Mixul de marketing - Emirates Airline

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Scurta prezentare a organizatiei/ intreprinderii si a concurentei 2
1.1. Prezentarea organizatiei/ intreprinderii 2
1.2. Concurenta 3
2. Consumatorii serviciilor firmei 10
2.1. Numarul de pasageri Emirates Airline: 10
2.2. Caracterizarea clientilor Emirates: 10
3. Mixul de marketing 12
3.1. Serviciul de baza 12
Serviciile complementare 14
3.2. Dovezile fizice 15
3.3. Procesele 18
3.4. Personalul 19
3.5. Distributia si amplasamentul 21
3.6. Promovarea 22
3.7. Pretul 22
4. Concluzii si recomandari 23
Referinte bibliografice 25


Extras din proiect Cum descarc?

1. Scurta prezentare a organizatiei/ intreprinderii si a concurentei 
1.1. Prezentarea organizatiei/ intreprinderii 
Emirates este una dintre cele mai mari companii aeriene si cele mai luxoase din lume, cu sediul in Dubai, Emiratele Arabe Unite. Compania aeriana este o filiala a Grupului Emirates.
Obiectul principal de activitate al companiei este transportul international de persoane, dar pe langa acesta, Emirates s-a extins pe diverse industrii si sectoare, incluzand servicii aeroportuare, inginerie, catering si operatori de tursim.
Compania aeriana este o filiala a Grupului Emirates, care este in intregime detinuta de guvernul Dubai Investment Corporation din Dubai.
Scurt istoric:
La 25 octombrie 1985, Emirates a zburat pe primele sale rute din Dubai, cu doar doua avioane, un Boeing 737 inchiriat si un Airbus 300 B4. In anii ce au urmat, cu pasi marunti pe scena calatoriilor regionale, au evoluat, devenind lider in turism cu influenta la nivel global, cunoscut peste tot in lume pentru calitatea pe care o ofera. Cu o flota de peste 265 de avioane, in prezent Emirates au zboruri in peste 155 de destinatii din peste 80 de tari din intreaga lume. Saptamanal, Dubai inregistreaza peste 1500 de zboruri Emirates care se indreapta spre destinatii de pe 6 continente, iar reteaua este in continua extindere.
Emirates este cea mai mare companie aeriana din Orientul Mijlociu, este cea de-a patra companie aeriana din lume cu venituri programate de pasageri/ kilometri, a patra cea mai mare din punct de vedere al transportului international de pasageri si a doua cea mai mare in ceea ce priveste tonele de marfa transportata raportata la kilometri.
1.2. Concurenta 
Descrierea situatiei existente pe piata serviciilor analizate:
Emirates Airlines este cea mai mare companie aeriana din Orientul Mijlociu si transportatorul national al Emiratelor Arabe Unite. Compania aeriana cu sediul in Dubai serveste 157 destinatii in peste 80 de tari si are cea mai mare flota de avioane din cadrul Consiliului de Cooperare al Golfului (GCC). Regiunea beneficiaza de unele dintre cele mai mari rezerve de petrol dovedite in intreaga lume, iar companiile aeriene au avantajul de a fi subventionate si, prin urmare, sa plateasca preturi mai reduse la combustibil. Compania este unul dintre transportatorii cu cea mai rapida crestere, extinderea retelei de operare la nivel mondial. In anul fiscal 2017-2018, compania aeriana a generat cea mai mare parte a veniturilor din activitatile sale in Europa. Orientul Mijlociu este regiunea in care traficul aerian de pasageri si marfuri este asteptat sa atinga cele mai mari rate de crestere, Emirates Airlines fiind unul dintre principalii jucatori din regiune.
Concurenti ai Emirates sunt:
-  Etihad Airways, fiind cea de-a doua cea mai mare companie aeriana din UAE ( United Arab Emirates). Aceasta companie opereza cu peste 1000 de zboruri pe saptamana;
-  Qatar Airways este de asemenea un concurent de top;
-  Fly Dubai, o companie aeriana din Dubai detinuta de guvern;
-  Malaysia Airline este o companie aeriana care opereaza de la Aeroportul International Kuala Lampur;
-  Turkish Airline este prima compania aeriana din Turcia, fiind una cunoscuta;
-  Saudi Arabian Airline este o companie aeriana cunoscuta in Arabia Saudita;
-  Lufthansa care este cea mai mare companie aeriana germana, cu operatiuni in intreaga lume;
-  Cathay Pacific, companie aeriana faimoasa din Hong Kong;
-  Qantas Airways este o companie aeriana bine cunoscuta din Australia, fiind cea mai mare companie aeriana in ceea ce priveste dimensiunea flotei;
-  Oman AIR detine si exploateaza zboruri comerciale charter care ofera servicii de transport aerian si de manipulare a marfurilor;
-  Air Arabia ofera servicii de transport aerian in Emiratele Arabe Unite;
-  Air France, o companie aeriana lider din Franta;
-  British Airways, cea mai mare companie aeriana din Regatul Unit;
-  Air India;
-  Singapore Airlines;
-  Virgin Atlantic;
-  United Airlines;
-  Jet Airways.
Clasificarea principalilor concurentilor:
1. Concurenti directi ai Emirates sunt: Etihad Airways si Qatar Airways, doua companii aeriane de lux din Emiratele Arabe Unite.
2. Concurenti indirecti: Fly Dubai, Malaysia Airline, Turkish Airline, Saudi Arabian Airline, Lufthansa, Cathay Pacific, Qantas Airways, Oman Air si Air Arabia.
Am considerat companiile aeriene mentionate mai sus ca fiind prinicipali concurenti ai Emirates, datorita faptului ca fiecare dintre aceste sunt printre cele mai mari si mai cunoscute companii aeriene din lume, care ofera servicii similare sau asematoare, fiind in stransa competitie cu Emirates Airline.
Date statistice a firmei si a principalilor concurenti:
1. Veniturile Emirates in AED (miliarde)
Figura 1 Venituri Emirates (Emirates, 2018)
Veniturile au depasit marcajul de 90 miliarde AED, fiind de 91,2 miliarde AED (2016-17: AED 83.8bn).
Venituri din transporturi care formeaza mai mult de 95% din veniturile emise de Emirate, cu o rata de 9,3%, ajungand la 86,8 miliarde AED (2016-17: AED 79.5bn).
Factorii care au condus la imbunatatirea numarului pasagerilor a fost cresterea dimensiunii flotei, introducerea de destinatii noi, frecvente mai mari la destinatiile existente.
O strategie imbunatatita de stabilire a preturilor si cresterea cererii a generat cantitati mai mari de pasageri si marfuri. (Emirates, 2018)


Fisiere în arhivă (1):

  • Mixul de marketing - Emirates Airline.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

https://cdn.ek.aero/downloads/ek/pdfs/report/annual_report_2018.pdf
https://www.ukessays.com/essays/marketing/company-background-and-market-analysis-of-emirates-airlines-marketing-essay.php
https://www.emirates.com/uk/english/?gclid=Cj0KCQjwjvXeBRDDARIsAC38TP6_w0iUVMlSgNrysZwjvkXnNC0u2eUfdBVOtqyaYQ5D_C-kAJfBhYkaAiFyEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
https://en.wikipedia.org/wiki/Emirates_(airline)
https://www.google.ro/search?biw=1517&bih=730&tbm=isch&sa=1&ei=C4HdW9HDNfCjrgS2hKfABw&q=emirates+airline+passenger+demographic+profile+&oq=emirates+airline+passenger+demographic+profile+&gs_l=img.3...99616.102778.0.103125.3.3.0.0.0.0.121.351.0j3.3.0 0...1c.1.64.img..0.0.0 0.bzSk-yJ7fOc#imgrc=_
https://www.google.ro/search?biw=1517&bih=675&tbm=isch&sa=1&ei=CHDdW7y2J831qwGltp6ABQ&q=emirates+vs+qatar+vs+etihad+statistics+2016&oq=emirates+vs+qatar+vs+etihad+statistics+2016&gs_l=img.3...8820.11657.0.11957.6.6.0.0.0.0.145.772.0j6.6.0 0...1c.1.64.img..0.0.0 0.IhFqWzuagHM
https://news.gtp.gr/2018/01/31/emirates-2017-year-growth-innovation-new-services/
https://www.google.ro/url?sa=i&source=images&cd=&ved=2ahUKEwiHo4yzqMzeAhVHKuwKHdhYB8EQjxx6BAgBEAI&url=https%3A%2F%2Fbackpackerlee.wordpress.com%2F2014%2F01%2F14%2Femirates-vs-etihad-vs-qatar-vs-turkish%2F&psig=AOvVaw2oS9_OV4ix6XVX_XYy72rK&ust=1542024860873056


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!