Merchandising - Kraft Foods

Proiect
8/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 25 în total
Cuvinte : 1418
Mărime: 408.67KB (arhivat)
Publicat de: Mioara Bălan
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

“Piata ciocolatei din Romania este una dinamica si complexa, cu peste 10 marci promovate si mai mult de 200 de sortimente diferite de produse din ciocolata. In calitatea noastra de lider de piata, avem responsabilitatea de a fi promotori ai inovatiei si calitatii. Datorita contactelor noastre permanente cu consumatorii, intelegerii nevoilor si asteptarilor acestora si traditiei noastre de „expert in ciocolata” de peste 100 de ani, am dezvoltat Poiana si mai mult, pentru ca aceasta marca sa devina prima optiune de cumparare a tuturor consumatorilor”, declara Peter Mueller, Managing Director Kraft Foods Romania.

Kraft Foods Romania este a doua mare companie de produse alimentare din lume. De peste 100 de ani suntem angajati sa ajutam oamenii din intreaga lume sa se hraneasca si sa traiasca mai bine. De milioane de ori pe zi, in peste 155 de tari, consumatorii nostri au acces la marcile lor Kraft favorite: marcile de branzeturi si alimente semi-preparate Kraft, cafeaua Jacobs, Gevalia si Maxwell House, preparatele din carne Oscar Mayer, pizza DiGiorno, biscuitii Oreo, biscuitii sarati si cartofii prajiti Ritz Wheat Thins, marca de crema de branza Philadelphia, ciocolata Milka si Côte d’Or, cerealele Honey Bunches of Oat, sosurile pentru salata Good Seasons si bauturile racoritoare Tang si Capri Sun.

Kraft Foods Romania, lider pe piata ciocolatei din Romania, prezinta consumatorilor noua ciocolata Poiana, imbinarea perfecta dintre lapte si cacao. Noua Poiana le ofera consumatorilor o noua reteta de o calitate mai buna, cu un nou design al ambalajului, mentinand acelasi pret si gramaj.

Locul 1 in Top Afaceri Romania , judetul BRASOV, domeniul 15:Industria alimentara si a bauturilor

Locul 1 in Top Profit Romania , judetul BRASOV, domeniul 15:Industria alimentara si a bauturilor

Firma in Top 100 Afaceri Romania Intreprinderi Mari

Firma in Top 100 Profit Romania Intreprinderi Mari

Poiana le ofera consumatorilor o gama larga de sortimente: ciocolata alba, ciocolata cu lapte sau amaruie, ciocolata cu diferite ingrediente (alune, stafide, arahide) sau creme (cappuccino, caramel, iaurt, capsuni, brandy, rom, piersici, cirese). Acest portofoliu extins al marcii Poiana reprezinta un pilon puternic al vanzarilor Kraft si genereaza o cota de piata importanta, Poiana fiind cea mai puternica marca de ciocolata

Preview document

Merchandising - Kraft Foods - Pagina 1
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 2
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 3
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 4
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 5
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 6
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 7
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 8
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 9
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 10
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 11
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 12
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 13
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 14
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 15
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 16
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 17
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 18
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 19
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 20
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 21
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 22
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 23
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 24
Merchandising - Kraft Foods - Pagina 25

Conținut arhivă zip

  • Merchandising - Kraft Foods.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect biscuiți

Introducere : Biscuitii fac parte din categoria produselor de panificatie adaugate chimic. La început considerati adevarate delicatese , erau...

Cercetare de Marketing

1. Context general Compania Kraft Foods Romania (fosta Kraft Jacobs Suchard), apartinand gigantului american Phillip Morris, reprezinta una dintre...

Biskrem

Analiza pietei Grupul Ulker este cunoscut în special pentru dulciurile produse, domeniu în care traditia de durata determina o încredere solida în...

Analiza Pieței Produsului Biscuiți

În limba italiana Biscotti se traduce „ceva copt de doua ori”. Cuvântul biscotto deriva de la termenii bis (de doua ori)si cotto (copt). Alte tari...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Cercetări de marketing - piața cafelei

Piata cafelei din Romania inregistreaza un consum de trei ori mai mic decat in alte tari din Europa. Cauza principala o reprezinta nivelul actual...

Te-ar putea interesa și

Punerea în valoare a produselor la locul vânzării în magazinele Cash and Carry - SC Selgros Cash and Carry SRL

INTRODUCERE În economia contemporană, supusă deopotrivă cerinţelor şi constrângerilor legilor pieţei, caracterizată de un pronunţat dinamism şi...

Merchandising

Introducere În lucrarea de faţă sunt evidenţiate noţiunea de merchandising în ansamblul ei precum şi principiile, instrumentele şi tehnicile...

Zaharul și Produsele Zaharoase

Argument Cuvântul zahar îsi are originea din termenul sanscrit sukura, de unde în limba araba a devenit sukhar, iar mai târziu zahar...

Lansarea Propriu-zisă a Produsului

I. Alegerea strategiei de acoperire a pieţei 1. Acoperirea geografică Noul baton de ciocolată al firmei Kraft Foods, SnackIT, va fi distribuit la...

Piața Ciocolatei

INTRODUCERE Prezenta lucrare este structurată în 3 capitole. În primul capitol avem o scurtă prezentare a pieței produselor.Am abordat noțiunea...

Ai nevoie de altceva?