Marketingul serviciilor - optică medicală

Proiect
8.5/10 (4 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2233
Mărime: 89.11KB (arhivat)
Publicat de: Anonymous A.
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Asimionoaiei Claudia
Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” Iasi Facultatea de Economie si Adimistrarea Afacerilor

Extras din proiect

Firma noastra OPTIMIST SRL localizata in Iasi Jud:Iasi, infiintata in anul 1994, cu sediul in str. Nicolina Nr. 6 , cod: 700220, Tel:0232/239175 , persoana de contact: Liliana Stroe.

OPTIMIST SRL va pune la dispozitie o gama larga de rame, lentile, si accesorii de ochelari, lentile de contact optice si cosmetice precum si solutii de intretinere pentru acestea .

Deasemenea puteti beneficia si de un control oftamologic complet executat in cabinetele noastre, cu aparatura performanta si specialisti cu experienta in domeniu.Acest serviciu se adreseaza atat agentilor economici care doresc executarea in conditii optime a controlului oftamologic, annual pentru agenti, cat si persoanelor fizice care din diverse motive nu au posibilitatea sa ajunga la un cabinet de optica medicala. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania.Personalul firmei noastre este format din medici oftamologi si ingineri optometristi avand o calificare si experienta necesare pentru a presta servicii de cea mai buna caliatate .

Aceasta echipa pe xcare noi ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile evaluate de partenerii nostri de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate.

Aparatura de testare si montaj este din ultima generatie si este produsa de cele mai cunoscute firme de aparatura si instrumente pentru oftamologie si optometrie .Partenerii firmei sunt prestigiosi pentru producatori de rame , lentile de contact si accesorii dintre toate amintim:Sover, Zeiss,Essilor,Ciba Vision.

OPTIMIST SRL se preocupa cu instruirea continua a personalului pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Noi urmam satisfacerea clientilor la un nivel inalt prin oferirea celor mai bune combinatii de prêt si calitate a preduselor si serviciilor cerute de clienti.

Audienta –fixarea segmentului tinta

Piata de referinta la care firma OPTIMIST SRL promoveaza serviciile este formata din piata teoretica a judetului Iasi. Aceasta este obtinuta din numarul populatiei de 337.850 de locuitori .Indiferent de varsta sau sex ,atunci cand ai probleme cu ochii, vrei nu vrei trbuie sa apelezi la serviciile unei firme de optica medicala. OPTIMIST SRL se adreseaza tuturor persoanelor care au nevoie de o consultatie ,de o pereche de lentile sau o pereche de ochelari.

Criteriile de segmentare:

Principalele criterii de segmentare a pietei pe care firma noastra se axeaza sunt:

- Variabile demografice: piata este segmentata din perspective firmei noastre dupa variabile demografice cum ar fi varsta, sexul, mediul, veniturile, ocupatia, starea civila,clasa sociala,mediul de provinienta si religia.

- Variabile psihologice: temperamental, personalitatea si stilul de viata.

- Variabile comportamentale :frecventa de cumparere,locu de cumparre,momentul deciziei de cumparare.

Multe personae ne contacteaza si solicita serviciile noastre, firma noastra spunand exact de ce are nevoie clientul .Frecventa de cumparare creste dupa consultatiile oftamilogice si optometrice, clientii ajungand sa ne ceara parerea la ce le putem oferi mai bun in functie de problema lor noi le vom spune sugestiile noastre .Nu-I voi baga “pe gat” rame scumpe dar nici nu-I vom lasa sa arate caraghos si ridicol.Vom gasi rame de la cativa lei in sus ,opticienii nostri ii vor ajuta sa poarte ochelari corect alesi si corect montati. Pacienti nostri cumpara produsele din cadru firmei noastre deoarece sunt multumiti de calitatea lor si de faptul ca sunt consultati cu aparatura performanta si de specialisti cu experienta in domeniu. Decizia finala a pacientilor este luata dup ace si-au dat seama ca serviciile si produsele noastre sunt de calitate si la un prêt rezonabil pentru toata lumea

Obiectivul campaniei

Firma OPTIMIST SRL isi propune ca in urmatoarele 4-5 luni sa impuna noi standarde pe piata romaneasca de optica medicala cautand sa satisfaca nevoile clientilor, carora sa le ofere servicii de calitate la preturi fara concurenta, incercand astfel sa creasca vanzarile produselor si servicilor sis a se faca cat mai cunoscuta pe piata romaneasca.

Preview document

Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 1
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 2
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 3
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 4
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 5
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 6
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 7
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 8
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 9
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 10
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 11
Marketingul serviciilor - optică medicală - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Marketingul Serviciilor - Optica Medicala.doc

Alții au mai descărcat și

Cercetarea Satisfacției Cliențiilor

Introducere In această lucrarea, este tratată cu atenție o problemă de actualitate și anume măsurarea gradului de satisfacție a clienților unei...

Marketing - ochelari de vedere

PARTEA I Analiza pieţei Scurt Istoric Încă din cele mai vechi timpuri putem vorbi de existența problemelor oftamologice.Astfel un filozof,...

Cercetări de marketing

CONTINUTUL SI LOCUL CERCETÃRILOR DE MARKETING ÎN MANAGEMENTUL FIRMEI Capitolul 1 CONTINUTUL CERCETÃRILOR DE MARKETING Situând la baza oricãrei...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Metodele și tehnicile de cercetare în marketing

CAPITOLUL I: REPERE TEORETICE PRIVIND METODELE ȘI TEHNICILE DECERCETARE ÎN MARKETING 1.1. NOȚIUNEA ȘI FUNCȚIILE CERCETĂRII DE MARKETING...

Realizarea Planului de Afaceri

Sumarul planului de afaceri Societatea SC Luxoptica SRL este o societate comercială, nou înfiinţată, al cărei obiect principal de activitate este...

Expoziție de echipamente medicale

Capitolul I HumanMed este o societate comercială având ca obiect de activitate comercializarea de aparatură şi instrumentar medical. Standul de...

Marketingul sistemului de sănătate

Conceptul de marketing In conditiile unei piete globale tot mai competitive, organele actuale, inclusive cele din sanatate, nu reusesc sa...

Marketingul Serviciilor

Introducere: Explozia terţiarului a fost determinată de necesitatea realizării unui echilibru între “satisfacerea trebuinţelor individuale şi...

Identificarea clienților și cerințelor acestora

INTRODUCERE Prezenta lucrare reda sintetic continutul cercetarilor de marketing, sub aspectul conceptelor, utilitatii, istoricului, functiilor,...

Managementul Serviciilor

CAP. 1 CONŢINUTUL SERVICIILOR Obiectivele capitolului După studierea acestui capitol, ar trebui să puteţi: • Să definiţi serviciile şi să...

Strategii de Marketing Intern

CAPITOLUL 1. ROLUL ŞI CONŢINUTUL MARKETINGULUI INTERN Conţinut: 1.1. Definirea noţiunii de marketing intern 1.2. Rolul angajaţilor în...

Ai nevoie de altceva?