Metode Avansate de Analiza a Datelor de Marketing

Extras din proiect Cum descarc?

1. Identificarea setului de date
Baza de date in SPSS a fost contruita pe baza unui chestionar care urmareste determinarea comportamentului respondentilor asupra evolutiei in viitor . Cercetarea in cauza a fost realizata folosind tehnica sondajului, utilizand un chestionar administrat pe o platforma online.
Baza de date cuprinde 30 variabile si 87 de cazuri.
2. Prezentarea variabilelor setului de date
Nr. Denumirea variabilei Definirea conceptuala Definrea operationala
1 Grupa
Identificarea grupei din care face parte respondentul Scala nominala
2 Sex
Identificarea sexului respondentilor. Scala nominala
- Femeiesc
- Barbatesc
3 Varsta
Identificarea categoriei de varsta in care se situeaza respondentul. Scala proportionala
- Sub 15 ani
- Intre 15 si 20 ani
- Intre 21 si 25 ani
- Intre 26 si 30 ani
4 Regiune
Identificarea regiunii din care face parte. Scala nominala
- Moldova
- Tara Romaneasca
- Transilvania
5 Perceptie
Identificarea stadiului actual de dezvoltare al cunoasterii in societatea umana. Scala nominala
- S-a descoperit aproape tot ce se putea descoperi, in viitor vor mai fi doar cateva descoperiri minore sau de fond
- Abia de acum incolo stiinta are capacitatea de a incepe sa descopere lucruri cu adevarat uimitoare
- Nu exista lucruri uimitoare, toate sunt obisnuite, doar ca unele dintre ele pot fi percepute ca extraordinare la prima vedere
6 Perceptie
Identificarea modului in care respondentii vad viitorul Scala nominala
7 Importanta
Identificarea prioritatilor respondentilor in urmatorii 5 ani Scala ordinala
- continuarea studiilor
- intemeierea unei familii
- angajare / dezvoltarea unei cariere
- infiintarea propriei afaceri
- exploatarea pasiunilor / timpului liber
- implicarea in actiuni de voluntariat / protectie sociala
8 Comportament
Stabilirea daca respondentii isi fac planuri de viitor sau nu. Scala nominala
- Da
- Nu
9 Comportament
Stabilirea daca respondentii doresc sa profeseze pe viitor Scala nominala
- Da
- Nu
10 Perceptie
Indentificarea parerea respondentilor asupra scaderii importantei nationalitatii in viitor Scala nominala
- Nu
- Nu pot preciza
- Da
11 Comportament Identificarea perspective de viitor a respondentilor Sacala nominala
- Angajat
- Antreprenor
- Liber profesionist
- In continua dezvoltare personala
- In continua dezvoltare profesionala
- Altele
12 Impartirea de puncte
Impartirea a 100 de puncte in functie de timpul si importanta pe care respondentii o
acorda urmatoarelor arii de interes. Scala interval (Scala cu suma constanta)
- familie/prieteni
- dezvoltare personala
- loc de munca/dezvoltare profesionala
- pasiuni/timp liber
13 Preferinta
Determinarea anului in care omul va calatori in spatiu in mod uzual. Scala proportionala
- 2000-2999
- 3000-3999
- 4000-4999
14 Preferinta
Identificarea preferintei respondentului cu privire la resursele enrgetice ce vor fi folosite in momentul epuizarii resurselor energetice bazate pe combustibili fosili. Scala nominala
- Energia electica
- Energia nucleara
- Energia magnetica
- Antimateria
- Nu pot fi epuizate niciodata resursele bazate pe hidrocarburi
- Altele
15 Durata orelor petrecute pe internet Determinarea duratei medie a orelor petrecute pe internet. Scala proportionala


Fisiere in arhiva (1):

  • Metode Avansate de Analiza a Datelor de Marketing.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

Catoiu, I. (coord) - Tratat de cercetari de marketing
Teodorescu, Nicolae (2009), Metode Avansate de Marketing, Suport de curs, Editura ASE, Bucuresti
http://www.psychstat.missouristate.edu/multibook/mlt03.htm


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!