III.1. Configurarea produsului 3 III 1.1 Atributele si functii: 3 A. Atributele produsului 3 B. Functiile produsului: 3 lll.1.2 Sistem de sustinere 3 lll.1.3. Diferentierea marcii 3 III 2. Configurarea Pretului 4 III. 2.1 Strategia de pret 4 III. 2. 2 Nivelul pretilui 4 III.3. Configurarea promovarii 5 lll.3.1. Reclama 5 A. Obiective 6 B. Strategie 7 C. Campania promotionala 7 D. Planul de derulare a campaniei promotionale 7 III.4. Cofigurarea distributiei 8 lll.4.1. Extinderea teritoriala a distributiei (zona geografica) 8 lll.4.2. Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor 8
Capitolul III. Plan de marketing pentru panouri solare III.1. Configurarea produsului: III 1.1 Atributele si functii: A. Atributele produsului Stilul ales este unul care imita tigla metalica, dar cu caracteristicile tehnice ale unui panou solar. Produsul nostru este disponibil in functie de dorintele si nevoile utilizatorilor, atat forme dreptunghiulare cat si triunghiulare pentru a facilita montarea acestora. Produsul nostru, dispune de o gama variata de culori, care pot imita cu usurinta tigla metalica si anume: rosu, albastru si maro. Produsul este disponibil in 4 dimensiuni: 1200cm x1000; 2500cm x2500; 600cm x600x500; 300cm x300x250 si poate fi curbat pana la 60 grade. B. Functiile produsului Utilitatea principala a acestui produs consta in productia de energie electrca cu ajutorul celulelor solare, iar ca si caracteristica secundara este acoperirea tuturor spatiilor ce necesita un acoperis dar si stocarea energie solare. lll.1.2 Sistem de sustinere Numele firmei: GMG Free Energy Nume produs: Smart Panel Slogan: ,,Tehnologia in sprijinul planetei" Ambalajul folosit de noi este unul industrial pe care sunt insemnate datele de contact si sigla firmei. Oferim asistenta tehnica pe toata perioada de viata a produsului si o garantie de 5 ani cu posibilitatea de prelungire a garantiei. lll.1.3. Diferentierea marcii Produsul nostru este unul inovator, care nu se gaseste pe piata din Romania si anume: o tigla inteligenta in care sunt integrate celulele solare cu ajutorul carora se produce energia electrica dar si modul de eliminare a dispozitivelor de stocare a energie electrice neutilizate. Panoul este securizat cu o sticla ce rezista la socuri puternice dar permite indoirea pana la 60 grade. III 2. Configurarea Pretului III. 2. 1 Strategia de pret Strategia de pret pe care am ales-o este strategia " pretului de stratificare". Aceasta strategie presupune ca la inceputul lansarii produsului, acesta sa aiba un pret initial mare, ulterior, in functie de cererea de pe piata si de gama de produse oferite de firmele concurente, sa reducem treptat nivelul pretului. Un avantaj al folosirii acestei strategii il reprezinta faptul ca permite reducerea pretului in situatiile in care firmele de pe aceeasi piata impun acest lucru prin stabilirea unor preturi scazute la propriile produse. Prin faptul ca pretul este asociat adesea de consumatori cu calitatea, astfel spus, daca pretul este scazut, persoanele vor fi de parere ca produsul e de o proasta calitate, iar daca pretul va fi unul ridicat, acestia vor asocia produsului un nivel mai ridicat al calitatii. Atfel, prin aplicarea acestei strategii, ne vom diferentia si vom evita astfel de asocieri prin faptul ca ne-am impus de la bun inceput pe piata cu un pret ridicat. III. 2.2 Nivelul pretului Nivelul preturilor, de care de cele mai multe ori depinde patrunderea produselor in consum, poate fi considerat criteriul dominant de alegere a variantelor strategice. Orice invocare a pretului priveste in primul rand nivelul acestuia si abia apoi alte caracteristici ale sale sau ale produsului corespunzator. Mecanismul formarii preturilor cunoaste o mare varietate de situatii particulare in functie de o serie intreaga de factori economici. Acestia reflecta, in general, specificul fiecarei economii, natura si intensitatea concurentei dintre ofertanti, gradul de implicare a statului in mecanismul pietei, si nevoile consumatorilor potentiali (numarul lor, gradul de concentrare si de organizare, puterea de cumparare etc.). Intreprinderea se poate orienta, in stabilirea nivelului pretului pentru propriile produse, dupa: costuri, cerere (valoarea perceputa de consumator) si concurenta.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.