Miniplan promoțional - Berea Ursus

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 4237
Mărime: 30.67KB (arhivat)
Publicat de: Marusia Scurtu
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. 1.Introducere 2
  2. 2. Campanii de-a lungul anilor 2
  3. 3. Premiumizarea berii Ursus 3
  4. 4. Momentele de succes Ursus 4
  5. 5. Reuşitele berii Ursus 5
  6. 6.Analiza 6
  7. 6.1 Factorii externi al companiei Ursus : 6
  8. 6.2 Relaţiile externe ale intreprinderii : 7
  9. 6.3 SWOT 8
  10. 7. Tehnica promoţională 9

Extras din proiect

1.Introducere

Berea este o băutură care nu necesită nici o prezentare, nu există persoană care să nu cunoască această băutură sau cel puţin o marcă de bere. Ştim cu toţii că oamenii sunt inventivi şi de aceea pe măsură ce trece timpul apar noi şi noi propuneri pentru a ieşi în faţă pe piaţă atat cu noi produse cât şi cu noi reţete pentru diverse produse, aşa se explică diversitatea mare de mărci de bere prezente pe piaţa românească, internaţionala si naţionala. Acestea au fost gândite cu mult timp în urmă, pentru ca unii oamenii să se poată delecta de la viaţa monotonă pe care o au zi de zi cu scopul de a se relaxa, de a se simţi bine cu prietenii, de a viziona un film sau un meci şi în principal pentru oamenii care vor să sărbătoreasca un succes – toate aceste momente au un element comun Berea URSUS – berea cu care în special românii îşi petrec cele mai frumoase momente din viaţă, care îi fac să-şi depăşească limitele şi să realizeze lucruri demne de admiraţie.

Tradiţia este un indicator de mare preţ pe piaţa berii, dar URSUS se diferenţiaza de celelalte mărci tocmai prin faptul că nu reprezintă doar o tradiţie. URSUS se remarcă prin gustul inconfundabil special al berii, prin calitatea deosebită recunoscută de cele mai respectate instituţii internaţionale, prin inovarea permanentă a produsului şi ambiţia de a căuta perfecţiunea.

2. Campanii de-a lungul anilor

Este firesc că, dupa ce această marcă a căutat constant să puna în valoare reuşitele româneşti prin campanii “Dinastia Campionilor”, “Învingători pentru România” sau sponsorizarea “Romanian Golden Team”, berea URSUS să fie berea cu care românii îşi sărbătoresc victoriile Aceasta s-a dovedit a fi o marcă naţională autentică cu o calitate recunoscută, în momentele în care mărcile româneşti erau evident negate de consumatori. S-a impus şi ca un lider în inovaţie încă de la începuturi – prima marcă de bere cu reclamă TV, prima marcă de bere care a renunţat la vechile sticle şi a trecut la sticle moderne de tip “Gold”, prima bere cu capac twist off.

Berea Ursus este o marcă a Companiei de Bere România, personalitatea mărcii fiind susţinută prin campania derulată sub sloganul "Ursus atrage prietenii la distracţie". SABMiller este prezent în România din 1996 şi deţine în prezent patru fabrici de bere cu o capacitate totală ce depaşeşte 3 millioane hectolitri şi un număr de 1.300 angajaţi.

La sfârşitul lui 2005 managerul companiei a efectuat un studiu pe indicatorii de imagine iar rezultatul a fost unul mai încurajator decat se aştepta compania - URSUS nu mai era o bere mainstream, pentru că devenise deja o marcă care se putea bate de la egal la egal cu berile premium internaţionale. Iar recunoaşterea nu a fost numai la nivelul consumatorului român, dar şi la nivel internaţional.

Ce a urmat a fost o decizie îndrăzneaţă, dar care a venit aproape natural – URSUS a părăsit segmentul mainstream, promovând în “Liga” Premium. Cea mai bună bere românească şi-a conturat o nouă viziune, aceea de a fi un lider, un brand iconic reprezentativ pentru români.

3. Premiumizarea berii Ursus

Acest proces complex de repoziţionare, a fost implementat printr-o suită de acţiuni strategice. Premiumizarea a demarat în forţă cu schimbarea ambalajului şi modificarea platformei de comunicare. Astfel a adoptat un design mai elegant şi mai atractiv care să reflecte statutul său de lider. La momentul acela URSUS îşi schimbase culoarea sticlei în verde, simbol al berii premium. În acelaşi timp îşi modernizase şi îşi stilizase eticheta, păstrând însă toate elementele de identificare ale mărcii. Logo-ul a fost modificat, fiind utilizate fonturi noi, mai moderne, iar coroana, simbolul celei mai bune beri din România, a fost modificată prin accentuarea stilizarii. Folia de staniol din partea superioară a sticlei este aurie şi are inscripţionat circular sloganul „Regele Berii in Romania". Eticheta berii a fost şi ea schimbată, culorile de bază ce o compun sunt roşu, auriu şi alb. În partea inferioară a acesteia sunt stilizate trei medalii de prestigiu câstigate de Ursus Premium la cele mai importante competiţii internaţionale de gen, peste care este scris „Fondat 1878". Logo-ul este încadrat de doua bannere „Bere Cluj" şi „Premium", iar pe marginea etichetei este tipărit sloganul URSUS Premium „Regele berii în România", „King of beer in Romania”. Noua sticlă sublinia imaginea dobândită de URSUS în cei 128 de ani de experienţă în acest domeniu şi susţine eforturile profesioniştilor companiei de căutare a perfecţiunii.

Trecerea la noua platformă de comunicare a însemnat într-un prim pas, abordarea unui concept creativ care vorbeşte despre schimbare, despre dorinţa firească de a evolua aşa cum reiese din seria celor 3 spoturi TV care au comunicat la timpul potrivit schimbarea sticlei URSUS. Filmarile pentru cele trei spoturi TV au fost realizate de casa de producţii Multimedia Est şi s-au desfasurat timp de 3 zile în Egipt şi România. Acestea au mers foarte bine atat pe piaţa naţională cât şi pe cea internaţională. Pe scurt imaginea acestora era un pescar care prinde răsăritul soarelui pe lac şi care trăieşte momente minunate. Dar, când acelaşi personaj pescuieşte în mare, de pe un iaht elegant, fiind însoţit de iubita sa, senzaţia va creşte în intensitate şi se va îmbogăţi. Un călăreţ într-un decor de vis, care se bucură de sentimentul libertăţii totale, îşi va îmbogăţi experienţa schimbând calul cu o motocicletă puternică. Plăcerea cu care alt personaj îşi îngrijeşte acvariul cu peşti exotici este alimentată de o adevărată pasiune. Dar experienţa de a pătrunde într-o lume subacvatică, incredibil de frumoasă, se va transforma pentru el într-o plăcere mult mai mare.

Preview document

Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 1
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 2
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 3
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 4
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 5
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 6
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 7
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 8
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 9
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 10
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 11
Miniplan promoțional - Berea Ursus - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Miniplan Promotional - Berea Ursus.doc

Alții au mai descărcat și

Miniplan promoțional Ursus

1. Prezentare URSUS URSUS Breweries este subsidiara a grupului SABMiller plc., companie de top în industria berii, atât pe piaţă mondială, cât şi...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?