Marketingul achizițiilor

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 41 în total
Cuvinte : 4666
Mărime: 108.96KB (arhivat)
Publicat de: Renata Ștefanescu
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Capitolul I. Produsul

1.1 Motivaţie

În ţara noastră, caşcavalul are o traditţie foarte veche. Documentele istorice menţionează că încă din anul 1374 se producea caşcaval în zona de munte a Ţării Româneşti. Obţinerea, de exemplu, a caşcavalului Penteleu, denumire după muntele unde s- produs este cunoscută de mult timp.

Diferite sortimente de caşcaval se fabrică în special în ţările balcanice, în ţările din Orientul Mijlociu, în ultimii ani producţia de caşcaval extinzându-se şi în Ungaria.

De ce caşcaval? Pentru că este o provocare să intri în acest domeniu. La prima vedere pare ceva foarte simplu...fac aia..aia ..aia..dar nu este deloc aşa.

Am ales produsul pentru ca eram curioasă să observ procesul tehnologic şi mai ales utilajele folosite, intrucât mi-am spus ce poate fi aşa greu, şi mama face caşcaval acasă, dar se pare că reţeta industrializată a caşcavalului nu e chiar aşa de simplă.

Am ales acest produs pentru că eu consider că pe piaţa caşcavalului, toate firmele folosesc aproape aceeaşi reţetă şi mi-am spus ce ar fi dacă aş veni cu un produs nou pe piaţă şi tocmai de aceea m-am decis să schimb o parte din reţetă şi să vin cu una nouă pentru consumatorii de caşcaval.

S-a urmărit prin realizarea acestui proiect obţinerea unor produse de o calitate superioara la preţuri accesibile cumpărătorilor.

Aceste preţuri se pot obţine prin folosirea unor utilaje competitive, cu un consum scăzut de energie şi productivitate ridicată.

1.2 Amplasarea

Firma SC Leca SRL îţi are sediul în localitatea Cluj,România. De ce am ales localitatea Cluj?

Am ales ca amplasare localitatea Cluj în primul rând datorită gradului mai mic de poluare a aerului şi bogăţiei zonei.

După cum bine ştim în zona Ardealului sunt cele mai multe ferme care produc lapte, un lapte sănatos aş putea spune datorită zonei de munte care are alt efect asupra vegetaţiei şi sănătăţii laptelui.

Am ales localiatatea Cluj pentru că sunt mai aproape de furnizori şi nu sunt limitată în a lua de la o firmă anume, am de unde alege o firmă care produce lapte de calitate.

Faptul că sunt mai aproape de furnizori imi aduce un alt avantaj legat de costuri: apropierea de furnizori înseamnă costuri reduse cu materiile prime, materiale şi transport.

Spaţiul folosit pentru realizarea produsului este o hală de 1000 metri pătraţi, am intrat in posesia spaţiului prin intermediul Agenţiei imobiliare Grup Imobil Rezidenţial.

Posesorul acestui spaţiu oferă 2 euro pe metru pătrat negociabil. În urma negocierilor a rezultat un preţ final chirie pe metru pătrat de 1,5 euro la un curs de 3,6 RON.

Chiria pe 1 an de zile va ajunge la 15 mii euro / 1000 metri pătraţi.

Adresa firmei noastre este:

SC Leca SRL

CF: R 2540981

Str. Lombului

Cluj

Tel: +40264 342284

Fax: +40264 345678

1.3 Descriere produs

A . Caşcaval cu măsline Leca

Caşcavalul cu măsline Leca este un produs care satisface mai mult decât oricând nevoile consumatorilor. Este un produs natural, gustos şi care respectă regulile de calitate.

Caşcavalul cu măsline Leca are o formă turtită, în greutate de 3 kg.

Caracteristici organoleptice: coaja acoperă în general numai faţa laterală, este netedă, curată, fără crăpături. Gust- miros plăcut, aromat, puţin sărat, cu bucăţi de măsline care ii conferă şi o aromă aparte.

Ingrediente: zer, lapte de vacă, sare, măsline.

Pentru 1 kg de caşcaval cu măsline se folosesc 0,3 kg zer, 10 l lapte de vacă, 0,03 kg sare, 0,25 kg măsline.

Logistică : produsul e oferit în folii vidate

Preview document

Marketingul achizițiilor - Pagina 1
Marketingul achizițiilor - Pagina 2
Marketingul achizițiilor - Pagina 3
Marketingul achizițiilor - Pagina 4
Marketingul achizițiilor - Pagina 5
Marketingul achizițiilor - Pagina 6
Marketingul achizițiilor - Pagina 7
Marketingul achizițiilor - Pagina 8
Marketingul achizițiilor - Pagina 9
Marketingul achizițiilor - Pagina 10
Marketingul achizițiilor - Pagina 11
Marketingul achizițiilor - Pagina 12
Marketingul achizițiilor - Pagina 13
Marketingul achizițiilor - Pagina 14
Marketingul achizițiilor - Pagina 15
Marketingul achizițiilor - Pagina 16
Marketingul achizițiilor - Pagina 17
Marketingul achizițiilor - Pagina 18
Marketingul achizițiilor - Pagina 19
Marketingul achizițiilor - Pagina 20
Marketingul achizițiilor - Pagina 21
Marketingul achizițiilor - Pagina 22
Marketingul achizițiilor - Pagina 23
Marketingul achizițiilor - Pagina 24
Marketingul achizițiilor - Pagina 25
Marketingul achizițiilor - Pagina 26
Marketingul achizițiilor - Pagina 27
Marketingul achizițiilor - Pagina 28
Marketingul achizițiilor - Pagina 29
Marketingul achizițiilor - Pagina 30
Marketingul achizițiilor - Pagina 31
Marketingul achizițiilor - Pagina 32
Marketingul achizițiilor - Pagina 33
Marketingul achizițiilor - Pagina 34
Marketingul achizițiilor - Pagina 35
Marketingul achizițiilor - Pagina 36
Marketingul achizițiilor - Pagina 37
Marketingul achizițiilor - Pagina 38
Marketingul achizițiilor - Pagina 39
Marketingul achizițiilor - Pagina 40
Marketingul achizițiilor - Pagina 41

Conținut arhivă zip

  • Marketingul Achizitiilor.doc

Te-ar putea interesa și

Abordări ale marketingului în rețea. Gradul de aplicabilitate la structurile logistice ale armatei

INTRODUCERE Ne propunem în lucrarea de fata sa abordam un subiect sau mai bine spus un adevarat fenomen data fiind amploarea capatata în ultima...

Marketingul Achizițiilor

Mobila din pal S.C. MERB S.R.L. în urma studiilor de piata efectuate considera ca este oportuna producerea si comercializarea mobilei din pal...

Marketingul achizițiilor - noptiere

1. Alegerea locaţiei În alegerea amplasării trebuie să ţinem cont de mai mulţi factori, cum ar fi: - spaţiu necesar pentru producţie - spaţiu de...

Marketingul achizițiilor - vopsea jucării

I. MOTIVATIA Stim cu totii ca anul ce vine este reprezentativ ptr noi deoarece intram in Uniunea Europeana. Si acest lucru inseamna indeplinirea...

Marketingul achizițiilor - SC Primo SRL

Date introductive Un segment de piaţă care a înregistrat o continuă creştere, în ultima vreme, la noi în ţară, este cel al patiseriilor şi al...

Achiziții - Integrarea activității de achiziții în cadrul funcțiunilor

Introducere Prezentul proiect reflectă îndeplinirea programei prevăzute și gradul de posedare de către acesta a cunoștințelor practice....

Marketingul achizițiilor - SC Texgoods SRL

Motivatia Principalul motiv pentru care S.C. Texgoods S.R.L a ales sa produca si sa comercializeze produse din textile este cererea pieţei pentru...

Marketingul achizițiilor - tricouri

CAPITOLUL I: DESCRIEREA PRODUSULUI 1.1 DESCRIEREA SOCIETATII Firma S.C. Tymex. S.R.L., a fost infiintata in noiembrie 2006, in urma unor studii...

Ai nevoie de altceva?