Mediul de Marketing al Firmei Nestle - Timisoara

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap.1.Scurta prezentare a firmei p3
Cap.2.Mediul de marketing al firmei
Cap.2.1Mediul intern al firmei p5
Cap.2.2Mediul extern al firmei
Cap.2.2.1micromediul firmei , p6
Cap.2.2.2 macromediul firmei p9
Cap.3.Analiza SWOT p9
Concluzii p11
Biblografie


Extras din proiect Cum descarc?

Scurta prezentare a firmei
Nestle, de-a lungul dezvoltarii sale istorice, de la o afacere de dimensiuni mici pana la a fi liderul mondial pe piata produselor alimentare, a demonstrat o mare capacitate de a se adapta la mediul extern intr-o continua schimbare, fara a-si pierde insa principiile fundamentale si valorile de baza, atat de importante pentru succesul pe termen lung. 
Sub motto-ul "Good Food, Good Life", Nestle ofera consumatorilor din toata lumea: 
- Marci de calitate si produse insotite de Sigiliul de Calitate Nestle, care este vizibil pe orice ambalaj si reprezinta un privilegiu foarte important al consumatorului - dreptul la cea mai buna calitate
- Hrana ce le satisface nevoia zilnica de a duce o viata sanatoasa si activa 
- Inovatie la nivelul produselor alimentare, ce duce la o bunastare totala, gratie cercetarii si dezvoltarii
- Un excelent raport calitate - beneficiu - pret
- Prezenta produselor - wherever, whenever and however ("oriunde, oricand, oricum");
- Produse ce ne satisfac gusturile locale, dar care se ridica la standarde globale
- Beneficii sociale prin participarea la activitati si sponsorizari locale
La inceput 
In 1866, in Vevey, Elvetia, Henri Nestle, un farmacist experimentat, a creat in premiera un produs alimentar pentru sugari bazat pe cereale si lapte, pe care l-a numit Farine Lactee Nestle. 
Intr-o zi, un prieten a venit la el cu un bebelus ce fusese nascut prematur cu o luna. Deoarece nu tolera nici un fel de mancare, medicii din localitate nu i-au dat sanse de supravietuire bebelusului. Henri Nestle a hranit bebelusul cu laptele sau cu cereale si acesta a supravietuit. In cativa ani noul produs s-a extins datorita cererii din aproape toata Europa. 
Henri Nestle si-a denumit compania Societe Farine Lactee Henri Nestle si a folosit numele sau drept logo, nume care in limba germana inseamna " cuibusor ", precum si emblema familiei sale - un cuib de pasari in care mama isi hraneste puiul. Acest simbol al familiei protectoare continua sa fie folosit de catre Companie pentru a evoca siguranta, afectiune, natura si hrana. 
Intre timp, Compania Anglo-Elvetiana de Lapte Condensat, fondata in 1866 de catre fratii americani Charles si George Page, a deschis la Cham, Elvetia, prima fabrica de lapte condensat indulcit din Europa, producand primul lapte condensat, Milkmaid, si intrand in competitie cu Farine Lactee Nestle. Activitatea a continuat pana in 1905, cand cele doua companii au fuzionat sub numele "Nestle and Anglo-Swiss Condensed Milk Co." 
Nestle a facut primul pas in industria ciocolatei cu lapte in 1905. Afacerea cu ciocolata s-a dezvoltat prin achizitia, in 1929, a grupului elvetian producator de ciocolata Peter, Cailler & Kohler. 
In 1938, la 8 ani dupa ce a fost contactat de catre Institutul Brazilian al Cafelei pentru a gasi si alte moduri de folosire a cafelei si a reduce astfel uriasul surplus al Braziliei, Nestle a introdus pe piata NESCAFE(R), prima cafea instant sub forma de pudra din lume. NESCAFE(R) a fost ulterior raspandita in toata lumea de catre armata americana, in timpul celui de-al doilea razboi mondial. 
In 1947 Nestle a fuzionat cu Alimentana S.A., producator de supe deshidratate si cuburi, sosuri si condimente inventate de Julius Maggi.
Astfel, compania Nestle si-a implementat cu succes principiile sale operationale:
- Produse alimentare de cea mai inalta calitate oferite consumatorilor ; 
- Folosirea celei mai performante tehnologii si a cunostintelor acumulate in productia de produse alimentare; 
- Promovarea furnizorilor locali de materii prime; 
- Respectarea celor mai inalte standarde de calitate; 
- Folosirea cercetarii, tehnologiei, calitatii si igienei generale in procesarea alimentelor.
Nestle se angajeaza sa respecte urmatoarele Principii de Conduita in Afaceri in toate tarile, tinand cont de legislatia locala, practicile culturale si religioase:
- Obiectivul de afaceri Nestle este sa produca si sa vanda produsele Companiei astfel incat sa creeze valori ce pot fi sustinute pe termen lung pentru actionari, angajati, consumatori si parteneri de afaceri. 
- Nestle nu favorizeaza profitul pe termen scurt in defavoarea dezvoltarii cu succes a afacerilor pe termen lung. 
- Nestle recunoaste interesul sincer si legitim al consumatorilor fata de comportamentul, convingerile si actiunile Companiei aflate in spatele marcilor in care ei au incredere, si de asemenea faptul ca si Compania nu ar putea exista fara consumatorii sai. 
- Nestle este de parere ca, in general, legislatia este cea mai eficienta metoda de protectie a comportamentului responsabil, desi, in anumite domenii, instructiuni suplimentare, sub forma de principii voluntare de afaceri, sunt binevenite pentru a ne asigura ca organizatia noastra opereaza dupa cele mai inalte standarde. 
- Nestle este constienta de faptul ca succesul unei companii este o imagine a profesionalismului, a comportamentului si a atitudinii responsabile a managementului si a angajatilor. Prin urmare, recrutarea personalului adecvat, instruirea permanenta a acestuia si dezvoltarea continua sunt cruciale. 
- Nestle continua sa-si mentina angajamentul de a respecta legislatia aplicabila in tarile in care este prezenta. 
In noul mileniu, Nestle este liderul incontestabil in industria alimentara, fiind prezent in 84 de tari, avand 456 de fabrici si un numar de 283.000 de angajati.
Mediul de marketing al firmei Nestle;mediul intern
Mediul de marketing al organizatiei trebuie privit ca un ansamblu al subiectilor, fortelor si conditiilor interne si externe in interiorul si sub actiunea carora managerul stabileste si mentine relatiile cu clientii. El constituie premiza si cadrul ce asigura elaborarea celei mai adecvate strategii de marketing tinand seama atat de forta cat si de slabiciunile intreprinderii, atat de punctele tari cat si de cele slabe. Mediul general de marketing are doua componente: mediul intern si mediul extern, caracterizate prin elemente specifice si modalitati proprii de actiune in cadrul organizatie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mediul de Marketing al Firmei Nestle - Timisoara.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!