Marketing Interorganizational Dedeman

Cuprins proiect Cum descarc?

Cerinte
2.Descrierea firmei Dedeman
3.ANALIZA RELATIILOR CU PARTENERII DIN AMONTE
3.1 Furnizorii Praktiker
4.Masuri pentru ca fiirma DEDEMAN sa-si imbunatateasca relatiile cu partenerii de afaceri


Extras din proiect Cum descarc?

1.Cerinte
Considerand ca sunteti decident la nivelul departamentului de marketing al unei companii din cadrul pietei de afaceri (companie reala), realizati, la alegere, analiza relatiilor fie cu partenerii din amonte, fie cu cei din aval. Analiza va fi realizata pe baza unei grile de criterii dezvoltata de dvs. (folosind ca model tabelul de mai jos), grila care va contine atat criterii de natura cantitativa (ex. volum vanzari, pondere totala din volumul vanzarilor etc.), cat si criterii de natura calitativa (ex. vechimea relatiei,compatibilitatea psiho-sociala etc.).
Criterii cantitative(se defineste importanta criteriului si nota acordata fiecarui partener) Scor final criterii cantitative Criterii calitative(se defineste importanta criteriului si nota acordata fiecarui partener) Scor final criterii calitative
Scor total
C1 C2 C3 C4 ... C1 C2 C3 C4 ... 
Partener1 
Partener2 
Partener3 
........... 
Dupa realizarea analizei relatiilor cu partenerii de afaceri, in baza acesteia propuneti un set de masuri deimbunatatire a acestora, in numar de cel putin 10.
Nota:
1. Proiectul va fi predat in ziua stabilita pentru sustinerea colocviului.
2. Proiectele identice sau asemanatoare nu vor fi evaluate.
Conf.univ.dr. Bogdan Nichifor
2.Descrierea firmei DEDEMAN
Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori romani care, incepand cu anul 1992, au dezvoltat lantul de retail cu materiale de constructii si pentru amenajari interioare, de tip Do-It-Yourself, destinat celor ce doresc sa isi construiasca si sa-si amenajeze caminul.
Suntem cea mai dinamica companie din domeniu.La 8 ani de la deschiderea primului magazin de tip DIY cu suprafata de peste 5000 m2 am devenit lider national in retailul materialelor de constructii si al amenajarilor interioare, cu capital 100% romanesc, operand in prezent o retea de 32 de magazine.
Compania s-a extins intr-un ritm constant si rapid, dar pe langa calcule si cifre, cel mai important capital al modelului de business Dedeman este cel uman. Angajatii care lucreaza in cele 32 magazine ale lantului nostru de retail alcatuiesc o familie, dinamica, pragmatica si mereu atenta la cerintele, planurile si nevoile clientilor si partenerilor nostri.
In 1994, Dedeman avea 11 angajati. In 2002, pentru reteaua de retail cu materiale de constructii si pentru amenajari interioare lucrau 245 oameni. Astazi, la Dedeman, peste 6100 de angajati stau la dispozitia clientilor nostri, dedicati planurilor lor.
In reteaua de magazine Dedeman, clientii nostri pot alege articole destinate instalatiilor termice, sanitare, electrice, de canalizare si gaz, materiale de baza in constructii, materiale pentru amenajari interioare, scule si accesorii, unelte si utilaje, echipamente de protectie, articole pentru gradina, mobilier, electronice si electrocasnice. Gama produselor comercializate este extrem de generoasa depasind 45.000 de repere, acestea provenind de la producatori nationali sau din importuri - Franta, Italia, Spania, Polonia, Slovacia, Germania si China.
Dedeman inseamna totodata servicii de calitate care insotesc si completeaza cumparaturile pe care clientii le fac in magazinele noastre. Pe langa consiliere si consultanta, serviciile de logistica si asistenta transforma vizita la Dedeman intr-o invitatie de a reveni oricand intr-un mediu prietenos, atent si flexibil, dedicat planurilor celor harnici si intreprinzatori.
Valorile noastre ne-au insotit inca de la infiintare si ne-au asigurat fiecare succes de pana acum. Fideli acestor valori, avem incredere ca, si pe viitor, vom fi cea mai potrivita alegere pentru fiecare dintre clientii nostri si colaboratorii nostri.
o Seriozitate 
o Ambitie
o Perseverenta
o Implicare
o Onestitate
o Harnicie
3.ANALIZA RELATIILOR CU PARTENERII DIN AMONTE
3.1 Furnizorii Praktiker
In activitatea noastra, ne bazam pe o retea puternica de furnizori, atat companii internationale, cat si locale. Partenerii ne pot garanta produse de calitate pentru toate magazinele si pot tine pasul cu ritmul dinamic al dezvoltarii noastre. 
1. Arabesque 
Arabesque este o companie din Romania, infiintata in anul 1994, care se ocupa cu distributia materialelor de constructii si finisaje. Reteaua Arabesque cuprinde 18 centre comerciale in Romania si 23 in strainatate. Compania este detinuta de omul de afaceri Cezar Rapotan, care mai detine actiuni la retailerul de materiale de constructii Mr. Bricolage, la producatorul de structuri metalice Fierctc Sibel din Galati si la compania de solutii energetice Chorus Marketing and Distribution. In ianuarie 2009, Arabesque avea 3.500 de angajati pe piata locala si alti 1.500 in filialele din strainatate


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing Interorganizational Dedeman.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!