Marketingul Inovatiei - Cercetare

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Introducere.3
2. Obiectivele cercetarii.3
3. Metoda cercetarii.3
Chestionarul cercetarii.4
4. Esantionarea.6
5. Prelucrarea intrebarilor.6
Concluzii.14


Extras din proiect Cum descarc?

Cercetare
1. Introducere
Pentru aceasta tema am ales sa fac un sondaj in legatura cu atitudinea consumatorilor vizavi de lansarea unui nou sistem de panouri solare cu patru straturi de celule fotovoltaice. Problema panourilor solare curente este ca nu reusesc sa captureze suficienta energie solara gratuita pentru a fi cu adevarat profitabile.
Prin lansarea acestui nou sistem se va face un salt important in domeniul panourilor solare. Noul produs va avea patru straturi de celule fotovoltaice puse una peste alta intr-o structura care seamana cu cea a unui sandvis. Fiecare strat de celule este proiectat sa captureze razele Soarelui emise pe o anumita lungime de unda. Panourile solare existente pe piata la ora actuala au o eficienta de 15%, iar noile panouri au o eficienta de 45% sau chiar mai buna.
2. Obiectivele cercetarii
Pentru a testa reactia consumatorilor si a cunoaste problemele clientilor tinta cu privire la noul produs ce urmeaza a fi lansat, voi realize o cercetare de marketing.
Obiectivele cercetarii de marketing sunt urmatoarele :
- Informarea consumatorului despre noul produs;
- Aflarea mijloacelor de comunicare prin care le putem aduce la cunostinta potentialilor consumatori despre produsul nostru;
- Aflarea avantajelor cautate de consumatori la produsul nostru;
- Sa identificam piata tinta;
3. Metoda cercetarii
In scopul realizarii obiectivelor de cercetare vom folosi ca metoda de cercetare ancheta. Acesta reprezinta o investigare a unei populatii date in vederea obtinerii de raspunsuri precise referitoare la un anumit produs, in cazul nostru, panoul solar in patru straturi. In cadrul anchetelor se poate investiga populatia totala astfel incat aceasta se bazeaza pe sondaj si utilizeaza drept instrument, chestionarul.
Chestionarul cercetarii
Universitatea Transilvania Brasov Nr. chestionar. 
Facultatea de Stiinte Economice Data .
Sectia Marketing
CHESTIONAR
Buna ziua,stimat(a) domn/doamna
In vederea lansarii pe piata a unui nou produs "panou solar in patru straturi",va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde intrebarilor din chestionarul de mai jos (va rugam completati cu X casuta corespunzatoare raspunsului dumneavostra). Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi.
1. Detineti o locuinta proprieate personala?
- Da 
- Nu
2. Ati auzit de panourile solare?
- Da 
- Nu 
3. Daca DA unde ati auzit despre acest produs? 
- TV 
- Ziare/reviste 
- Internet 
- Radio 
- Prieteni 
Completeaza doar cei care au raspuns DA la intrebarea anterioara.
4. Utilizati panouri solare in gospodaria dumneavoastra?
- Da 
- Nu 
5. Stiati ca o astfel de investitie este subventionata in proportie de 90% de Guvern?
- Da 
- Nu 
6. Ordonati in ordinea preferintelor caracteristicile pe care doriti sa le aiba un astfel de panou solar.(notati cu 1 caracteristica e pe primul loc,2 cea de pe al doilea loc, 3 locul al treilea si 4 ultimul loc)
- Durabilitate 
- Usor de utilizat 
- Cantitatea de energie economisita 
- Ecologic


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketingul Inovatiei - Cercetare.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!