Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 4867
Mărime: 1.09MB (arhivat)
Publicat de: Tiberiu Stoian
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Untaru Elena
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA din BRAŞOV FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR Programul de studii:MARKETING Forma de învătământ:ID

Cuprins

  1. CAPITOLUL I CALITATEA SERVICIILOR LA SC KAUFLAND SCS pag 3
  2. CAPITOLUL II MEDIUL FIZIC LA SC KAUFLAND SCS pag 6
  3. CAPITOLUL III ANALIZA CONSUMATORILOR pag 18
  4. BIBLIOGRAFIE pag 22

Extras din proiect

CAP I CALITATEA SERVICIILOR LA SC KAUFLANS SCS

Kaufland, una dintre cele mai cunoscute şi de succes firme de retail, ce are drept obiect de activitate comerţul cu amǎnuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantǎ de produse alimentare, bauturi şi tutun, a luat fiinţa pentru prima datǎ în Germania în 1984. Prima filiala in afara a fost deschisa in Cehia, in orasul Ostrava.

În prezent are deschise în jur de 1000 de magazine şi în Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria şi România. Hipermarket-urile cu autoservire au o suprafaţǎ totalǎ de vânzare cuprinsǎ între 2500 mp şi 12.000 mp şi sunt cunoscute sub denumirea de "Kaufland", "KaufMarkt", "Handelshof". Oferta cuprinde de la mǎrci proprii, care conţine produse de calitate la preţuri convenabile, mici, pânǎ la produse oferite de producǎtorii regionali şi produse.Un punct forte pentru Kaufland îl reprezintǎ departamentul de produse proaspete. Kaufland garanteazǎ zilnic clienţilor sǎi calitatea şi prospeţimea absolutǎ la preţuri de top pentru carne, mezeluri, brânzeturi şi produse lactate, pânǎ la legume şi fructe. Kaufland oferǎ şi produse atractive la preţuri convenabile din domeniile menaj, sticlǎrie, porţelan, textile, electrice, papetǎrie, jucǎrii, articole de sezon.România s-a dovedit a fi una dintre cele mai profitabile pieţe. Dacǎ în Germania 20% din veniturile populaţiei se indreaptǎ spre achiziţionarea de bunuri alimentare, în România ponderea este de 70%. Studiile recente au arǎtat câ piaţa de retail româneascǎ este în plinǎ ascensiune (ponderea supermarketurilor şi a hipermarketurilor a ajuns la aproximativ 70%), ceea ce denotǎ cǎ românii sunt mult mai deschişi la tot ceea ce este nou şi mai ales internaţional. Potrivit "Ziarului Financiar" , Kaufland România a înregistrat vânzǎri de 778 milioane euro, deţine o cifra de afaceri de 4,670,911,828 lei şi un profit de 172,115,193 lei.

Kaufland se aflǎ pe locul 9 în topul celor mai mari angajatori cu aproximativ 10 000 angajaţi.Misiunea firmei Kaufland este aceea de a oferi produse de calitate la preţuri cât mai mici, faţǎ de concurenţǎ, iar unul dintre obiectivele acesteia a fost acela de a se extinde cât mai mult pe piaţa româneascǎ. Încǎ de la bun început aria de interes a firmei a fost zona urbanǎ, mai ales acele zone unde ceilalţi investitori au avut succes.Kaufland a avut însǎ o idee foarte buna: înainte de a deschide primul magazin în România, a decis sǎ construiascǎ un centru de logisticǎ la Ploieşti. Acesta asigurǎ aprovizionarea la timp a magazinelor, cu o cantitate de marfǎ exctǎ, de calitate.

Acest depozit gestioneazǎ stocurile de marfǎ de la toţi furnizorii, centralizeazǎ şi coordoneazǎ întreaga logisticǎ. Cel mai mare avantaj însǎ, este cel al preţului, deoarece se negociazǎ pentru cantitǎţi mari de marfǎ, pentru care se obţin discounturi substanţiale. De aceea, logistica este elementul cheie în strategia de dezvoltare a reţelei de magazine Kaufland.

Reprezentanţii şcolii suedeze de marketing al serviciilor propun 6 criterii pentru determinarea caliǎţii serviciilor

1.Profesionalismul şi calificarea angajaţilor:

SC KAUFLAND SCS dispune de angajaţi bine pregǎtiţi, oferindu-le totodatǎ acestora posibilitatea de a lucra responsabil şi cu succes în cadrul companiei şi incurajeazǎ dezvoltarea acestora. Aici se instruişte fiecare angajat în conformitate cu activitatea desfasuratǎ şi cu poziţia deţinutǎ în cadrul companiei. Se stabilesc împreunǎ cu angajaţii obiectivele,sarcinile clare şi creeazǎ domenii de responsabilitate cu libertate de acţiune. Totodatǎ se creeazǎ condiţii cadru şi un timp de lucru adecvat care sǎ asigure angajaţilor un echilibru între profesie,familie şi timp liber.

2.Atitudinea şi cmportamentul personalului

Aici se pune accent pe interesul pentru rezolvarea problemelor consumatorului. La KAUFLAND,clientul stǎ întodeauna în centrul atenţiei şi este cea mai importante persoanǎ pentru ei. Pun la dispoziţia clienţilor lor, în orice moment, toatǎ gama de produse din sortimentul lor. Facilitarea clienţilor in efectuarea rapidǎ şi comodǎ a cumpǎrǎturilor.

3.Accesibilitatea sediului companiei şi flexibilitatea programului de funcţionare

Aproape toate magazinele Kaufland au un program de funcţionare prelungit. Putem face cumpǎrǎuri la acest magazin de LUNI – SAMBATĂ între 07.30-22.00 şi DUMINICĂ între 08.00-20.00.

4.Sigutanţǎ şi încredere cǎserviciul va fi îndeplinit conform angajamentelor companiei

Siguranţa şi satisfacţia clienţilor sunt esenţiale pentru KAUFLAND. De aceea, controalele de calitate efectuate de ei au drept obiectiv perfecţiunea. Fie cǎ este vorba de cǎmǎşi sau ţigǎri, maşinuţe de jucarie sau aparate electrocasnice, aceştia un acceptǎ compromisuri în ceea ce privaste calitatea produselor lor. SC KAUFLAND SCS pune cel mai mare pret pe o definire conştiincioasǎ a calitǎtii, o provenienţa ireproşabila a materiilor prime şi prelucrarea atentǎ a produselor. Examinarea regulatǎ a produselor K-Classic, prin intermediul insitutelor de verificare independente, asegura în mod suplementar standardele ridicate ale calitǎţii. Experţii in achiziţii de la KAUFLAND testeaza în mod regulat produsele K-Classic, deoarece doresc sǎ fie siguri cǎ articolele K-Classic satisfc cu adevǎrat nevoile consumatorilor.

Bibliografie

WWW.KAUFLAND.RO

WWW.ZIARE.COM

Prof.Univ.Ec –Susanu Ioana-MARKETINGUL SERVICIILOR 2010, GALATI

Prof.Univ.Ec.-Untaru Elena-Suport de curs INVATAMANT LA DISTANTA,2010 BRASOV

Adriana Zait, MARKETINGUL SERVICIILOR,Editura Sedcom Libris,2009 BUCURESTI

Preview document

Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 1
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 2
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 3
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 4
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 5
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 6
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 7
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 8
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 9
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 10
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 11
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 12
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 13
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 14
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 15
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 16
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 17
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 18
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 19
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 20
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 21
Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Marketingul Serviciilor - SC Kaufland SCS.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?