Mediu de Marketing pentru TAROM

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 3689
Mărime: 126.69KB (arhivat)
Publicat de: Octav Oancea
Puncte necesare: 9
Universitatea Romană - Americană Bucuresti Facultatea Economia Turismului Intern şi Internaţional

Cuprins

  1. Cuprins
  2. 1.MEDIUL INTERN 3
  3. 1.1. Terenuri 3
  4. 1.2. Clădiri 4
  5. 1.3. Echipamente 4
  6. 1.4. Personal 4
  7. 2.MEDIUL EXTERN 5
  8. 2.1. Furnizori de mărfuri 6
  9. 2.2. Prestatori de servicii 6
  10. 2.3. Furnizori de forţă de muncă 7
  11. 2.4. Client 7
  12. 2.5. Clienţii firmei de servicii 7
  13. 2.6. Concurenţi 8
  14. 2.1. Mediu demongrafic 8
  15. 2.2. Mediul economic 9
  16. 2.3. Mediul cultural 10
  17. 2.4. Mediul tehnologic 11
  18. 2.5. Mediul politic 11
  19. 2.6. Mediul natural 12
  20. Elaborarea unor concluzii şi propuneri asupra activităţii companiei 13
  21. Bibliografie 14

Extras din proiect

Mediu de marketing al Companiei Naţionale de Transporturi Aeriene A României

Antent

Analiza mediului de marketing pt Compania Aeriană Tarom , reprezintă analiza fiecărei ramuri interne sau externe pentru a realize o analiza completă a modului în care mediul intern şi extern îi influenţează activitatea.

Obiectivele acestei lucrări sunt:

• Mediul de marketing al companiei Tarom:

- Mediu intern

- Mediu extern:

- Micromediu

- Macromediu

• Elaborarea unor concluzii şi propuneri asupra activităţii companiei

Cuvinte cheie; analiza internă, analiza externă, Tarom.

1.MEDIUL INTERN

Mediul intern este reprezentata de elementele ce exprimă resursele sale (material, financiare, umane).

Resursele material şi financiare se referă la dotările palpabile (clădiri, echipamente, tehnologii, infrastructură) , terenuri , resurse natural şi disponibilităţile băneşti , iar resursele umane fac referire la personal.

1.1. Terenuri

TAROM este Compania Naţională de Transporturi Aeriene a României, o societate comercială cu capital majoritar de stat, având ca obiect principal de activitate transporturi aeriene după grafic (transporturi aeriene interne şi internaţionale de călători, bagaje, mărfuri şi poşta prin curse regulate şi charter).

Capitalul social al Companiei TAROM se împarte după astfel:

• 96,97% din acţiuni sunt deţinute de Statul Român - prin Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii;

• 1,59% de Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşţi;

• 1,35% de ROMATSA R.A;

• 0,09% de Societatea de Investiţii Financiare "Muntenia";

1.2. Clădiri

Clădirea în care se află sediul social al Companiei este în oraşul Otopeni, Calea Bucureştilor nr. 224F, judeţul ILFOV, ROMÂNIA.

Există două sedii în Bucuresti şi aproximativ 20 în toată ţara, iar la nivel internaţional se afla în toate colţurile lumii din Arabia Saudită până în America sau Egipt.

1.3. Echipamente

TAROM operează în prezent pe zborurile externe şi interne cu o flotă compusă din 23 aeronave. ( 1 x B737- 800, 4x B737- 700, 4x B737- 300, 4 x A318-111, 7 x ATR 42-500, 2 x ATR 72-500, 1 x AIRBUS A310-325 )

1.4. Personal

În anul 2005 au participat la cursurile Centrului de Pregătire Profesională TAROM, cât şi la cursurile externe un număr de 1718 angajaţi din următoarele Direcţii şi Departamente:

• Direcţia Operaţiuni Zbor: 222 piloţi;266 însoţitori bord;6 dispeceri navigaţie;

• Departamentul Control Operaţiuni: 23 angajaţi;

• Direcţia Tehnică: 622 angajaţi;

• Departamentul Operaţiuni Sol: 258 angajaţi

Structura de personal a companiei TAROM, mai exact categoriile de personal specifice activitii de transport aerian:

• Piloţi

• Însoitori Zbor

• Personal Tehnic de Întreinere şi Reparaţii

• Personal Operaţiuni Sol

• Personal Vânzări şi Ticketing

• Funcţionari

• Administrativ

• IŢ

• Financiar

Consiliul de administraţie

Consiliul de administraţie al companiei TAROM este format din :

• Dan Pascariu - Preşedinte

• Valentin Macec - Vicepreşedinte

• Ciprian Lăduncă - Membru

• Marius Ghenea - Membru

• Dumitru Prunariu - Membru.

Preview document

Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 1
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 2
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 3
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 4
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 5
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 6
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 7
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 8
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 9
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 10
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 11
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 12
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 13
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 14
Mediu de Marketing pentru TAROM - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Mediu de Marketing pentru TAROM.docx

Alții au mai descărcat și

Plan de marketing internațional - ciocolata Poiana

1. Prezentrea produsului și a țării a. Prezentarea succintă a produsului Povestea mărcii Poiana a început în 1899, când în Braşov se năştea...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Relația dintre logistică și resursele umane

I – Continutul si importanta functiunii de resurse umane pentru activitatea unei organizatii 1. Resursele umane - introducere 1.1. Rolul...

Bune practici de marketing Qatar și Tarom

Prezentarea companie Qatar Airways Compania Aeriană Qatar Q.C.S.C. (Arabic: ةيرطقلا,Qatariyah), funcţionând sub numele de Qatar Airways, este...

Marketingul Serviciilor - Compania Tarom

CAPITOLUL I DENUMIREA SI OBIECTUL DE ACTIVITATE AL FIRMEI "TAROM" Compania TAROM –Transporturi Aeriene Romane- a fost infiintata la 18...

Bune practici de marketing Virgin Airline -Tarom

Virgin America este o companie aeriana low-cost, cu sediul principal in Burlingame, California, si face parte din Virgin Group. Cea mai...

Ai nevoie de altceva?