Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii

Extras din proiect Cum descarc?

Analiza oportunitatilor de pomovare
Analiza pietei de comunicare
Populatia totala din aria geografica a acestei piete se imparte in consumatori si nonconsumatori. Consumatorii sunt persoanele care apeleaza in mod regulat la astfel de servicii, sunt informati si par satisfacuti in privinta lor, devenind astfel principalii clienti. Nonconsumatorii pot fi relativi, adica acele persoanele care nu au apelat inca la aceste servicii fie din cauza lipsei informarii, fie deoarece nu au fost stimulati indeajuns pentru a o face, sau nu sunt convinsi de siguranta lor, insa le pot folosi intr-un viitor apropiat, si nonconsumatori absoluti, constand in persoane care nu vor apela niciodata la astfe de pensiuni, fie din cauza situatiei financiare precare, fie datorita faptului ca nu sunt pasionati de calatorii.
Deasemenea, piata turismului mai poate fi segmentata dupa urmatoarele criterii: varsta(in care preponderent consumatoare este clasa mijlocie), venit(sunt interesati de turism in special persoanele cu venit mai ridicat), educatie(de care depinde foarte mult apelul la aceste servicii), ocupatia(in functie de care difera tipul si timpul alocat calatoriilor) si mediul in care locuiesc (rural sau urban)
Analiza oportunitatiilor
Cunoasterea concurentei joaca un rol hotarator in planificarea de marketing. O pensiune trebuie sa-si compare in mod constant produsele, preturile, canalele de distributie si actiunile de promovare cu cele ale concurentei. Astfel, ea poate identifica avantajele si dezavantajele pe care le are in lupta cu aceasta, lansand atacuri mai precise asupra concurentei si aparandu-se mai bine de atacurile acesteia. 
Pentru a elabora o strategie de marketing eficienta, pensiunea trebuie sa studieze atat concurenta, cat si cererea actuala si potentiala.
Concurentii directi ai pensiunii sunt cei care urmaresc sa satisfaca aceleasi nevoi ale acelorasi consumatori, oferind produse similare. Proprietarii trebuie, de asemenea, sa acorde atentie concurentei potentiale care poate oferi noi mijloace de satisfacere a acelorasi nevoi.
Cunoasterea punctelor tari si slabe ale concurentilor permite proprietarilor sa-si perfectioneze strategia, in asa fel incat sa profite de neputintele acestora si sa evite lupta acolo unde concurentii sunt mai puternici. Cunoasterea modului de reactie a concurentilor ajuta proprietarii sa aleaga la momentul oportun miscarile cele mai potrivite.
Pensiunea se bazeaza pe anumite calitati constitutive pe care nici una dintre pensiunile concurente nu le prezinta in totalitate. Atuurile pe care mizeaza sunt cele stabilite de studiile de piata si sunt astfel concepute incat sa raspunda nevoilor si asteptarilor clientilor.
Pensiunea ofera o gama variata de servicii pentru toti clientii sai. Promisiunile pe care le face nu sunt niciodata incalcate indiferent de situatie.Mai mult de atat toate preturile sunt negociabile, in anumite conditii ele putand fi reduse cu pana la 45% din pretul initial.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mijloace Moderne de Promovare a Pensiunii.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!