Cuprins 1.MEDIUL INTERN 3 1.1. Terenuri 3 1.2. Cladiri 4 1.3. Echipamente 4 1.4. Personal 4 2.MEDIUL EXTERN 5 2.1. Furnizori de marfuri 6 2.2. Prestatori de servicii 6 2.3. Furnizori de forta de munca 7 2.4. Client 7 2.5. Clientii firmei de servicii 7 2.6. Concurenti 8 2.1. Mediu demongrafic 8 2.2. Mediul economic 9 2.3. Mediul cultural 10 2.4. Mediul tehnologic 11 2.5. Mediul politic 11 2.6. Mediul natural 12 Elaborarea unor concluzii si propuneri asupra activitatii companiei 13 Bibliografie 14
Mediu de marketing al Companiei Nationale de Transporturi Aeriene A Romaniei Antent Analiza mediului de marketing pt Compania Aeriana Tarom , reprezinta analiza fiecarei ramuri interne sau externe pentru a realize o analiza completa a modului in care mediul intern si extern ii influenteaza activitatea. Obiectivele acestei lucrari sunt: o Mediul de marketing al companiei Tarom: - Mediu intern - Mediu extern: - Micromediu - Macromediu o Elaborarea unor concluzii si propuneri asupra activitatii companiei Cuvinte cheie; analiza interna, analiza externa, Tarom. 1.MEDIUL INTERN Mediul intern este reprezentata de elementele ce exprima resursele sale (material, financiare, umane). Resursele material si financiare se refera la dotarile palpabile (cladiri, echipamente, tehnologii, infrastructura) , terenuri , resurse natural si disponibilitatile banesti , iar resursele umane fac referire la personal. 1.1. Terenuri TAROM este Compania Nationala de Transporturi Aeriene a Romaniei, o societate comerciala cu capital majoritar de stat, avand ca obiect principal de activitate transporturi aeriene dupa grafic (transporturi aeriene interne si internationale de calatori, bagaje, marfuri si posta prin curse regulate si charter). Capitalul social al Companiei TAROM se imparte dupa astfel: o 96,97% din actiuni sunt detinute de Statul Roman - prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii; o 1,59% de Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti; o 1,35% de ROMATSA R.A; o 0,09% de Societatea de Investitii Financiare "Muntenia"; 1.2. Cladiri Cladirea in care se afla sediul social al Companiei este in orasul Otopeni, Calea Bucurestilor nr. 224F, judetul ILFOV, ROMANIA. Exista doua sedii in Bucuresti si aproximativ 20 in toata tara, iar la nivel international se afla in toate colturile lumii din Arabia Saudita pana in America sau Egipt. 1.3. Echipamente TAROM opereaza in prezent pe zborurile externe si interne cu o flota compusa din 23 aeronave. ( 1 x B737- 800, 4x B737- 700, 4x B737- 300, 4 x A318-111, 7 x ATR 42-500, 2 x ATR 72-500, 1 x AIRBUS A310-325 ) 1.4. Personal In anul 2005 au participat la cursurile Centrului de Pregatire Profesionala TAROM, cat si la cursurile externe un numar de 1718 angajati din urmatoarele Directii si Departamente: o Directia Operatiuni Zbor: 222 piloti;266 insotitori bord;6 dispeceri navigatie; o Departamentul Control Operatiuni: 23 angajati; o Directia Tehnica: 622 angajati; o Departamentul Operatiuni Sol: 258 angajati Structura de personal a companiei TAROM, mai exact categoriile de personal specifice activitii de transport aerian: o Piloti o Insoitori Zbor o Personal Tehnic de Intreinere si Reparatii o Personal Operatiuni Sol o Personal Vanzari si Ticketing o Functionari o Administrativ o IT o Financiar Consiliul de administratie Consiliul de administratie al companiei TAROM este format din : o Dan Pascariu - Presedinte o Valentin Macec - Vicepresedinte o Ciprian Ladunca - Membru o Marius Ghenea - Membru o Dumitru Prunariu - Membru.
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.