Merchandising - Supermarket RPD

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 73 în total
Cuvinte : 7043
Mărime: 1.10MB (arhivat)
Publicat de: George Boboc
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Denumire: RPD - REPEDE

Slogan: Timpul tau conteaza…

Logo:

Ideea, a aparut in urma unui proces de intrebari cu privire la calitatea serviciilor si produselor noastre. Cum s-ar putea numi un supermarket care ofera cele mai sanatoase si gustoase alimente, cele mai cautate produse de vestimentatie, cele mai bune aparate electrocasnice, cele mai de calitate produse cosmetice precum si tot ceea ce este nevoie “la casa omului” intr-un timp cat mai scurt? Raspunsul a fost simplu: “RPD” pentru ca: “Timpul tau conteaza…”.

Conceptul aduce succesul deoarece el combina accesul simplu al clientului la produse, dimensiunile generoase ale spatiului, structura clara a gamei de produse si un sortiment cuprinzator la preturi competitive. Intr-un spatiu de vanzari cu suprafata de 3300 mp, clientul gaseste rapid si cu usurinta toate produsele de uz cotidian, de la alimente, trecand prin electrocasnice si pana la imbracaminte- incaltaminte.

Segmentul alimentar reprezinta 35% din totalul vanzarilor supermarketului. In sectorul produselor alimentare un accent deosebit se pune pe calitate si prospetime. Fie ca e vorba de fructe si legume, fie ca e vorba de carne, mezeluri, peste, branzeturi sau gama larga de produse lactate si de panificatie, supermarketul pune zilnic la dispozitia clientilor sai o oferta de marfuri proaspete din toata lumea, precum si din regiune, in functie de anotimp. In fiecare zi se prelucreaza si prepara sute de produse proaspete in fiecare magazin supermarket. Segmentul nealimentar convinge cumparatorii prin concepte inovative de sortimente. Acestia vor gasi tot ce le este necesar pentru nevoile cotidiene, intr-un singur magazin. RPD dispune de o gama larga de produse, un sortiment variat, orientat catre familie la preturi favorabile: calitate la preturi accesibile. Tot pe acest segment se poate gasi o gama larga de produse electronice si electrocasnice, carti si muzica, precum si bunuri de larg consum, articole de sport, jocuri si articole pentru timpul liber, textile si incaltaminte, etc.

Politica Supermarketului este de a satisface toate cerintele si gusturile cumparatorilor nostri prin oferirea unei game variate de produse la cel mai inalt standard de calitate si la cele mai avantajoase preturi intr-un timp cat mai scurt.

- RPD…cumparaturi mai rapide si...mai rapide!

- Magazinul nostru nu va face sa asteptati la randurile interminabile de la casele nefunctionale…

- Angajatii nostri sunt adevarati profesionisti.

Amplasarea supermarketului, in Iasi, Targusor strada Stoicescu, langa Complexul Studentesc, asigura un acces comod catre magazin, pentru orice locuitor al orasului.

Culoarea reprezentativa a magazinului este culoarea VERDE... , care reprezinta, de altfel, culoarea naturii, exprimata prin fertilitate, armonie, prospetime caracteristici ale raionului alimentar din cadrul magazinului REPEDE. Culoarea verde mai corespunde cu latura emotionala, iar in opozitie cu rosu asigura siguranta.

Un alt aspect cu privire la culoarea magazinului ar fi ca aceasta culoare detine o putere de vindecare ca si in practica naturista, dar de asemenea asigura si stabilitate si rezistenta caracteristici de baza ale magazinului REPEDE.

In cele din urma putem adauga faptul ca aceasta culoare este una relaxanta, de aceea clientii nostri,vizitand acest magazin se vor simti ca int-o plimbare usoara si relaxanta.

In interiorul supermarketului am amplasat placute indicatoare, atat pentru grupele de produse cat si pentru alte zone specifice ale magazinului, astfel:

• Birou pentru returnarea produselor:

• Cantarire legume- fructe:

• Cosuri pentru cumparaturi:

• Relatii clienti:

• Transport:

VALORILE SUPERMARKETULUI

SOLIDARITATE

• contribuţia la dezvoltarea economiei locale, reducerea somajului, formarea profesională;

• punerea în practică a unei politici comerciale echitabile dezvoltând împrăştierea valorilor noastre;

• unitate între toţi membrii grupului indiferent de meserie, funcţie sau forma de comerţ.

Preview document

Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 1
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 2
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 3
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 4
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 5
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 6
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 7
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 8
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 9
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 10
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 11
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 12
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 13
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 14
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 15
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 16
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 17
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 18
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 19
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 20
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 21
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 22
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 23
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 24
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 25
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 26
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 27
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 28
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 29
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 30
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 31
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 32
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 33
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 34
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 35
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 36
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 37
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 38
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 39
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 40
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 41
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 42
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 43
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 44
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 45
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 46
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 47
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 48
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 49
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 50
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 51
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 52
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 53
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 54
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 55
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 56
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 57
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 58
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 59
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 60
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 61
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 62
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 63
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 64
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 65
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 66
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 67
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 68
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 69
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 70
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 71
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 72
Merchandising - Supermarket RPD - Pagina 73

Conținut arhivă zip

  • Merchandising - Supermarket RPD.doc

Ai nevoie de altceva?