Marketing internațional LG Company

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 4756
Mărime: 338.95KB (arhivat)
Publicat de: Ilarie Nedelcu
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Cap I. Prezentare generală a companiei

LG Electronics, Inc. (LG) este lider mondial şi inovator de tehnologii în produse electronice de consum, comunicaţii mobile şi aparate electrocasnice, având angajaţi peste 84.000 de persoane, care lucrează în 112 unităţi operaţionale, inclusiv 81 de filiale în toată lumea. Cu vânzări globale în 2008 de 44,7 miliarde $, LG este compusă din cinci unităţi de business - divertisment la domiciliu, comunicaţii mobile, aparate electrocasnice, aer condiţionat şi soluţii de business. LG este unul dintre producătorii lideri mondiali de televizoare cu ecran plat, produse audio şi video, telefoane mobile, aparate de aer condiţionat şi maşini de spălat.

Eforturile LG continuă să îmbunătăţească prezenţa globală a mărcii LG şi să maximizeze dezvoltarea profitabilă. În special, LG Electronics se va concentra pe obţinerea dezvoltării profitabile şi durabile în sectoarele comunicaţiilor mobile şi divertismentului la domiciliu, pentru a-şi întări poziţia de lider în industria IT, crescându-şi în acelaşi timp cota de piaţă în sectoarele aparatelor electrocasnice, aerului condiţionat şi soluţiilor de business. * Înainte de audit, în 2008, neconsolidat ** 2008: 1 USD = 1,103 KRW

Adresă: LG Twin Towers, 20 Yeouido-dong, Yeongdeungpo-gu, Seoul 150-721, COREEA

Tel: +82 (0)2 3777 1114

URL: http://www.lg.com

Data înfiinţării: 01.10.1958

Director Executiv: Vice-preşedintele LG Group, Yong Nam

Forţă de lucru: 28.659 în Coreea/55.786 peste hotare (din decembrie 2008)

CONDUCEREA COMPANIEI

Yong Nam

Vice-preşedinte şi Director Executiv, LG Electronics

Yong Nam a fost numit Vice-preşedinte şi Director Executiv al LG Electronics la 1 ianuarie 2007. Numirea lui reprezintă dorinţa LG de a obţine statutul de lider tehnologic extrem de profitabil, cu o marcă puternică.

LG Electronics joacă un rol activ pe pieţele din lume prin politica sa de afaceri globală asertivă. Ca rezultat al acestei politici, LG Electronics administrează 114 filiale locale în întreaga lume, având aproximativ 82.000 de angajaţi, personal de conducere şi de execuţie.

LG Electronics a ajuns prin propriile puteri, pe parcursul a zeci de ani de avans tehnologic consistent, lider în domeniul său. În secolul 21, creşterea continuă a companiei este asigurată de coordonarea oportunităţilor de afaceri cu relaţii de asociere cheie cu parteneri de succes, care sunt ei înşişi jucători de top în domeniul lor de activitate pe piaţa mondială.

Divizii de business şi principalele produse

Divertisment la domiciliu

Televizoare LCD, televizoare cu plasmă, audio, video, stocare optică

Comunicaţii mobile

Telefoane mobile (CDMA/GSM/3G), accesorii pentru telefoane mobile, PCB, WLL

Aparate electrocasnice

Maşini de spălat, frigidere, electronice de gătit, aspiratoare, electronice încorporate

Aer condiţionat

Aparate de aer condiţionat pentru uz casnic, aparate de aer condiţionat pentru uz comercial, soluţii pentru uz casnic, compresoare

Soluţii de business

Monitoare, afişaje comerciale, divertisment informativ pentru autoturisme, afaceri de securitate

Preview document

Marketing internațional LG Company - Pagina 1
Marketing internațional LG Company - Pagina 2
Marketing internațional LG Company - Pagina 3
Marketing internațional LG Company - Pagina 4
Marketing internațional LG Company - Pagina 5
Marketing internațional LG Company - Pagina 6
Marketing internațional LG Company - Pagina 7
Marketing internațional LG Company - Pagina 8
Marketing internațional LG Company - Pagina 9
Marketing internațional LG Company - Pagina 10
Marketing internațional LG Company - Pagina 11
Marketing internațional LG Company - Pagina 12
Marketing internațional LG Company - Pagina 13
Marketing internațional LG Company - Pagina 14
Marketing internațional LG Company - Pagina 15
Marketing internațional LG Company - Pagina 16
Marketing internațional LG Company - Pagina 17
Marketing internațional LG Company - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Marketing International LG Company.doc

Te-ar putea interesa și

Promovarea Serviciilor de S.C.Romtrans S.A.

Cuvant inainte In ultima peritoada, marile piete pierd teren în favoarea dezvoltarii pietelor specializate, situate pe arii mai restrânse care...

Culture and its influence on the promotion in international marketing

INTRODUCTION The multicultural feature of the international environment supposes the understanding of countries’ particularities. Culture has a...

International marketing plan - launching Fruttia 100% natural juice in United Kingdom

EXECUTIVE SUMMARY International Marketing Plan is concerned with the structuring of the relationship between a business and the global sector. The...

Local culture's impact on international marketing based on Nigeria-Romania culture differences on international marketing

Chapter 1 International market and local culture 1.1. International Market Place Trade is increasingly global nowadays, one important reason...

Totul despre Petrom

Motivatie Petrom este cea mai importanta companie petroliera din România, cu activitati de Explorare si Productie, Rafinare si Petrochimie si...

Implementation of ethical principles in relation to the marketing mix

INTRODUCTION The ethical principles refers to every day conduct, human habits and atitudes concerning the general concepts of good and bad, truth...

Distribution system of a company

Marketing is the process of creating, distributing, promoting and pricing goods, services and ideas to facilitate satisfying exchange relationships...

Strategic Marketing Management of Turkish Airlines

1. Introduction A comprehensive marketing plan for Turkish Airlines, particularly focusing on its services, product differentiation, target...

Ai nevoie de altceva?