Marketing - SC Nadia Design SRL

Cuprins proiect

I. Aspecte legate de piaţă
1. Cine vor fi cumpărătorii
Scurtă descriere a pieţei pe categorii de consumatori şi nonconsumatori
Identificarea variabilelor de segmentare pertinente
Stabilirea categoriilor şi alegerea publicului ţintă
Care sunt avantajele căutate de publicul ţintă
Identificarea profilului,caracteristicile publicului ţintă
2. Cine sunt concurenţii
Firmele concurente pe piaţă(cote de piaţă)
Ce produse concurează produsul din punct de vedere al pieţei ţintă
3. Precizarea a minim trei tendinţe ale pieţei pe următorii trei ani(ameninţări sau oportunităţi)
II. Raportul de cercetare
1.Titlul cercetării
2.Obiectivele cercetării
3.Metoda cercetării
4.Operaţionalizare
4.1 Descrierea modului de culegere a datelor teoretic.
III. Planul de marketing 
1.Configurarea produsului
2.Pretţul
3.Configurarea promovării
3.1 Reclama 
3.2 Promovarea vanzărilor
4.Configurarea distribuţiei


Extras din proiect

I. Aspecte legate de piaţă
1. Cine vor fi cumpărătorii
Scurtă descriere a pieţei pe categorii de consumatori şi nonconsumatori
Piaţa căciulilor din România este invadată de produse chinezeşti,iar persoanele care s-au săturat de eticheta chinezească caută magazinele cu produse de calitate,care să le satisfacă nevoile şi cerinţele pe termen lung. S.C. NADIA DESIGN S.R.L. se bazează în aprovizionarea numai pe obiecte vestimentare lucrate în România. Piaţa acestor produse este în creştere.
Avem în atenţie potenţialii clienţi atât copiii, cât şi femeile şi bărbaţii de orice vârstă,oferindu-le căciuli întotdeauna mai spectaculoase şi actualele tendinţe din lumea modei. Firma noastră va oferi ultimele inovaţii din lumea căciulilor.
Consumatorii potenţiali sunt persoane cu vârsta cuprinsă între 3 şi 40 de ani, de sex feminin cât şi masculin.Pe această piaţă nu întâlnim nonconsumatori absoluţi ci doar relativi iar pe aceştia din urma îi putem atrage prin promoţii, preţuri cât mai avantajoase şi o calitate cât mai bună .
În calitate de cumpărători, clienţii constituie piaţa în care intră atât proprii clienţi ai firmei, cât şi potenţialii ei clienţi, dar şi clienţii concurenţei, şi de aceea serviciile de marketing trebuie să determine: 
1. care sunt caracteristicile clienţilor, unde trăiesc, ce vârstă au, ce stil de viaţă, cărui segment de clienţi îi place mai mult produsul nostru; 
2. ce nevoi îşi satisfac clienţii cumpărând produsul nostru; 
3. după ce criterii aleg produsul şi care din trăsăturile lui îl fac mai bun decât altul: preţul, calitatea serviciilor etc. 
4. cât de important este produsul pentru cumpărător, adică dacă este indispensabil înseamnă că este dispus să accepte un preţ mai mare; 
5. de unde află cumpărătorul datele necesare despre produsul nostru, adică de unde primeşte informaţiile. 
Identificarea variabilelor de segmentare pertinente
Datorită structurii complexe pe care o prezintă piaţa, a existenţei diferitelor categorii de cumpărători – individuali, de grup, organizaţionali, care urmăresc profit sau depun activităţi nonprofit, o întreprindere ca ofertantă nu va aborda global această piaţă ci se va orienta spre una sau câteva componente ale ei şi anume spre acelea în care va găsi cele mai eficiente condiţii de acţiune. Ca metodă de studiere a structurii pieţei- fundamentală pentru strategia de marketing - este larg răspândită segmentarea pieţei cu componenta sa de bază piaţa ţintă. 
Tabelul nr.1 Segmentarea pieţei
Indicii Segmentarea tipică Nr.de purtători potenţiali
1. Geografic Ţara-România
Oraşul-Suceava
Mediul Urban
Rural 
-1236.7
-1680
2. Demografic
Sex 
Masculin
Feminin 
-1374
-1542.6
Vârsta Copii
Femei
Bărbaţi -386
-1300
-1001
Venitul Scăzut
Mediu
Înalt -628
-835
-650
3. Psihosocial
Clase sociale 
Săraci
Clasa de mijloc
Bogaţi 
-610
-800
-650
Personalitate Introvertit
Extrovertit
Independent
Sociabil -375
-400
-565
-546
4. Comportamental
Frecvenţa cumpărării Regulată
Ocazională -1200
-600
Avantajele produsului Calitate
Preţ
Economie -436
-689
-625
Presiunea timpului Grăbiţi
În treacăt
Disponibil -732
-456
-525
Atitudinea faţă de produs Negativă
Indiferentă
Pozitivă 250
-300
-738
Stabilirea categoriilor şi alegerea publicului ţintă
Concentrarea asupra clienţilor este ceea ce trebuie să facem în primul rând, poate cel mai important lucru pe care ar trebui să-l avem în vedere. Pentru o afacere sunt importante: o bună performanţă, profitabilitatea şi creşterea afacerii. Pe de alta parte, pentru angajaţii de la orice nivel sunt importate siguranţa postului, o salarizare bună, perspective pozitive şi oportunităţi de promovare.
Toate acestea sunt semnificativ dependente de capacitatea organizaţiei de a îndeplini toate nevoile clienţilor şi de a realiza deplina lor satisfacţie.
Beneficiarii produselor oferite de SC NADIA DESIGN SRL constituie principalul element al micromediului firmei, destinatarul final al eforturilor economice ale acesteia.
Componenţii clientelei sunt:
• pieţele de consum – cumpărătorii individuali din ţară şi străinătate, companii;
• pieţele guvernamentale – formate din cumpărători, organisme publice care beneficiază de îmbrăcăminte cu diverse ocazii.
Clientul este subiectiv, pretenţios şi personal.
Firma practică un marketing nediferenţiat, adresându-se unui numară mare de pesoane.
Podusele noastre au ţintire spre:
- Toate categoriile de vârstă
- Atât pentu bărbaţi cât şi pentu femei
- Persoanelor din orice categorie socială
- Persoane necăsatorite, căsătorite, cu sau fără copii
- Persoanelor cărora le place noutatea


Fisiere în arhivă (2):

  • Marketing - SC Nadia Design SRL.doc
  • Marketing - SC Nadia Design SRL.ppt

Imagini din acest proiect

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!