Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 2625
Mărime: 24.41KB (arhivat)
Publicat de: Marcela Achim
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

Analiza oportunitatilor de pomovare

Analiza pietei de comunicare

Populatia totala din aria geografica a acestei piete se imparte in consumatori si nonconsumatori. Consumatorii sunt persoanele care apeleaza in mod regulat la astfel de servicii, sunt informati si par satisfacuti in privinta lor, devenind astfel principalii clienti. Nonconsumatorii pot fi relativi, adica acele persoanele care nu au apelat inca la aceste servicii fie din cauza lipsei informarii, fie deoarece nu au fost stimulati indeajuns pentru a o face, sau nu sunt convinsi de siguranta lor, insa le pot folosi intr-un viitor apropiat, si nonconsumatori absoluti, constand in persoane care nu vor apela niciodata la astfe de pensiuni, fie din cauza situatiei financiare precare, fie datorita faptului ca nu sunt pasionati de calatorii.

Deasemenea, piata turismului mai poate fi segmentata dupa urmatoarele criterii: varsta(in care preponderent consumatoare este clasa mijlocie), venit(sunt interesati de turism in special persoanele cu venit mai ridicat), educatie(de care depinde foarte mult apelul la aceste servicii), ocupatia(in functie de care difera tipul si timpul alocat calatoriilor) si mediul in care locuiesc (rural sau urban)

Analiza oportunitatiilor

Cunoaşterea concurentei joacă un rol hotărâtor în planificarea de marketing. O pensiune trebuie să-şi compare în mod constant produsele, preturile, canalele de distributie şi actiunile de promovare cu cele ale concurentei. Astfel, ea poate identifica avantajele şi dezavantajele pe care le are în lupta cu aceasta, lansând atacuri mai precise asupra concurentei şi apărându-se mai bine de atacurile acesteia.

Pentru a elabora o strategie de marketing eficientă, pensiunea trebuie să studieze atât concurenta, cât şi cererea actuală şi potentială.

Concurentii directi ai pensiunii sunt cei care urmăresc să satisfacă aceleaşi nevoi ale aceloraşi consumatori, oferind produse similare. Proprietarii trebuie, de asemenea, să acorde atentie concurentei potentiale care poate oferi noi mijloace de satisfacere a aceloraşi nevoi.

Cunoaşterea punctelor tari şi slabe ale concurentilor permite proprietarilor să-şi perfectioneze strategia, în aşa fel încât să profite de neputintele acestora şi să evite lupta acolo unde concurentii sunt mai puternici. Cunoaşterea modului de reactie a concurentilor ajută proprietarii să aleagă la momentul oportun mişcările cele mai potrivite.

Pensiunea se bazează pe anumite calităţi constitutive pe care nici una dintre pensiunile concurente nu le prezintă în totalitate. Atuurile pe care mizează sunt cele stabilite de studiile de piaţă şi sunt astfel concepute încât să răspundă nevoilor şi aşteptărilor clienţilor.

Pensiunea oferă o gama variata de servicii pentru toţi clienţii săi. Promisiunile pe care le face nu sunt niciodată încălcate indiferent de situaţie.Mai mult de atât toate preturile sunt negociabile, in anumite condiţii ele putând fi reduse cu pana la 45% din preţul iniţial.

Preview document

Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 1
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 2
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 3
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 4
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 5
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 6
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 7
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 8
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 9
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 10
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 11
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 12
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 13
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 14
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 15
Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii.docx

Te-ar putea interesa și

Studiu de Fezabilitate - SC Eden SRL

I. Părțile scrise 1. Date generale 1.1 Denumirea/Numele solicitantului și date de identificare ale acestuia S.C. EDEN S.R.L. cu sediul social în...

Analiza unei Firme de Servicii - Pensiunea Flamingo

CAP.1 Denumirea şi obiectul de activitate al firmei de servicii Pensiunea Flamingo are sediul în Brasov – str Lungă nr. 75, Jud. Braşov, şi este o...

Strategii de dezvoltare a stațiunii Olănești

INTRODUCERE Turismul de tratament și cură balneo-medicală este o formă specială a turismulu de odihnă care s-a dezvoltat în ultimile decenii odată...

Studiu Privind Modalități de Valorificare a Județului Hunedoara prin Prisma Turismului Rural și a Agroturismului

INTRODUCERE Motivul pentru care am ales această temă , pentru lucrarea de disertaţie este potențialul turistic bogat al zonei ( relieful , clima ,...

Metode Moderne de Promovare a Pensiunilor

Toate cataloagele realizate în tarile europene care au aderat la EUROGÎTES (inclusiv România) prezinta pensiunile turistice si fermele...

Caiet de practică în turism

PENSIUNEA NOEMI Pensiunea Noemi este situata in central istoric al Brasovului, vis-a-vis de Hotelul Aro Sport, in spatele Hotelului Aro Palace so...

Managementul în societatea modernă și dezvoltarea agroturismului

INTRODUCERE Societatea umana se confrunta in ultimul timp cu probleme grave si presante ca saracia, foametea, dorinta de dominatie, explozia...

Proiect privind mărirea capacității și modernizarea pensiunii Colț de Rai din Moroieni

Capitolul 1. CONTINUTUL SI CARACTERISTICILE PROIECTULUI 1.1 Denumirea proiectului Modernizarea pensiunii” Colt de rai” din Moroieni 1.2 Istoric-...

Ai nevoie de altceva?