Miniplan Promotional - Berea Ursus

Cuprins proiect Cum descarc?

1.Introducere 2
2. Campanii de-a lungul anilor 2
3. Premiumizarea berii Ursus 3
4. Momentele de succes Ursus 4
5. Reusitele berii Ursus 5
6.Analiza 6
6.1 Factorii externi al companiei Ursus : 6
6.2 Relatiile externe ale intreprinderii : 7
6.3 SWOT 8
7. Tehnica promotionala 9


Extras din proiect Cum descarc?

1.Introducere
Berea este o bautura care nu necesita nici o prezentare, nu exista persoana care sa nu cunoasca aceasta bautura sau cel putin o marca de bere. Stim cu totii ca oamenii sunt inventivi si de aceea pe masura ce trece timpul apar noi si noi propuneri pentru a iesi in fata pe piata atat cu noi produse cat si cu noi retete pentru diverse produse, asa se explica diversitatea mare de marci de bere prezente pe piata romaneasca, internationala si nationala. Acestea au fost gandite cu mult timp in urma, pentru ca unii oamenii sa se poata delecta de la viata monotona pe care o au zi de zi cu scopul de a se relaxa, de a se simti bine cu prietenii, de a viziona un film sau un meci si in principal pentru oamenii care vor sa sarbatoreasca un succes - toate aceste momente au un element comun Berea URSUS - berea cu care in special romanii isi petrec cele mai frumoase momente din viata, care ii fac sa-si depaseasca limitele si sa realizeze lucruri demne de admiratie. 
Traditia este un indicator de mare pret pe piata berii, dar URSUS se diferentiaza de celelalte marci tocmai prin faptul ca nu reprezinta doar o traditie. URSUS se remarca prin gustul inconfundabil special al berii, prin calitatea deosebita recunoscuta de cele mai respectate institutii internationale, prin inovarea permanenta a produsului si ambitia de a cauta perfectiunea. 
2. Campanii de-a lungul anilor
Este firesc ca, dupa ce aceasta marca a cautat constant sa puna in valoare reusitele romanesti prin campanii "Dinastia Campionilor", "Invingatori pentru Romania" sau sponsorizarea "Romanian Golden Team", berea URSUS sa fie berea cu care romanii isi sarbatoresc victoriile Aceasta s-a dovedit a fi o marca nationala autentica cu o calitate recunoscuta, in momentele in care marcile romanesti erau evident negate de consumatori. S-a impus si ca un lider in inovatie inca de la inceputuri - prima marca de bere cu reclama TV, prima marca de bere care a renuntat la vechile sticle si a trecut la sticle moderne de tip "Gold", prima bere cu capac twist off. 
Berea Ursus este o marca a Companiei de Bere Romania, personalitatea marcii fiind sustinuta prin campania derulata sub sloganul "Ursus atrage prietenii la distractie". SABMiller este prezent in Romania din 1996 si detine in prezent patru fabrici de bere cu o capacitate totala ce depaseste 3 millioane hectolitri si un numar de 1.300 angajati. 
La sfarsitul lui 2005 managerul companiei a efectuat un studiu pe indicatorii de imagine iar rezultatul a fost unul mai incurajator decat se astepta compania - URSUS nu mai era o bere mainstream, pentru ca devenise deja o marca care se putea bate de la egal la egal cu berile premium internationale. Iar recunoasterea nu a fost numai la nivelul consumatorului roman, dar si la nivel international.
Ce a urmat a fost o decizie indrazneata, dar care a venit aproape natural - URSUS a parasit segmentul mainstream, promovand in "Liga" Premium. Cea mai buna bere romaneasca si-a conturat o noua viziune, aceea de a fi un lider, un brand iconic reprezentativ pentru romani.
3. Premiumizarea berii Ursus
Acest proces complex de repozitionare, a fost implementat printr-o suita de actiuni strategice. Premiumizarea a demarat in forta cu schimbarea ambalajului si modificarea platformei de comunicare. Astfel a adoptat un design mai elegant si mai atractiv care sa reflecte statutul sau de lider. La momentul acela URSUS isi schimbase culoarea sticlei in verde, simbol al berii premium. In acelasi timp isi modernizase si isi stilizase eticheta, pastrand insa toate elementele de identificare ale marcii. Logo-ul a fost modificat, fiind utilizate fonturi noi, mai moderne, iar coroana, simbolul celei mai bune beri din Romania, a fost modificata prin accentuarea stilizarii. Folia de staniol din partea superioara a sticlei este aurie si are inscriptionat circular sloganul ,,Regele Berii in Romania". Eticheta berii a fost si ea schimbata, culorile de baza ce o compun sunt rosu, auriu si alb. In partea inferioara a acesteia sunt stilizate trei medalii de prestigiu castigate de Ursus Premium la cele mai importante competitii internationale de gen, peste care este scris ,,Fondat 1878". Logo-ul este incadrat de doua bannere ,,Bere Cluj" si ,,Premium", iar pe marginea etichetei este tiparit sloganul URSUS Premium ,,Regele berii in Romania", ,,King of beer in Romania". Noua sticla sublinia imaginea dobandita de URSUS in cei 128 de ani de experienta in acest domeniu si sustine eforturile profesionistilor companiei de cautare a perfectiunii.
Trecerea la noua platforma de comunicare a insemnat intr-un prim pas, abordarea unui concept creativ care vorbeste despre schimbare, despre dorinta fireasca de a evolua asa cum reiese din seria celor 3 spoturi TV care au comunicat la timpul potrivit schimbarea sticlei URSUS. Filmarile pentru cele trei spoturi TV au fost realizate de casa de productii Multimedia Est si s-au desfasurat timp de 3 zile in Egipt si Romania. Acestea au mers foarte bine atat pe piata nationala cat si pe cea internationala. Pe scurt imaginea acestora era un pescar care prinde rasaritul soarelui pe lac si care traieste momente minunate. Dar, cand acelasi personaj pescuieste in mare, de pe un iaht elegant, fiind insotit de iubita sa, senzatia va creste in intensitate si se va imbogati. Un calaret intr-un decor de vis, care se bucura de sentimentul libertatii totale, isi va imbogati experienta schimband calul cu o motocicleta puternica. Placerea cu care alt personaj isi ingrijeste acvariul cu pesti exotici este alimentata de o adevarata pasiune. Dar experienta de a patrunde intr-o lume subacvatica, incredibil de frumoasa, se va transforma pentru el intr-o placere mult mai mare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Miniplan Promotional - Berea Ursus.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!