamblu de instrumente tactice de marketing, controlabile pe care firma le combină cu...

Mixul de Marketing Financiar-Bancar

INTRODUCERE Sectorul serviciilor este considerat a fi cea mai dinamică şi inovativă componentă a unei economii de piaţă funcţionale, devenind în...

Personalul - Element al Mix-ului de Marketing Financiar-Bancar

INTRODUCERE Civilizatia financiara a ultimelor doua decenii ne-a pus in fata unei avalanse crescande de servicii financiar bancare, servicii care...

Personalul - Element al Mixului de Marketing Financiar-Bancar

Avand in vedere granita foarte sensibila dintre produs si serviciu bancar , rolul personalului ca element al mixului de marketing financiar –...

Promovarea - Element al Mixului de Marketing Financiar Bancar

1. Conceptul de promovare in sectorul bancar Promovarea vanzarilor reprezinta un aspect al marketingului care confera de regula temporar, o...

Ai nevoie de altceva?