CAPITOLUL 1 ANALIZA PIETEI GEANTA DE VOIAGE CU TROLER 3 1.1 Identificarea pietei 3 1.2 Caracterizare 4 1.3 Segmentarea pietei 5 1.4 Piata tinta 6 1.5 Obiectivele de cercetare 6 1.6 Analiza pietei prin intermediul chestionarului 8 CAPITOLUL 2 - CONCURENTA 19 2.1 Identificarea concurentilor directi 19 2.2 Plasarea concurentilor pe o harta perceptuala 20 CAPITOLUL 3 - CONFIGURAREA PRODUSULUI 22 3.1. Atributele gentii de voiaj 22 3.2. Sistem de sustinere 23 3.3 Linia de produse- Dezvoltarea produsului 25 3.4 Pozitionarea brandului 26 CAPITOLUL 4 - CONFIGURAREA PRETULUI 27 4.1 Analiza factorilor care influienteaza pretul 27 4.2 Nivelul pretului ales pentru lansare 28 4.3 Strategii de pret posibil de folosit pe parcursul primului an de lansare 28 CAPITOLUL 5 - CONFIGURAREA PROMOVARII 29 5.1 Publicitate 29 5.2 Promotii 30 5.3 Relatii publice 30 CAPITOLUL 6 - CONFIGURAREA DISTRIBUTIEI 32 6.1 Extinderea teritoriala a distributiei 32 6.2 Intensitatea retelei de distrubutie si structura canalelor 32 CONCLUZII 34 BIBLIOGRAFIE 35
CAPITOLUL 1 ANALIZA PIETEI GEANTA DE VOIAGE CU TROLER 1.1 Identificarea pietei Separarea consumatorilor de nonconsumatori 1.2 Caracterizare - Material de calitate -Superioara: poliuretan sau piele ecologica -Medie: bumbac, vascoza si poliester - Capacitate si dimensiune - categorisita in functie de: - durata calatoriei - tipul calatoriei - frecventa calatoriei Cazuri posibile: 1. Tipul calatoriei: business Frecventa: ridicata Durata: pana intr-o saptamana 2. Tipul calatoriei: vacanta Frecventa: redusa Durata: peste o saptamana DOTARI: - Compartimentare variata - 2 roti extensibile din silicon - Sistem de blocare/deblocare cu amprenta si/sau un cod - Maner extensibil prevazut cu 2 butoane: pentru activarea/blocarea rotilor extensibile si pentru auto-follow (impulsionarea rotilor in directia dorita de consumator) - Husa impermeabila - Cip de tracking cu aplicatie mobila ASPECT DESIGN: - Culori: 4 culori standard - negru, visiniu, albastru indigo, kaki Individual (personalizat) - culori personalizate - Print-uri: - Florale - Animatii sau cu tematici - Imbinarea a 2 culori: negru cu albastru indigo, negru cu rosu si kaki cu galben 1.3 Segmentarea pietei - Sex - feminin sau masculin - Varsta- categorii: 5-14 ani 20-60 ani - Educatie - studii: Elevi Adulti cu studii medii Adulti cu studii superioare - Marimea familiei: 1-2 membri 3-4 membri Mai mult de 5 membri - Venit:mediu Mare - Mediu de provenienta: urban Segmentarea dupa avantajele cautate:
- Corneliu Munteanu, Emil Maxim, Constantin Sasu, Stefan Prutianu, Adriana Zait, Adriana Manolica, Tudor Jijie, Adrian Monoranu; Manual MARKETING Principii, Practici, Orizonturi; Editura Sedcom Libris, Iasi, 2011 - Olteanu, Valercia; Cercetari de MARKETING; Editura Fundatiei Romania de maine, Bucuresti, 2000 - https://docs.google.com/ - http://www.lamonza.ro/ - https://www.samsonite.ro
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.