Mediul Extern al Firmei Metro Cash and Carry

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 23 în total
Mărime: 651.14KB (arhivat)
Publicat de: Decebal-Alex Miron
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

Mediul extern-din punct de vedere teoretic

Prezentarea firme

Componentele mediului extern

Conceptul de mediu extern reprezinta ansamblul de factori ce alcatuiesc o structura complexa,eterogena,de natura economica,culturala,sociala,juridica,politica,demografica,ecologica etc.

Mediul extern este alcatuit dintr-o retea de variabile exogene carora intreprinderea le opune propriile sale resurse umane,materiale si financiare.

Componentele mediului extern sunt intr-o continua miscare cu consecinte asupra fizionomiei ansamblului cat si asupra raporturilor relatiilor dintre componentele sale.

Evolutia firmei METRO Cash&Carry este marcata, in prezent, de amplificarea interdependentelor cu mediul in care isi desfasoara activitatea;expresia acestei evolutii o reprezinta accentuarea caracterului deschis al organizatiei concepute ca sistem, reflectat atat pe planul “intrarilor”,factori de productie si informatii,cat si pe cel al “iesirilor”,bunuri materiale, infor-matii si servicii,prin care se integreaza in mediul ambient national si international si care cunoaste o varietate si intensitate cu mult sporite fata de perioada anterioara. Luarea in considerare a evolutiilor mediului ambiant reprezinta o conditie fundamentala a satisfacerii, cantitative si calitative, a unei anumite categorii de trebuinte, conducand la elaborarea unor strategii si politici realiste.

Un alt element ce trebuie reliefat in acest context este legat de asigurarea resurselor umane,materiale,financiare si informationale de care organizatia are nevoie pentru functionarea si dezvoltarea sa nu fie posibila, cantitativ si calitativ, fara luarea in considerare a factorilor de mediu.

Evolutiile factorilor de mediu constituie o importanta premisa atat pentru asigurarea unor subsisteme organizatorice si informationale eficace, cat si pentru adoptarea si aplicarea de decizii si actiuni care sa reflecte necesitatile si oportunitatile prezente si de perspectiva ale mediului ambiant.

Este cea mai moderna forma de comert en-gros, cu plata la ridicarea marfii .

Aduce marci de prestigiu in toate domeniile, servicii profesionale si cele mai competitive si actuale produse

METRO Cash & Carry isi distribuie rapid produsele catre mai mult de 880.000 clienti inregistrati si ofera posibilitatea promovarii de articole prin propriile campanii publicitare.

Conținut arhivă zip

  • Mediul Extern al Firmei Metro Cash and Carry.ppt

Ai nevoie de altceva?