Merchandising - Kraft Foods

Extras din proiect Cum descarc?

“Piata ciocolatei din Romania este una dinamica si complexa, cu peste 10 marci promovate si mai mult de 200 de sortimente diferite de produse din ciocolata. In calitatea noastra de lider de piata, avem responsabilitatea de a fi promotori ai inovatiei si calitatii. Datorita contactelor noastre permanente cu consumatorii, intelegerii nevoilor si asteptarilor acestora si traditiei noastre de „expert in ciocolata” de peste 100 de ani, am dezvoltat Poiana si mai mult, pentru ca aceasta marca sa devina prima optiune de cumparare a tuturor consumatorilor”, declara Peter Mueller, Managing Director Kraft Foods Romania.
Kraft Foods Romania este a doua mare companie de produse alimentare din lume. De peste 100 de ani suntem angajati sa ajutam oamenii din intreaga lume sa se hraneasca si sa traiasca mai bine. De milioane de ori pe zi, in peste 155 de tari, consumatorii nostri au acces la marcile lor Kraft favorite: marcile de branzeturi si alimente semi-preparate Kraft, cafeaua Jacobs, Gevalia si Maxwell House, preparatele din carne Oscar Mayer, pizza DiGiorno, biscuitii Oreo, biscuitii sarati si cartofii prajiti Ritz Wheat Thins, marca de crema de branza Philadelphia, ciocolata Milka si Côte d’Or, cerealele Honey Bunches of Oat, sosurile pentru salata Good Seasons si bauturile racoritoare Tang si Capri Sun.
Kraft Foods Romania, lider pe piata ciocolatei din Romania, prezinta consumatorilor noua ciocolata Poiana, imbinarea perfecta dintre lapte si cacao. Noua Poiana le ofera consumatorilor o noua reteta de o calitate mai buna, cu un nou design al ambalajului, mentinand acelasi pret si gramaj.
Locul 1 in Top Afaceri Romania , judetul BRASOV, domeniul 15:Industria alimentara si a bauturilor
Locul 1 in Top Profit Romania , judetul BRASOV, domeniul 15:Industria alimentara si a bauturilor
Firma in Top 100 Afaceri Romania Intreprinderi Mari
Firma in Top 100 Profit Romania Intreprinderi Mari
Poiana le ofera consumatorilor o gama larga de sortimente: ciocolata alba, ciocolata cu lapte sau amaruie, ciocolata cu diferite ingrediente (alune, stafide, arahide) sau creme (cappuccino, caramel, iaurt, capsuni, brandy, rom, piersici, cirese). Acest portofoliu extins al marcii Poiana reprezinta un pilon puternic al vanzarilor Kraft si genereaza o cota de piata importanta, Poiana fiind cea mai puternica marca de ciocolata


Fisiere în arhivă (1):

  • Merchandising - Kraft Foods.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!