Mixul de Marketing la Nestle

Extras din proiect Cum descarc?

Nestle Rowntree, cea mai mare divizie a companiei Nestle, este cel mai mare exportator britanic de ciocolata si dulciuri pe baza de zahar, vanzand produse in peste 120 de tari, in special in Europa si Orientul Mijlociu.
Datorita inregistrarii cresterilor vanzarilor in strainatate si a faptului ca produsul KitKat este o marca renumita ( aparuta din 1950 ), firma isi propune lansarea acestui produs si pe piata romaneasca.
Pentru inceput firma a realizat un studiu de piata care a demonstrate ca piata produselor de ciocolata din Romania se caracterizeaza prin concentrare si stabilitate,concurenti pe aceasta piata fiind firmele Kraft Foods, Kent, Ulker, produsele concurente fiind reprezentate atat de ciocolata cat si de napolitanele cu ciocolata produse de Joe, pufuletii cu ciocolata si alte produse asemanatoare.
Produsele zaharoase constituie alimente ce au la baza zaharul, glucoza impreuna cu alte ingrediente, fabricate dupa retete si tehnologii adecvate.
Produsele zaharoase se caracterizeaza in special prin valoare energetica ridicata si printr-o valoare senzoriala apreciata ( superioara ). 
Valoarea senzoriala superioara a produselor zaharoase consta in gustul dulce specific, de intensitati si nuante variate, insotit de arome, forme, culori si consistenta specifice, extreme de variate.
Consumate in cantitati moderate, produsele zaharoase prezinta avantajul ca se digera si se asimileaza usor, ridica glicemia sangelui, fiind indicate in special persoanelor care consuma o cantitate mare de energie. Depasirea cantitatilor normale poate conduce la dezechilibrarea metabolismului, suprasolicita pancreasul endocri si predispune la diabet.
Obiectivele urmarite de firma se pot imparti in:
-microobiective, reprezentate in cazul nostrum de dorinta firmei Nestle de a introduce produsul biscuiti crocanti cu ciocolata KitKat pe piata romaneasca 
-macroobiective care sunt reprezentate de obiectivele generale,commune tuturor firmelor ce actioneaza pe piata dulciurilor din Romania, si anume dorinta de atragere a cat mai multor consumatori de detinere a pozitiei de lider, precum si oferirea unui produs care sa satisfaca cat mai bine nevoile de consum. Daca pe piata britanica produsul KitKat este perceput si consumat ca un produs de tip snack, fiind adeseori present la binecunoscutul ritual de servire a ceaiului de la ora 5.00, pe piata romaneasca produsul va incerca sa satisfaca atat nevoia de hrana cat si nevoia de dulce.
Din punct de vedere calitativ firma isi propune lansarea unui produs de o calitate superioara, prin combinarea biscuitelui crocant cu o delicioasa ciocolata obtinuta cu tehnologii avansate de prelucrare. Forma de prezentare aleasa de firma este sub forma de pachete cu 2 sau 4 batoane ambulate intr-o hartie alb-argintie prevazuta cu o banda de culoare rosu intens ce permite desfacerea cu usurinta a pachetului. Ambalajul este creat astfel incat sa pastreze toate caracteristicile organoleptice ale produsului care trebuie pastrat la temperature cuprinse intre 5-18UC.
In alegerea pietei tinta firma Nestle se adreseaza atat copiilor cat si adultilor din mediul urban cu castiguri ridicate, in special persoanelor active care vor gasi cu ajutorul produselor KitKat un mijloc de potolire a senzatiei de foame, consumandu-l in timpul pauzelor scurte, aducandu-le totodata si un aport de energie, cunoscut fiind faptul ca , cele mai multe produse zaharoase elibereaza prin ardere in organismul uman 300-400 kcal/100 g si 500-600 kcal/100g cand contin lipide.
Politica de produs trebuie sa urmareasca permanent adaptarea ofertei la cerintele pietei. Astfel, prin prisma politicii de produs obiectivele firmei Nestle se pot orienta sper introducerea unor produse noi pe piata in vederea castigarii de noi segmente de clientela precum si modernizarea produselor introduce pe piata astfei incat acestea sa raspunda cat mai bine deprinderilor de cumparare si obiceiurilor de consum ale grupelor de clientela vizate. Se va tine cont de diferentele in cantitatile vandute intre cele doua anotimpuri: iarna si vara. De asemenea, fiind cunoscut faptul ca in anotimpul calduros scade consumul de dulciuri, se poate lansa un asemanator dar cu valoare energetica mai scazuta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Marketing la Nestle.DOC

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!