Marketing internațional - Siria

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 38 în total
Cuvinte : 10472
Mărime: 726.15KB (arhivat)
Publicat de: Nadia Mitu
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. Cap. 1 Prezentarea pe scurt a ţării
  2. Cap. 2 Sistemul economic general al ţarii
  3. 2.1 Sistemul general al economiei
  4. 2.2 Sănătatea climatului de afaceri
  5. Cap. 3 Standard general de viaţă
  6. Cap. 4 Analiza ţării
  7. 4.1 Structura pieţei la nivel comercial
  8. 4.2 Canale de distribuţie folosite
  9. 4.3 Funcţii şi activităţi de marketing realizate
  10. 4.4 Modele şi comportament de cumpărare
  11. 4.5 Infrastructura de marketing
  12. 4.6 Geografia , climatul şi impactul asupra comp. de cumpărare
  13. 4.7 Legi şi reguli fundamentale cu impact asupra marketingului
  14. 4.8 Cultura şi influenţa sa asupra practicilor de afaceri
  15. Cap. 5 Concluzii , recomandări
  16. Cap, 6 Surse de informare
  17. Cap. 7 Anexe

Extras din proiect

Cap. 1 Prezentarea pe scurt a ţării

Siria este situată în regiunea supranumită "Cornul Abundenţei", care formează un arc adânc începând din Irak, trecând pe la confluenţa fluviilor Tigru şi Eufrat, cuprinzând teritoriul Siriei centrale şi al Istraelului şi continund până în Valea Nilului în Egipt. La nord şi la sud de această regiune, se întind deşerturi vaste şi stepe care au fost transformate parţial în ogoare rodituare, datorită irigaţiilor artificiale (practicate aici de mii de ani). Teritoriul Siriei se desfăşoară pe cca 5˚ latitudine (32˚22 ́- 37˚19 ́ lat. N) şi 7˚ longitudine (42˚21 ́- 35˚46 ́ longitudine E). Are o suprafaţă de185.180 km² şi se extinde pe 793 km de la ENE la VSV şi 431 km de la SSE la NNV. Se învecinează la nord cu Turcia, la est şi sud – est cu Irak , la sud cu Iordania, la sud- vest cu Istrael, iar la vest cu Liban şi Marea Mediterană. Linia de coastă se întinde pe o lungime de 193 km.

Relief: La fel ca majoritatea statelor din Orientul Apropiat, Siria este o ţară aridă, cu relief predominant deşertic, în care pustiurile ocupă peste o treime din teritoriu.

În Siria se deosebesc două regiuni geografice principale: cea vestică şi cea estică. Regiunea vestică cuprinde platoul îngust şi lanţul muntos Jabal Ansariyya, prelungit în sud cu munţii Antiliban şi Hermon (unde se găsesc izvoarele Iordanului), care izolează interiorul ţării de mesele de aer umed dinspre Marea Mediterană. Partea estică este ocupată de o stepă vastă. Aceasta este traversată de Eufrat, care dă naştere pe malurile sale unor adevărate oaze.

Clima: Climatul variază de la tipul mediteranian, în vest, la cel deşertic, extrem de arid, din zona estică. Regiunile de coastă au veri fierbinţi şi ierni blânde. În munţi, căldura verii este moderată în funcţie de altitudine, iar iernile sunt mai severe. Zonele de stepă şi cele deşertice au veri extrem de fierbinţi şi aride şi variaţii considerabile de temperatură, în timpul iernii, ce variază între 21˚C şi sub 0˚C. Temperaturile medii, la Damasc, variază între 21˚C şi 43˚C, în august, şi între -4˚C şi 16˚C, în ianuarie. Precipitaţiile ating, în medie, în jur de 750 mm, pe coastă, aproximativ 1.250 mm,în unele zone montane, şi sub 250 mm în est, pe o suprafaţă ce măsoară trei cincimi din suprafaţa totală a ţării. În anii secetoşi, precipitaţiile scad la jumătate.

Apele: Principalele cursuri de apă sunt: Eufratul – care străbate teritoriul Siriei pe direcţia NV – S, trecând prin localităţile: Ar Raqqah Dayr az Zawr, Al Myadin şi Abu Kamal; Orontes drenează partea central – vestică pe direcţia sud – nord. Formează pe cca. 21 km graniţa cu Turcia şi se varsă în Marea Mediterană, în aval de Antalyia (Turcia).Există şi un lac la Burhayrat al Asad.

Flora şi fauna: Câmpia de coastă este o zonă intens cultivată, iar puţina vegetaţie sălbatică este formată din tufişuri, cum este tamariscul. Pe versantele nordice ale munţilor Ansariyah se găsesc pâlcuri de pini, în timp ce în zonele mai uscate din centru cresc stejari şi tufişuri. Terebintul este întâlnit în zonele de dealuri joase ale stepelor, iar în zonele de câmpie creşte pelinul.Câteva sectoare din Jabal Ad –Duruz sunt acoperite de tufe dense de maquis.

Fauna Siriei include specii tipice zonei est – mediteraneene şi specii tipice deşertului. Numărul urşilor din munţi este în continuă scădere. Antilopele se găsesc în zonele unde se poate păşuna şi unde nu sunt vânate intens. În unele zone cresc şi căprioare. Printre animalele mici se numără veveriţa, pisica sălbatică, vidra şi iepurele de câmp. În deşert, viperele, şopârlele şi cameleonii sunt destul de numeroşi. Speciile de păsări ale zonei sunt flamingo, pelicanul, raţa, becaţa şi alte păsări de vânătoare.

Populaţia şi aşezările umane: Concentrarea maximă a populaţiei se înregistrează în câmpia litorală de vest (peste 250loc.| km²) şi în Depresiunea Gonta. Cea mai mică densitate a populaţiei este specifică zonei deşertice din partea central estică (sub 3 loc.| km²). Populaţia este formată din arabi (90,3%), kurzi, armeni,etc. Din punct de vedere administrativ, teritoriul Siriei este împărţit în 14 provincii. Limba oficială este arabă, dar se vorbesc şi kurda, armeana, aramaica, circassiana, engleza, franceza,etc. Natalitatea era, în 2005, de 28,29%, mortalitatea, de 4,88%, iar suportul natural, de 2,34%. Populaţia urbană reprezintă, în 2001, 55%. Oraşele principale: Damasc (2.270.000 loc.- est. în 2001). Aleppo (Halab) (2.173.000 loc. – est în 2001), situat în nord – vest, Homs (481.000 loc. – est în 2001), în vest, pe râul Orontes, Hamath, Latakia, situat în extremitatea occidentală, pe litoralul Mării Mediterane.

Preview document

Marketing internațional - Siria - Pagina 1
Marketing internațional - Siria - Pagina 2
Marketing internațional - Siria - Pagina 3
Marketing internațional - Siria - Pagina 4
Marketing internațional - Siria - Pagina 5
Marketing internațional - Siria - Pagina 6
Marketing internațional - Siria - Pagina 7
Marketing internațional - Siria - Pagina 8
Marketing internațional - Siria - Pagina 9
Marketing internațional - Siria - Pagina 10
Marketing internațional - Siria - Pagina 11
Marketing internațional - Siria - Pagina 12
Marketing internațional - Siria - Pagina 13
Marketing internațional - Siria - Pagina 14
Marketing internațional - Siria - Pagina 15
Marketing internațional - Siria - Pagina 16
Marketing internațional - Siria - Pagina 17
Marketing internațional - Siria - Pagina 18
Marketing internațional - Siria - Pagina 19
Marketing internațional - Siria - Pagina 20
Marketing internațional - Siria - Pagina 21
Marketing internațional - Siria - Pagina 22
Marketing internațional - Siria - Pagina 23
Marketing internațional - Siria - Pagina 24
Marketing internațional - Siria - Pagina 25
Marketing internațional - Siria - Pagina 26
Marketing internațional - Siria - Pagina 27
Marketing internațional - Siria - Pagina 28
Marketing internațional - Siria - Pagina 29
Marketing internațional - Siria - Pagina 30
Marketing internațional - Siria - Pagina 31
Marketing internațional - Siria - Pagina 32
Marketing internațional - Siria - Pagina 33
Marketing internațional - Siria - Pagina 34
Marketing internațional - Siria - Pagina 35
Marketing internațional - Siria - Pagina 36
Marketing internațional - Siria - Pagina 37
Marketing internațional - Siria - Pagina 38

Conținut arhivă zip

  • Marketing International - Siria.doc

Ai nevoie de altceva?