Mixul de Marketing la Nestle

Proiect
7.7/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 1294
Mărime: 7.82KB (arhivat)
Publicat de: Panagachie Sîrbu
Puncte necesare: 11

Extras din proiect

Nestlé Rowntree, cea mai mare divizie a companiei Nestlé, este cel mai mare exportator britanic de ciocolata si dulciuri pe baza de zahar, vânzând produse în peste 120 de tari, în special în Europa si Orientul Mijlociu.

Datorita înregistrarii cresterilor vânzarilor în strainatate si a faptului ca produsul KitKat este o marca renumita ( aparuta din 1950 ), firma îsi propune lansarea acestui produs si pe piata româneasca.

Pentru început firma a realizat un studiu de piata care a demonstrate ca piata produselor de ciocolata din România se caracterizeaza prin concentrare si stabilitate,concurenti pe aceasta piata fiind firmele Kraft Foods, Kent, Ülker, produsele concurente fiind reprezentate atât de ciocolata cât si de napolitanele cu ciocolata produse de Joe, pufuletii cu ciocolata si alte produse asemanatoare.

Produsele zaharoase constituie alimente ce au la baza zaharul, glucoza împreuna cu alte ingrediente, fabricate dupa retete si tehnologii adecvate.

Produsele zaharoase se caracterizeaza în special prin valoare energetica ridicata si printr-o valoare senzoriala apreciata ( superioara ).

Valoarea senzoriala superioara a produselor zaharoase consta în gustul dulce specific, de intensitati si nuante variate, însotit de arome, forme, culori si consistenta specifice, extreme de variate.

Consumate în cantitati moderate, produsele zaharoase prezinta avantajul ca se digera si se asimileaza usor, ridica glicemia sângelui, fiind indicate în special persoanelor care consuma o cantitate mare de energie. Depasirea cantitatilor normale poate conduce la dezechilibrarea metabolismului, suprasolicita pancreasul endocri si predispune la diabet.

Obiectivele urmarite de firma se pot împarti în:

-microobiective, reprezentate în cazul nostrum de dorinta firmei Nestlé de a introduce produsul biscuiti crocanti cu ciocolata KitKat pe piata româneasca

-macroobiective care sunt reprezentate de obiectivele generale,commune tuturor firmelor ce actioneaza pe piata dulciurilor din România, si anume dorinta de atragere a cât mai multor consumatori de detinere a pozitiei de lider, precum si oferirea unui produs care sa satisfaca cât mai bine nevoile de consum. Daca pe piata britanica produsul KitKat este perceput si consumat ca un produs de tip snack, fiind adeseori present la binecunoscutul ritual de servire a ceaiului de la ora 5.00, pe piata româneasca produsul va încerca sa satisfaca atât nevoia de hrana cât si nevoia de dulce.

Din punct de vedere calitativ firma îsi propune lansarea unui produs de o calitate superioara, prin combinarea biscuitelui crocant cu o delicioasa ciocolata obtinuta cu tehnologii avansate de prelucrare. Forma de prezentare aleasa de firma este sub forma de pachete cu 2 sau 4 batoane ambulate într-o hârtie alb-argintie prevazuta cu o banda de culoare rosu intens ce permite desfacerea cu usurinta a pachetului. Ambalajul este creat astfel încât sa pastreze toate caracteristicile organoleptice ale produsului care trebuie pastrat la temperature cuprinse între 5-18ÚC.

În alegerea pietei tinta firma Nestlé se adreseaza atât copiilor cât si adultilor din mediul urban cu câstiguri ridicate, în special persoanelor active care vor gasi cu ajutorul produselor KitKat un mijloc de potolire a senzatiei de foame, consumându-l în timpul pauzelor scurte, aducându-le totodata si un aport de energie, cunoscut fiind faptul ca , cele mai multe produse zaharoase elibereaza prin ardere în organismul uman 300-400 kcal/100 g si 500-600 kcal/100g când contin lipide.

Politica de produs trebuie sa urmareasca permanent adaptarea ofertei la cerintele pietei. Astfel, prin prisma politicii de produs obiectivele firmei Nestlé se pot orienta sper introducerea unor produse noi pe piata în vederea câstigarii de noi segmente de clientela precum si modernizarea produselor introduce pe piata astfei încât acestea sa raspunda cât mai bine deprinderilor de cumparare si obiceiurilor de consum ale grupelor de clientela vizate. Se va tine cont de diferentele în cantitatile vândute între cele doua anotimpuri: iarna si vara. De asemenea, fiind cunoscut faptul ca în anotimpul calduros scade consumul de dulciuri, se poate lansa un asemanator dar cu valoare energetica mai scazuta.

Preview document

Mixul de Marketing la Nestle - Pagina 1
Mixul de Marketing la Nestle - Pagina 2
Mixul de Marketing la Nestle - Pagina 3
Mixul de Marketing la Nestle - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Mixul de Marketing la Nestle.DOC

Alții au mai descărcat și

Studiu de Caz Compania Nestle

I. Prezentarea companiei 1.Istoria Grupului Nestlé În noul mileniu, Nestlé este liderul incontestabil în industria produselor alimentare, cu 511...

Mixul de marketing al companiei Nestle studiu de caz comparativ pentru țările România, Pakistan, Italia și Japonia

Istoria Nestlé In anii 1860, productia de mancare era o activitate la scara mica. Dar pe masura ce conditiile de trai au inceput sa se schimbe...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Analiza strategică a grupului Danone

1. Prezentarea generalǎ a organizaţiei DANONE este o companie multinaţională, recunoscută ca lider mondial incontestabil în industria alimentară...

Culture and its influence on the promotion in international marketing

INTRODUCTION The multicultural feature of the international environment supposes the understanding of countries’ particularities. Culture has a...

Management Strategic - Danone

I. Prezentarea companiei Danone România face parte din Grupul Danone (care deţine 100% din capitalul filialelei din România). În prezent, Grupul...

Studiu de Caz Compania Nestle

I. Prezentarea companiei 1.Istoria Grupului Nestlé În noul mileniu, Nestlé este liderul incontestabil în industria produselor alimentare, cu 511...

Mixul de marketing al companiei Nestle studiu de caz comparativ pentru țările România, Pakistan, Italia și Japonia

Istoria Nestlé In anii 1860, productia de mancare era o activitate la scara mica. Dar pe masura ce conditiile de trai au inceput sa se schimbe...

Proiect Nestle

Nestlé este liderul mondial în domeniul alimentatiei si firma cu unul din cel mai înalt grad de internationalizare. DatoritÎ pietei interne relativ...

Studiu de Caz - Danone

1. Prezentarea companiei Danone România face parte din Grupul Danone (care deţine 100% din capitalul filialelei din România). În prezent, Grupul...

Concurența - Napolitanele Joe

Capitolul 1. Descrierea produsului : "JOE nu-ţi schimbă viaţa dar, cu singuranţă, ziua...o face mai bună!" Napolitanele sunt produse făinoase,...

Ai nevoie de altceva?