Extras din proiect
Cap I. Prezentare generală a companiei
LG Electronics, Inc. (LG) este lider mondial şi inovator de tehnologii în produse electronice de consum, comunicaţii mobile şi aparate electrocasnice, având angajaţi peste 84.000 de persoane, care lucrează în 112 unităţi operaţionale, inclusiv 81 de filiale în toată lumea. Cu vânzări globale în 2008 de 44,7 miliarde $, LG este compusă din cinci unităţi de business - divertisment la domiciliu, comunicaţii mobile, aparate electrocasnice, aer condiţionat şi soluţii de business. LG este unul dintre producătorii lideri mondiali de televizoare cu ecran plat, produse audio şi video, telefoane mobile, aparate de aer condiţionat şi maşini de spălat.
Eforturile LG continuă să îmbunătăţească prezenţa globală a mărcii LG şi să maximizeze dezvoltarea profitabilă. În special, LG Electronics se va concentra pe obţinerea dezvoltării profitabile şi durabile în sectoarele comunicaţiilor mobile şi divertismentului la domiciliu, pentru a-şi întări poziţia de lider în industria IT, crescându-şi în acelaşi timp cota de piaţă în sectoarele aparatelor electrocasnice, aerului condiţionat şi soluţiilor de business. * Înainte de audit, în 2008, neconsolidat ** 2008: 1 USD = 1,103 KRW
Adresă: LG Twin Towers, 20 Yeouido-dong, Yeongdeungpo-gu, Seoul 150-721, COREEA
Tel: +82 (0)2 3777 1114
URL: http://www.lg.com
Data înfiinţării: 01.10.1958
Director Executiv: Vice-preşedintele LG Group, Yong Nam
Forţă de lucru: 28.659 în Coreea/55.786 peste hotare (din decembrie 2008)
CONDUCEREA COMPANIEI
Yong Nam
Vice-preşedinte şi Director Executiv, LG Electronics
Yong Nam a fost numit Vice-preşedinte şi Director Executiv al LG Electronics la 1 ianuarie 2007. Numirea lui reprezintă dorinţa LG de a obţine statutul de lider tehnologic extrem de profitabil, cu o marcă puternică.
LG Electronics joacă un rol activ pe pieţele din lume prin politica sa de afaceri globală asertivă. Ca rezultat al acestei politici, LG Electronics administrează 114 filiale locale în întreaga lume, având aproximativ 82.000 de angajaţi, personal de conducere şi de execuţie.
LG Electronics a ajuns prin propriile puteri, pe parcursul a zeci de ani de avans tehnologic consistent, lider în domeniul său. În secolul 21, creşterea continuă a companiei este asigurată de coordonarea oportunităţilor de afaceri cu relaţii de asociere cheie cu parteneri de succes, care sunt ei înşişi jucători de top în domeniul lor de activitate pe piaţa mondială.
Divizii de business şi principalele produse
Divertisment la domiciliu
Televizoare LCD, televizoare cu plasmă, audio, video, stocare optică
Comunicaţii mobile
Telefoane mobile (CDMA/GSM/3G), accesorii pentru telefoane mobile, PCB, WLL
Aparate electrocasnice
Maşini de spălat, frigidere, electronice de gătit, aspiratoare, electronice încorporate
Aer condiţionat
Aparate de aer condiţionat pentru uz casnic, aparate de aer condiţionat pentru uz comercial, soluţii pentru uz casnic, compresoare
Soluţii de business
Monitoare, afişaje comerciale, divertisment informativ pentru autoturisme, afaceri de securitate
Preview document
Conținut arhivă zip
- Marketing International LG Company.doc