Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I CALITATEA SERVICIILOR LA SC KAUFLAND SCS pag 3
CAPITOLUL II MEDIUL FIZIC LA SC KAUFLAND SCS pag 6
CAPITOLUL III ANALIZA CONSUMATORILOR pag 18
BIBLIOGRAFIE pag 22


Extras din proiect Cum descarc?

CAP I CALITATEA SERVICIILOR LA SC KAUFLANS SCS
Kaufland, una dintre cele mai cunoscute si de succes firme de retail, ce are drept obiect de activitate comertul cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun, a luat fiinta pentru prima data in Germania in 1984. Prima filiala in afara a fost deschisa in Cehia, in orasul Ostrava.
In prezent are deschise in jur de 1000 de magazine si in Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si Romania. Hipermarket-urile cu autoservire au o suprafata totala de vanzare cuprinsa intre 2500 mp si 12.000 mp si sunt cunoscute sub denumirea de "Kaufland", "KaufMarkt", "Handelshof". Oferta cuprinde de la marci proprii, care contine produse de calitate la preturi convenabile, mici, pana la produse oferite de producatorii regionali si produse.Un punct forte pentru Kaufland il reprezinta departamentul de produse proaspete. Kaufland garanteaza zilnic clientilor sai calitatea si prospetimea absoluta la preturi de top pentru carne, mezeluri, branzeturi si produse lactate, pana la legume si fructe. Kaufland ofera si produse atractive la preturi convenabile din domeniile menaj, sticlarie, portelan, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon.Romania s-a dovedit a fi una dintre cele mai profitabile piete. Daca in Germania 20% din veniturile populatiei se indreapta spre achizitionarea de bunuri alimentare, in Romania ponderea este de 70%. Studiile recente au aratat ca piata de retail romaneasca este in plina ascensiune (ponderea supermarketurilor si a hipermarketurilor a ajuns la aproximativ 70%), ceea ce denota ca romanii sunt mult mai deschisi la tot ceea ce este nou si mai ales international. Potrivit "Ziarului Financiar" , Kaufland Romania a inregistrat vanzari de 778 milioane euro, detine o cifra de afaceri de 4,670,911,828 lei si un profit de 172,115,193 lei.
Kaufland se afla pe locul 9 in topul celor mai mari angajatori cu aproximativ 10 000 angajati.Misiunea firmei Kaufland este aceea de a oferi produse de calitate la preturi cat mai mici, fata de concurenta, iar unul dintre obiectivele acesteia a fost acela de a se extinde cat mai mult pe piata romaneasca. Inca de la bun inceput aria de interes a firmei a fost zona urbana, mai ales acele zone unde ceilalti investitori au avut succes.Kaufland a avut insa o idee foarte buna: inainte de a deschide primul magazin in Romania, a decis sa construiasca un centru de logistica la Ploiesti. Acesta asigura aprovizionarea la timp a magazinelor, cu o cantitate de marfa excta, de calitate. 
Acest depozit gestioneaza stocurile de marfa de la toti furnizorii, centralizeaza si coordoneaza intreaga logistica. Cel mai mare avantaj insa, este cel al pretului, deoarece se negociaza pentru cantitati mari de marfa, pentru care se obtin discounturi substantiale. De aceea, logistica este elementul cheie in strategia de dezvoltare a retelei de magazine Kaufland.
Reprezentantii scolii suedeze de marketing al serviciilor propun 6 criterii pentru determinarea caliatii serviciilor
1.Profesionalismul si calificarea angajatilor:
SC KAUFLAND SCS dispune de angajati bine pregatiti, oferindu-le totodata acestora posibilitatea de a lucra responsabil si cu succes in cadrul companiei si incurajeaza dezvoltarea acestora. Aici se instruiste fiecare angajat in conformitate cu activitatea desfasurata si cu pozitia detinuta in cadrul companiei. Se stabilesc impreuna cu angajatii obiectivele,sarcinile clare si creeaza domenii de responsabilitate cu libertate de actiune. Totodata se creeaza conditii cadru si un timp de lucru adecvat care sa asigure angajatilor un echilibru intre profesie,familie si timp liber.
2.Atitudinea si cmportamentul personalului
Aici se pune accent pe interesul pentru rezolvarea problemelor consumatorului. La KAUFLAND,clientul sta intodeauna in centrul atentiei si este cea mai importante persoana pentru ei. Pun la dispozitia clientilor lor, in orice moment, toata gama de produse din sortimentul lor. Facilitarea clientilor in efectuarea rapida si comoda a cumparaturilor.
3.Accesibilitatea sediului companiei si flexibilitatea programului de functionare
Aproape toate magazinele Kaufland au un program de functionare prelungit. Putem face cumparauri la acest magazin de LUNI - SAMBATA intre 07.30-22.00 si DUMINICA intre 08.00-20.00.
4.Sigutanta si incredere caserviciul va fi indeplinit conform angajamentelor companiei
Siguranta si satisfactia clientilor sunt esentiale pentru KAUFLAND. De aceea, controalele de calitate efectuate de ei au drept obiectiv perfectiunea. Fie ca este vorba de camasi sau tigari, masinute de jucarie sau aparate electrocasnice, acestia un accepta compromisuri in ceea ce privaste calitatea produselor lor. SC KAUFLAND SCS pune cel mai mare pret pe o definire constiincioasa a calitatii, o provenienta ireprosabila a materiilor prime si prelucrarea atenta a produselor. Examinarea regulata a produselor K-Classic, prin intermediul insitutelor de verificare independente, asegura in mod suplementar standardele ridicate ale calitatii. Expertii in achizitii de la KAUFLAND testeaza in mod regulat produsele K-Classic, deoarece doresc sa fie siguri ca articolele K-Classic satisfc cu adevarat nevoile consumatorilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

WWW.KAUFLAND.RO
WWW.ZIARE.COM
Prof.Univ.Ec -Susanu Ioana-MARKETINGUL SERVICIILOR 2010, GALATI
Prof.Univ.Ec.-Untaru Elena-Suport de curs INVATAMANT LA DISTANTA,2010 BRASOV
Adriana Zait, MARKETINGUL SERVICIILOR,Editura Sedcom Libris,2009 BUCURESTI


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!