Merchandising Magazin

Extras din proiect Cum descarc?

Suprafata de vanzare a unui magazin amplasat la nivelul solului este de 3200 mp. Randamentul mediu global al vanzarilor in anul 2006 a fost de 22000 RON/mp. Produsele oferite fac parte din urmatoare grupe sortimentale: alimentare, confectii, bazar, cosmetica, igiena si intretinere, electronice/audio-video. 
Ponderea din incasari realizata in anul anterior de fiecare din cele cinci raioane este:
Raioane Procentaj incasari Suprafata ocupata
Alimentar 38% 50%
Confectii-incaltaminte 18% 15%
Bazar 9% 5%
Igiena, cosmetica, intretinere 11% 5%
Electronice/audio-video 24% 25%
Total 100% 100%
Pentru reorganizarea suprafetei de vanzare a magazinului criteriul ales il reprezinta vanzarile din anul anterior.
Avand in vedere acest criteriu se va realiza schita magazinului, respectand uramtoarele reguli:
o Culoar intre raioane - 3 m
o Culoar intre rafturi 1,5 m
o Culoar intre casele de marcat - 1 m
o Latime gondole - 1 m
o Latime gondola la perete - 0,5 m
o Capete de gondole - patrate, dreptunghiulare sau circulare
o In interiorul magazinului exista atat zone calde, care au un potential al vanzarilor foarte ridicat si zone reci care au un potential mai scazut. Din acest punct de vedere trebuie evitata amplasarea produselor greu vandabile in zonele reci si a produselor usor vandabile in zonele calde ale magazinului.
Descrierea generala a magazinului
1. Denumirea magazinului
Primul obiectiv pe care echipa de organizare l-a avut de indeplinit a fost personalizarea magazinului. Pentru a putea lucra la reorganizarea lui acesta trebuia sa prinda viata, sa aiba o identitate.
In urma unui studiu de piata echipa noastra a hotarat alegerea unui nume simplu, sugestiv si usor de retinut.
Denumire magazin: Green Market
Slogan: Totul intr-un singur loc
Mascota: 
Motivatia alegerii 
- am ales numele Green Market deoarece verdele este prin excelenta, culoarea vietii, a regenerarii si a vindecarii, a multumirii si a concilierii contrariilor. Culoarea verde induce stari de calm profund, liniste, buna dispozitie si flexibilitate in gandire;
- prin sloganul Totul intr-un singur loc se incearca sa se sugereze clientilor faptul ca magazinul Green Market ofera o gama larga de produse menite sa satisfaca cerintele tuturor categoriilor de clienti, de la cei cu venituri reduse si medii pana la cei cu venituri ridicate;
- am ales ca mascota o broscuta vesela de culoare verde, asociata cu numele magazinului, sugerand optimism si buna dispozitie, cu scopul de a-i induce clientului aceleasi stari.


Fisiere in arhiva (1):

  • Merchandising Magazin.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!