Mixul de Marketing

Cuprins proiect Cum descarc?

Rezumat introductiv 1
I.CONFIGURAREA PRODUSULUI 2
I.1.Atribute(fizionomie, caracteristici fizice, utilizare principala, secundara) 2
a) Caracteristici fizice 2
b) Fizionomie 3
c) Utilizare principala 3
d) Utilizare secundara 3
I.2. Sistem de sustinere 3
a) MARCA 3
b) AMBALAJUL 4
c) ETICHETA 4
d) SERVICII 4
e) GARANTIE 5
I.3. Diferentierea marcii 5
II. CONFIGURAREA PRETULUI 5
1.Strategia de pret 5
2.Nivelul pretului 6
III. CONFIGURAREA PROMOVARII 6
III.1 Reclama (audienta, mesaj, canale media) 6
III.2 Promovarea vanzarilor(tehnici folosite,descriere) 8
a) Tehnici de promovare 8
b) Descriere 9
IV. CONFIGURAREA DISTRIBUTIEI 9
IV.1 Extinderea teritoriala a distributiei 9
IV.2 Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor 10


Extras din proiect Cum descarc?

Rezumat introductiv
Proiectul realizat de noi evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei "THERMOLIVE.SRL", si activitarea departamentului de marketing din cadrul acesteia. "THERMOLIVE" este o firma noua din Iasi, care isi are activitatea in producerea si distribuirea de produse farmaceutice necesare sanatatii omului.
Vom analiza mixul de marketing pe care il stabileste firma si directia de urmat pentru cucerirea unei cote de piata cat mai mari pe piata termometrelor in Iasi. Strategia de marketing are in vedere cele patru elemente esentiale: politica de produs, politica de pret, politica de promovare si politica de distributie. Intru-cat exista o concurenta acerba pe piata termometrelor, firma "THERMOLIVE" isi propune sa lanseze un nou produs "termometru duble effect", cu proprietati inovatoare, care sa asigure patrunderea cat mai rapida pe piata. Produsele firmei se adreseaza tuturor persoanelor care vor sa fie informate de temperatura mediului si corpului.
Firma noastra aduce un nou produs pe piata termometrelor, si anume "termometru duble effect", alcatuit din doua fatete, cu alcool,respectiv cu afisaj electronic,avand ca accesoriu o cutie de protectie.
Politica de pret este stabilita printr-un raport excelent. Nivelul pretului a fost stabilit peste cel al pietei pentru a acoperi cheltuielile de productie ridicate datorate folosirii unor tehnologii avansate si a materiei prime de o calitate superioara.
Pentru a-si face cunoscuta existenta si produsele, firma THERMOLIVE, a realizat mai multe tipuri de reclame (TV, bannere, reviste de specialitate, radio) si a sponsorizat prezentarea produsului. De asemenea pentru a starni interesul publicului s-a apelat la o serie de tehnici de promovare a vanzarilor in cadrul retelelor de distributie (reduceri de pret, analiza temperaturii gratuite, produse cadou la cumparare,tombola). 
Fabrica unde are loc productia propriu-zisa este situata la marginea orasului Iasi, pe plan local centrele de distributie sunt magazinele de specialitate(farmacii).
I.CONFIGURAREA PRODUSULUI
I.1.Atribute(fizionomie, caracteristici fizice, utilizare principala, secundara) 
Avand in vedere faptul ca sanatatea constituie un factor esential in viata omului, am decis sa imbunatatim gama noastra de produse farmaceutice prin inovatia termometrul duble effect.
a) Caracteristici fizice
"Termometru duble effect", alcatuit din 2 fatete: una cu alcool,iar cealalta fateta de tip electronic. Fata cu alcool masoara temperatura corpului, iar cealalta fata electronica masoara temperatura dintr-o incapere, respectiv temperatura atmosferica.
Fata cu alcool este alcatuita dintr-un capilar de sticla cu diametru uniform care este deschis intr-un balon umplut cu alcool la un capat intre 0,5-1,5 grame. Ansamblul este inchis pentru a asigura o stare partiala de vid. Cealalata fata este alcatuita din plastic si contine un varf flexibil din metal si un display digital, avand ca accesoriu o cutie de protectie.
b) Fizionomie
"Termometru duble effect" este confectionat dintr-un material special pentru a asigura un contact mai bun si protectie impotriva alergiilor. Suprafata mare a afisajului permite o citire usoara, este 100% etanseizat ceea ce permite scufundarea completa in apa. Autotestarea automata imediat dupa pornire, semnal sonor la sfarsitul masuratorii si inchiderea automata permite economisirea bateriei. Baterie incorporata de lunga durata (aprox. 3000 utilizari).
Produsul a fost conceput, avand un design modern, iesind in evidenta printr-o culoare gri deschis, semnificand sterilitate si igiena.
c) Utilizare principala
Termometru duble effect este utilizat in principal pentru masurarea temperaturii organismului uman. Functionarea lor se bazeaza pe variatia cu temperatura a lungimii unei coloane de lichid inchis intr-un tub capilar, ca efect al dilatarii lichidului.
d) Utilizare secundara
Acest termometru are ca utilizare secundara masurarea temperaturii atat din incaperi, cat si din atmosfera, utilizand fateta electronica pentru un mod sanatos de viata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!