Mediul de Marketing al Firmei SC Favior & Vidra SA Orastie

Extras din proiect Cum descarc?

Capacitatea pietei poate fi exprimata prin intermediul dimensiunilor ofertei,
ale cererii on ale tranzactiilor de piata ( vanzarilor). La aceste dimensiuni se vor raporta activitatile de piala ale intreprinderii pentru a-si stabili pozitia sa in cadrul pietei, respectiv cota sa de piata. Capacitatea pietei poate fi apreciata de asemenea, dupa numarul consumatorilor ( utilizatori) ai produsului, respectiv, numarul de clienti ai intreprinderii. Capacitatea pietei poate fi privita din unghiuri diferite, recurgandu!se, pentru exprimarea ei la mai multi indicatori si anume: Capacitatea pietei efective, care este influentata de:
a) Amploarea tranzactiilor de piata; care depinde in primul rand de volumul producsiei de marfuri si al prestarilor de servici, de varietatea si calitatea lor. Volumul tranzactiilor poate fi sub forma relizarilor de marfuri din reteaua comerciala.El se refera, se intelege, La dimensiuni ale pietei din perioada trecuta.
b) Numarul cumparatorilor ( consumatorilor sau utilizatorilor)
La produsele, la care consumul reprezinta diferentieri de la o persoana la alta, ale firmei SC FAVIOR & VIDRA SA ORAST1E, se poate folosi respectivuL populasiei (din Romania) pentru a calcuba capacitatea efectiva pietei. La produsele care se adreseaza unor anumiti cumparatori in functie de gama de produse se poate utiliza numarul societatilor care au acelasi profit sau care utilizeaza aceeasi gama de produse.

B) Cercetarea dinamicii pietei.
Piata intreprinderii este dinamica, in timp evolueaza dimensiunibe, se modifica structurile interioare, se schimba fizionomia pietei.
Aflata in anumite raporturi, atat cu piata locala cat sicu piasa anumitor produse, piata intreprinderii, in dinamica sa, va fi marcata in mod decisiv de tendinta acestora.

C) Florescu -- Marketing, Ed. Marketer, Bucure~ti, 1992, pagina.74,191 -193
a) Raporturi de piata:
Raportul produselor firmei SC FAVI OR & VIDRA SA ORASTIE piata sunt de tipul:
- raportul piata a produsului - piata globala
- raportul piata produsului - piata celorlalte produse siin cazul acestuia
avein de-a face cu raportul de concurenta, diputandu-siaceeasieonsumatori
sivizand satisfacerea acelorasi nevoi de consum.
b) Factori pietei produsului.
Produsele firmei SC FAVI OR & VIDRA SA ORASTJE se adreseaza unor nevoii secundare si, ca urmare, piata va fi restransa, mai concentrata sitotodata mai elastica. Preturile acestor produse sunt rezonabile in comparasie cu alte produse (uncle avand un nivel calitativ mai mare), dar exista siproduse mai ieftine simai slabe din punct de vedere calitativ care se adreseaza masei largi de consumatori care sunt mutt mai accesibile ca urmare a scaderii puterii de cumparare a populatiei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mediul de Marketing al Firmei SC Favior & Vidra SA Orastie.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!