Cuprins
- I.Mediul intern
- II. Mediul extern
- 2.1 Micromediul
- 2.2 Macromediul
Extras din proiect
I. Mediul intern
Adresa: Str. Toma Caragiu nr. 3, sector 3, BUCURESTI
Numar de inmatriculare la Registrul Comertului: J40 /28507 /1994
Telefon: 0726114941
Inregistrat in data de 28 decembrie 1994.
Resursele umane
Sunt compuse din ansamblurile salariaţiilor întreprinderii care prezintă caractere diferite din punct de vedere al nivelului de pregătire, specializării, postului ocupat, vârstei,sexului .
Numar de salariati: 4: 1 de sex masculin, 3 de sex feminin. Doua persoane cu studii superioare si doua persoane cu studii medii.
Obiectul de activitate
Agentia SC La Piovra Turista SRL este o agentie de turism “detailista” ceea ce inseamna ca este intermediara care vine in contact direct cu clientela potentiala, oferindu-i informatii asupra ofertei disponibile. De asemenea este autorizata sa vanda produsele turistice la preturi dinainte stabilite.
Agentia în momentul recrutării personalului a avut criterii care variază în funcţie de pozitia care urmează să fie ocupată. Astfel s-a ţinut seamă de instruirea şi studiile făcute, vârsta şi domiciliul persoanei ce solicită angajarea, şi nu în ultimul rând experienta în domeniu.
Resursele materiale
Ansamblul materiilor prime, materialelor, care împreuna cu utilajele, clădirile prezintă anumiti parametri dimensionali, funcţionali, economici.
Resursele materiale ale unei agentii de turism sunt formate din spatiile de desfacere şi dotările aferente.
Sediul agenţiei de turism este in Bucureşti.
Amplasarea spatiilor comerciale este ultracentrală, în stare foarte buna de funcţionare. Aria spaţiilor comerciale 21 m² si 17 m² in Bucureşti oferă posibilitatea desfăşurării activităţii în condiţii foarte bune. Echipamentele din dotare constau în: telefon, calculatoare, copiator, telefoane mobile, fax modern, acces la internet, e-mail.
Resursele financiare
Sunt disponibilitati bănesti aflate la dispozitia firmeii.
Agentia La Piovra Turista a fost înfiintata cu un capital de numai 1000 lei, valoarea băneasca . Agentia obţine un profit satisfăcător, lucrează atât cu numerar cât şi cu cărti de credit, încercând să stabilească legături cu câti mai mulţi colaboratori atât în tară cât şi în străinătate . Sunt acceptate şi plăţile prin bancă.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Mediul de Marketing - Agentia de Turism La Piovra Turista.doc