Merchandising Magazin

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 55 în total
Cuvinte : 6634
Mărime: 165.89KB (arhivat)
Publicat de: Petru Cosma
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Tatarusanu Maria

Extras din proiect

Suprafaţa de vânzare a unui magazin amplasat la nivelul solului este de 3200 mp. Randamentul mediu global al vânzărilor în anul 2006 a fost de 22000 RON/mp. Produsele oferite fac parte din următoare grupe sortimentale: alimentare, confecţii, bazar, cosmetică, igienă şi întreţinere, electronice/audio-video.

Ponderea din încasări realizată în anul anterior de fiecare din cele cinci raioane este:

Raioane Procentaj încasări Suprafată ocupată

Alimentar 38% 50%

Confecţii-încălţăminte 18% 15%

Bazar 9% 5%

Igienă, cosmetică, întreţinere 11% 5%

Electronice/audio-video 24% 25%

Total 100% 100%

Pentru reorganizarea suprafeţei de vânzare a magazinului criteriul ales îl reprezintă vânzarile din anul anterior.

Având în vedere acest criteriu se va realiza schiţa magazinului, respectând uramtoarele reguli:

• Culoar între raioane – 3 m

• Culoar între rafturi 1,5 m

• Culoar între casele de marcat – 1 m

• Lăţime gondole – 1 m

• Lăţime gondolă la perete – 0,5 m

• Capete de gondole – pătrate, dreptunghiulare sau circulare

• În interiorul magazinului există atât zone calde, care au un potenţial al vânzărilor foarte ridicat şi zone reci care au un potenţial mai scăzut. Din acest punct de vedere trebuie evitată amplasarea produselor greu vandabile în zonele reci şi a produselor uşor vandabile în zonele calde ale magazinului.

Descrierea generală a magazinului

1. Denumirea magazinului

Primul obiectiv pe care echipa de organizare l-a avut de îndeplinit a fost personalizarea magazinului. Pentru a putea lucra la reorganizarea lui acesta trebuia să prindă viaţă, să aibă o identitate.

În urma unui studiu de piaţă echipa noastră a hotarat alegerea unui nume simplu, sugestiv şi uşor de reţinut.

Denumire magazin: Green Market

Slogan: Totul intr-un singur loc

Mascotă:

Motivaţia alegerii

- am ales numele Green Market deoarece verdele este prin excelenţă, culoarea vieţii, a regenerării şi a vindecării, a mulţumirii şi a concilierii contrariilor. Culoarea verde induce stări de calm profund, linişte, bună dispoziţie şi flexibilitate în gândire;

- prin sloganul Totul intr-un singur loc se încearcă să se sugereze clienţilor faptul că magazinul Green Market oferă o gamă largă de produse menite să satisfacă cerinţele tuturor categoriilor de clienţi, de la cei cu venituri reduse şi medii până la cei cu venituri ridicate;

- am ales ca mascota o broscuţă veselă de culoare verde, asociată cu numele magazinului, sugerând optimism şi bună dispoziţie, cu scopul de a-i induce clientului aceleaşi stări.

Preview document

Merchandising Magazin - Pagina 1
Merchandising Magazin - Pagina 2
Merchandising Magazin - Pagina 3
Merchandising Magazin - Pagina 4
Merchandising Magazin - Pagina 5
Merchandising Magazin - Pagina 6
Merchandising Magazin - Pagina 7
Merchandising Magazin - Pagina 8
Merchandising Magazin - Pagina 9
Merchandising Magazin - Pagina 10
Merchandising Magazin - Pagina 11
Merchandising Magazin - Pagina 12
Merchandising Magazin - Pagina 13
Merchandising Magazin - Pagina 14
Merchandising Magazin - Pagina 15
Merchandising Magazin - Pagina 16
Merchandising Magazin - Pagina 17
Merchandising Magazin - Pagina 18
Merchandising Magazin - Pagina 19
Merchandising Magazin - Pagina 20
Merchandising Magazin - Pagina 21
Merchandising Magazin - Pagina 22
Merchandising Magazin - Pagina 23
Merchandising Magazin - Pagina 24
Merchandising Magazin - Pagina 25
Merchandising Magazin - Pagina 26
Merchandising Magazin - Pagina 27
Merchandising Magazin - Pagina 28
Merchandising Magazin - Pagina 29
Merchandising Magazin - Pagina 30
Merchandising Magazin - Pagina 31
Merchandising Magazin - Pagina 32
Merchandising Magazin - Pagina 33
Merchandising Magazin - Pagina 34
Merchandising Magazin - Pagina 35
Merchandising Magazin - Pagina 36
Merchandising Magazin - Pagina 37
Merchandising Magazin - Pagina 38
Merchandising Magazin - Pagina 39
Merchandising Magazin - Pagina 40
Merchandising Magazin - Pagina 41
Merchandising Magazin - Pagina 42
Merchandising Magazin - Pagina 43
Merchandising Magazin - Pagina 44
Merchandising Magazin - Pagina 45
Merchandising Magazin - Pagina 46
Merchandising Magazin - Pagina 47
Merchandising Magazin - Pagina 48
Merchandising Magazin - Pagina 49
Merchandising Magazin - Pagina 50
Merchandising Magazin - Pagina 51
Merchandising Magazin - Pagina 52
Merchandising Magazin - Pagina 53
Merchandising Magazin - Pagina 54
Merchandising Magazin - Pagina 55

Conținut arhivă zip

  • Merchandising Magazin.doc

Te-ar putea interesa și

Strategii de merchandising în retailul românesc

Istoria comerțului începe în antichitate, când oamenii făceau schimburi de produse sau animale. Acest schimb se numea troc. Mai târziu, pentru a...

Tehnici promoționale la punctul de vânzare

INTRODUCERE Promovarea la punctul de vânzare poate fi privită ca orice efort de a transmite către clienţi idei şi mesaje ţintă şi relevante,...

Punerea în valoare a produselor la locul vânzării în magazinele Cash and Carry - SC Selgros Cash and Carry SRL

INTRODUCERE În economia contemporană, supusă deopotrivă cerinţelor şi constrângerilor legilor pieţei, caracterizată de un pronunţat dinamism şi...

Metode și Tehnici de Vânzare la Real Hypermarket

INTRODUCERE În lucrarea de faţă sunt evidenţiate metodele, instrumentele şi tehnicile de vânzare folosite în hypermarket pentru ca acesta să...

Metode de vânzare practicate în magazinele de tip supermarket - Real Craiova

INTRODUCERE În lucrarea de faţă sunt evidenţiate noţiunea de merchandising în ansamblul ei precum şi metodele, instrumentele şi tehnicile de...

Valorificarea Strategiei de Merchandising. Cazul Magazinului O Carte pentru Fiecare

Introducere Realitatea de marketing implică un tot mai mare angajament în acceptarea provocării unei gândiri creative, progresând prin cunoaştere...

Studiu magazin de proximitate - La Doi Pași

Capitolul 1:Descrierea magazinului 1.1 Denumire și scurt istoric Metro Cash&Carry a lansat oficial,programul “La Doi Pași”,un concept de franciză...

Analiza Magazinului Bucuria - Tehnicile și Metodele de Merchandising la Nivelul Acestui Magazin

Prezentarea generală a magazinului 1.1 Istoria magazinul “Bucuria” a Marca comercială aS.A “Bucuria” este cartea de vizită a Moldovei.Astăzi...

Ai nevoie de altceva?