Marketing International - Publix SuperMarkets

Cuprins proiect Cum descarc?

Index
I. SCURT ISTORIC AL COMPANIEI PUBLIX 2
II. PREZENTAREA SERVICIILOR COMPANIEI PUBLIX 3
III. GRAD DE INTERNATIONALIZARE AL COMPANIEI 3
IV. PREZENTA IN ROMANIA 3
BIBLIOGRAFIE 3


Extras din proiect Cum descarc?

I. SCURT ISTORIC AL COMPANIEI PUBLIX
1930
In mijlocul Marii Depresiuni, George Jenkins a renuntat la un loc sigur de munca pentru a deschide primul magazin Publix in Winter Haven, Florida. Acest magazin a stabilit un nou precedent, nu numai pentru curatenie si frumusete, dar, de asemenea, a implementat standardul Publix pentru angajati. Dl George, cum obisnuiau sa il spuna asociatii sai, a stabilit modul in care se imparte profitul, precum si dreptul la propietate a angajatilor. Vanzarile brute anuale, in primii ani, au fost in medie de aproximativ 100.000 de dolari.
In 1935, un alt magazin a fost deschis in parte opusa districtului centrului de afaceri. In timp ce multe dintre rafturile magazinelor concurentilor sai erau goale, in urma absentei bunurilor, domnul George a traversat intreaga tara cautand produse pentru a le trimite acasa, mai exact in stocul magazinelor sale. Dealtfel, s-a intors din calatoriile sale cu multe idei pentru a realiza afaceri mai prospere.
1940
In 1940, George Jenkins a construit "palatul lui alimentar" din marmura, sticla si stuc, echipat cu tot felul de inovatii, nemaintalnite intr-un magazin alimentar. Aer conditionat. Lumini fluorescente. Usi cu ochi-electronici. Gogoserie si florarii in incinta magazinului. Oamenii veneau de la kilometrii distanta pentru a face isi face cumparaturile aici, indubitabil Publix a prosperat. In 1945, Publix a cumparat un lant de 19 magazine alimentare mici (toate americane).
Pana la sfarsitul anilor '40, micul lant de magazine care a fost achizitionat si renovat si-a indeplinit misiunea, respectiv aceea de infaptuire a lantului Publix. O data cu pacea a venit si o noua prosperitate. La momentul respectiv, George Jenkins si-a vazut visul cu ochii, de a construi lant-ul de magazine, Publix Super Market.
1950
Dupa care a urmat un intreg process de modernizare a magazinelor. In 1951, pentru a se putea construi noi magazine, un depozit de 125 de mii de metri patrati si sedii complexe au fost finalizate in Lakeland. O data cu extinderea lantului de magazine, a crescut si spiritul angajatilor companiei Publix, pe baza politicilor extraordinare si atitudinilor fondate in primul magazin. Vanzarile au crescut, de asemenea. In 1951, lantul alcatuit din 24 de magazine a avut incasari de peste 18 milioane de dolari. Prin 1955, vanzarile brute au crescut la 49 milioane de dolari, cu castiguri de 830.504 dolari. Iar in 1956, profitul a ajuns la valoarea de un milion de dolari.
1960
Expansiunea inceputa in anii '50 a continuat la viteza maxima, cheltuielile ajugand la 63.1 milioane dolari, intre anii 1959-1969. In 1962, existau 85 de magazine, ca mai apoi sa se ajunga la 150 magazine, doar pana in anul 1969. In timp ce primul val de construire a avut loc doar in centrul Floridei, in perioada anilor '60 s-a produs si ceea ce s-ar numi extinderea geografica. Publix a achizitionat sapte magazine noi in 1959, in principal in zona de coasta (de sud-est), pentru a obtine un punct de sprijin pe aceasta piata. Prin 1963, Publix a deschis divizia Miami si a construit un centru de distributie, cu o suprafata de 300.000 metri patrati, astfel incat sa furnizeze magazinelor din zona, ce se extindeau. Primul Publix Deli, de asemenea, a fost instalat in aceasta perioada.
George Jenkins castigase notorietate in urma afacerilor sale importante, fiind astfel ales presedintele Institutului "Super Market", in anul 1961. In plus, profiturile au fost fabuloase; iar cota de stoc a Publix-ului evaluata la 2.50 dolari in 1958, a ajuns la valoarea de 44 dolari, pana in 1969.
1970
In 1970, Publix s-a mai bucurat de-o reusita, vanzarile fiind de aproape 500 milioane dolari. Trei noi magazine au fost deschise in Jacksonville la inceputul anilor '70, ducand la aparitia unei noi divizii. O brutarie si un centru de productie- distributie au fost deschise in 1973. In plus, au urmat alte etape de constructie a unor centre de distributie si de depozitare.
Pana in 1978, Publix a avut incasari de aproape 2 miliarde dolari anual, cu profituri de peste 32 milioane dolari. Fiindca expansiunea magazinelor a continuat, s-a inregistrat un nou record, in anul 1979, respective inaugurarea a 15 magazine. Cheltuielile au fost aproape la fel de mari in fiecare an in urma expansiunii. 
1980
In 1980, au fost celebrati 50 de ani de la lansare. In conformitate cu sloganul-ul companiei, de a face procesul de cumparare usor si placut, Publix a profitat de noile tehnologii, introducand sistemul de scanare check-out statewide.


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing International - Publix SuperMarkets.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!